הסיפור הצרכני ההזוי הבא התרחש בשעה 2:30 לפנות בוקר.
כפי שפורסם היום (ג') בגלובס ר' בת 29, ערכה קניות בחנות של רשת ויקטורי בתל אביב בסכום של 480 שקל בתקווה לקבל את המוצרים שנרכשו במשלוח לביתה. בחנות אמרו לה כי המשלוח יגיע תוך 5 שעות כלומר ב-22:0. ר. המתינה אך המשלוח בושש מלהגיע. נסיונותיה לברר עם נציגי הסניף מה עלה בגורל הקנייה עלו בתוהו.
תוך כדי הנסיונות הסניף נסגר ור. פנתה לישון מותשת. אך בשעה 2:30 לפנות בוקר קבלה ר. טלפון מהשליח שהודיע לה חגיגית שהוא נמצא מאחורי הדלת עם המשלוח.
ר' שהופרעה משנתה סרבה כמובן לקבל את המשלוח. אך השליח לא נרתע ונרתם לאתגר. כעבור כמה דקות קבלה ר. מסרון "אני מאוד מצטער על השעה, אבל המשלוח שלך מחוץ לדלת. לילה טוב".
ההודעה החד משמעית גרמה לר. לקום ממיטתה. היא פתחה את הדלת ומה שהיא ראתה בחוץ גרם לה לרצות לחזור למיטה החמה. המוצרים היו זרוקים על הריצפה, מוצרי בשר קפואים היו מופשרים, ומוצרי החלב היו חמים. גם מוצרי מזון יבשים הגיעו חבוטים מהטילטולים במסחרית.
ר' שקבלה שוק מהמראה, התקשרה לשליח ובקשה ממנו לאסוף את המוצרים. השליח הגיב בדרכו כי הוא לא יכול והוסיף כי יש לו עוד משלוחים למסור "למה את לא יכולה להבין אותי פעם אחת, נשמה?" הוא שאל.
למחרת פנתה ר' למנהל הסניף, שאמר שיבדוק את העניין ויחזור אליה. אך היא נאלצה לרדוף אחריו.
בשיחה עם מנהל המשלוחים היא אמרה כי בדעתה להגיש תביעה נגד הרשת. רק אז הם נאותו לבטל את הקנייה ולהחליף את המוצרים. אך כאן הסאגה לא נגמרה, המשלוח החילופי שהגיע התברר כמשלוח של אדם אחר שהגיע לביתה של ר' בטעות.
בסופו של דבר המוצרים המקולקלים הוחלפו הלקוחה קבלה את התמורה הכספית ששלמה חזרה בזומן.
תגובת רשת ויקטורי כפי שנמסרה לגלובס: "בעקבות המקרה, הופסקה לאלתר העבודה עם חברת המשלוחים. הרשת התנצלה בפני הלקוחה, והיא קיבלה פיצוי כספי מלא בנוסף להחלפת כלל המוצרים, לשביעות-רצונה המלאה".