במסגרת התחרות העזה שבין הרשתות החברתיות השונות משיקה פייסבוק פיצ'ר החדש, שנקרא "מסנג'ר דיי", שהושק בשבוע שעבר בארצות-הברית, ויגיע השבוע למשתמשי פייסבוק ברחבי העולם - גם בישראל.
לא מדובר בהמצאה גדולה מידי. המשתמשים יוכלו לשלוח בתיבת השיחה של מסנג'ר תמונות וסרטונים שעברו עריכה עם למעלה מ-5,000 מסגרות, פילטרים ותוספים, וליהנות מהם למשך 24 שעות בלבד. אפשר גם להגדיר עם מי לשתף את תכני המסנג'ר דיי. בדומה למה שניתן היום לעשות כבר בוואטסאפ לאחר העדכון האחרון לפני כחודש.
הסיבה לכניסת הפיצ'ר היא התחרות העזה של פייסבוק עם רשת הסנאפצ'אט שזה הפיצ'ר המרכזי שלה. צוקרברג ניסה לרכוש פעמים רבות את סנאפצ'אט מאז נוסדה בסכומי ענק מופרכים אך החברה התנגדה ולא התרצתה להצעות של המיליארדר מפייסבוק שכנקמה משיק את הרעיון של סנאפצ'ט לכל הרשתות שבבעלותו - פייסבוק, אינסטגרם ובוואטסאפ.