בהודעה מביכה למדי של חברת החשמל נמסר כי החברה מבקשת לעדכן את לקוחותיה כי בתאריך 21.8.16 בוצע בטעות חיוב כפול בכרטיסי האשראי לכ- 15 אלף לקוחות.
מחברת החשמל נמסר "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מיידי. לחברה ידוע מי הם הלקוחות כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן''.
בשבוע שעבר פרסמה חברת החשמל פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2016, המצביעות על הפסד של 39 מיליון שקל במהלך הרבעון. זאת, לעומת הפסד של 838 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
החברה סיימה את ששת החודשים הראשונים של השנה עם רווח של 576 מיליון שקל, לעומת הפסד של 786 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.