לקחותיו של האיש שהבטיח עולם סלולרי חדש, מיכאל גולן, הופתעו בסוף החודש כשגילו חיוב גבוה מהרגיל בחשבונם האישי.
מדובר בלקוחות שרכשו את החבילה ללא הגבלה של "גולן טלקום" בעלות של 99 שקלים לחודש, ובחשבונות הופיע להם חיוב גבוה הרבה יותר.
בחברה עלו על הטעות במהירות ושיגרו הודעת הבהרה לתיבת המייל של הלקוחות: "אנו מבקשים לעדכנך כי בביקורת שערכנו בחשבונך בגולן טלקום, מצאנו שיבוש בחיוב ואנו מטפלים בתיקונו.
"עם השלמת הבדיקה יזוכה חשבונך בהתאם לתוצאותיה.
"אנו מתנצלים על אי הנוחות ואנו משקיעים משאבים נכבדים בשיפור השירות ומשוכנעים כי בקרוב נעניק לך חווית שירות טובה יותר.
"תודה על הסבלנות.
"בזכות היענותך מהפכת התקשורת מתרחשת!".
גולן טלקום: הטעות תתוקן
הנושא הפך ויראלי ביממה האחרונה, ולקוחות רבים דיווחו כי חויבו בצורה שגויה וקיבלו את ההודעה. אחד מהם כתב בעמוד הפייסבוק האישי: "מצאתי טעות בחיוב מ Orange Israel וניסיתי ליצור איתם קשר, כבר 3 ימים לא חוזרים אליי.
"לעומת זאת ב גולן טלקום Golan Telecom עוד לפני שניסיתי ליצור קשר מצאתי את זה בתיבה שלי".
מגולן טלקום נמסר בתגובה לכיכר השבת: "בביקורת פנימית שערכנו במחזור החיוב המלא הראשון שנשלח ללקוחות החברה נמצא שיבוש בחיוב אצל מספר לקוחות.
עם גילוי השיבוש נבדק הנושא מיידית ועם השלמת הבדיקה יזוכו חשבונות הלקוחות הרלוונטיים בהתאם לתוצאותיה.
החברה פעלה מיידית ליידע את הלקוחות אצלם חל שיבוש בחיוב באמצעות מייל אישי.
אנו גאים להעניק חווית שירות שונה בעדכון הלקוחות במידה וחלה טעות בחשבונותיהם וליזום מיידית את הטיפול בבעיה, לעתים עוד בטרם הבחינו בבעיה".