תופעה חדשה: אזרחים מן השורה ניגשים אל סניף הדואר הקרוב לביתם במטרה להגיש בקשה להעברת בעלות על רכב בדואר, ולאחר זמן לא רב, מתקבלים בביתם שיחות טלפון מחברת ביטוח - חברת בשם "פוסט שווה" - שעיקר תוכנם הוא ניסיון לשכנע את מקבל השיחה לרכוש את שירותי הביטוח של החברה ולהיהפך ללקוח שלה.
מתברר, כי דואר ישראל עובד באופן שוטף עם החברה המדוברת, וכעת החשש של לקוחות רבים הוא שהדואר העביר את פרטיהם האישיים לחברת הביטוח, מה שאיפשר לה ליצור קשר טלפוני עם האזרחים הללו.
מדואר ישראל נמסר בתגובה לערוץ 10 שפרסם את המקרים, כי הוא אינו מעביר פרטי לקוחות ללא אישורם - למעט מספרי הטלפון שאכן הועברו לה. תגובת משרד התחבורה: "הנושא הובא לתשומת לבנו. הנחנו את הדואר להפסיק בפעילות הזו באופן מיידי.