כיכר השבת

הטבלה המלאה

סקר TGI לעיתונות החרדית • כל הנתונים

'קול חי' מוביל בבטחה ובפער ניכר במקום הראשון • 'המודיע' מתייצב במקום הראשון • 'משפחה' מוביל ו'בקהילה' מתחזק • ובחינמונים: 'קו עיתונות' מוביל • המספרים המלאים (ברנז'ה)

| 33 |
סקר TGI לעיתונות החרדית • כל הנתונים
(צילום ועיבוד: כיכר השבת)

סקר טי.ג'י.איי למגזר החרדי המתפרסם הבוקר (רביעי) מלמד כי תחנת הרדיו 'קול חי' ממשיכה לשמור על מעמדה כתחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי ובפער ניכר לעומת תחנת הרדיו 'קול ברמה'.

בגזרת העיתונים היומיים נרשם מהפך כאשר 'המודיע' כובש את המקום הראשון ו'יתד נאמן' עובר למקום השני באחוזי החשיפה. בגזרת החינמונים, רשת 'קו עיתונות' מתחזקת באחוזי החשיפה ומתברגת שוב במקום הראשון לעומת 'מרכז העניינים' שנחלשת בסקר הנוכחי.

הסקר הנוכחי מלמד שוב כי בעוד שוק האינטרנט מתחזק כל העת, בו אתר "כיכר השבת" מוביל בבטחה במקום הראשון, הרי שהעיתונות החרדית הכתובה לא מצליחה להתרומם ובחלקה אף יורדת באחוזי החשיפה.

גורמים בשוק התקשורת מסבירים כי גם בסקר הנוכחי ניתן לראות כי אמצעי המדיה החרדית וענף האינטרנט הזוכה לזינוק משמעותי בשנים האחרונות הוא הקטר המושך אחריו את כל שוק העיתונות החרדית כפי שניתן לראות בהובלת סדר היום מדי יום.

הסקר הנוכחי מציג את נתוני החשיפה בחודשים יולי 2016 עד יוני 2017, לעומת הסקר הקודם שהציג את נתוני החשיפה בחודשים ינואר עד דצמבר 2016, (הסקר לפני שנה, הציג את נתוני החשיפה בחודשים יולי 2015 עד יוני 2016).

תחנות הרדיו

תחנת רדיו 'קול חי' יורדת מ-30.2 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (31.5% בסקר לפני שנה) ל-26.9 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, אולם שומרת על מעמדה במקום הראשון במגזר החרדי, בפער ניכר מהמתחרים.

תחנת רדיו 'קול ברמה' עולה מעט מ-20.1 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (22.3% בסקר לפני שנה) לנתון של 20.5 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, אך נשארת במקום השני.

העיתונים היומיים

עיתון "המודיע" תופס את המקום הראשון בגזרת העיתונים היומיים עם עלייה מ-17.0 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (16.3% בסקר לפני שנה) ל-18.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "יתד נאמן" מתמקם במקום השני עם ירידה מ-19.8 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (24.1% בסקר לפני שנה) לנתון של 17.1 אחוזים בסקר הנוכחי.

עיתון "המבשר" שומר על יציבות מהסקר הקודם בו זכה ל-11.1 אחוזי חשיפה (10.2% בסקר לפני שנה) עם 11.0 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "הפלס" של 'הפלג הירושלמי' מתחזק מ-10.4 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (14.1% בסקר לפני שנה) לנתון של 13.7 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתוני סוף השבוע

עיתון "משפחה" רושם התחזקות קלה מ-21.1 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (24.1% בסקר לפני שנה) ל-21.3 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, ונשאר איתן במקום הראשון בגזרת עיתוני סוף השבוע.

עיתון "המודיע", רושם ירידה מ-18.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (16.2% בסקר לפני שנה) ל-16.8 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, שמספיקים לו כדי לתפוס את המקום השני.

עיתון "יתד נאמן" רושם ירידה מ-17.6 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (21.0% בסקר לפני שנה) ל-16.0 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "בקהילה" מתחזק מ-8.0 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (8.1% בסקר לפני שנה) ל-8.9 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "המבשר" רושם ירידה מ-7.7 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (8.8% בסקר לפני שנה) ל-6.6 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "שעה טובה" מתחזק מ-1.8 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (2.2% בסקר לפני שנה) ל-2.5 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "יום ליום" שחווה שינויי בעלות בחודשים האחרונים רושם ירידה מ-4.5 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (4.0% בסקר לפני שנה) ל-3.3 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

החינמונים

העיתונים היומיים המחולקים חינם -

עיתון "יתד נאמן" המחולק חינם בימי שלישי רושם ירידה קלה מ-50.1 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (44.9% בסקר לפני שנה) ל-49.9 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "הפלס" של יום שישי המופץ חלקו בתשלום וחלקו בחינם, מתחזק מעט מ-11.8 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (14.0% בסקר לפני שנה) ל-13.6 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

החינמונים המחולקים בסופי שבוע -

רשת "קו עיתונות" מתחזקת מ-24.4 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (24.6% בסקר לפני שנה) ל-26.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

רשת "מרכז העניינים" רושמת ירידה מ-25.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (24.1% בסקר לפני שנה) ל-20.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

מגזינים

מגזין "קטיפה" היוצא מדי שבוע רושם עלייה מ-12.8 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (14.6% בסקר לפני שנה) ל-13.2 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

מגזין "זמן" היוצא אחת לחודש מתחזק מ-19.0 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (20.3% בסקר לפני שנה) ל-21.3 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

מגזין "טעימות" היוצא גם הוא אחת לחודש מתחזק מ-10.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (6.7% בסקר לפני שנה) ל-11.2 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

• • •

מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי. גי. אי. בע"מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר המידע TGI חרדי מהווה יוזמה של אגוד חברות הפרסום ביחד עם משרדי הפרסום של המגזר לקידום ענף השיווק והפרסום המגזרי במטרה לספק כלי עבודה מקצועיים ומתקדמים גם לפלח זה.

המאגר מבוסס על חתך מיוחד של סקר TGI הבוגרים הכללי בתוספת התאמות ומידע ייעודי הרלוונטי לצורך אפיון וניתוח פרופיל והתנהגות המגזר. הנתונים המפורטים בטבלה הנם על בסיס מדגם סטטיסטי. דהינו יש להתייחס לטבלה במלואה כולל העמודות המציגות את טווח הסטייה הסטטיסטית [רווח בר סמך].

תוכן שאסור לפספס
33 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
22
תגידו לי בעלי החברות משוגעים .כ14 אחוז מהציבור החרדי שלא נחשף לשום פרסום והם לא מפרסמים בגלל כמה עברינים בני ברקים. הם החליקו על השכל .
21
"קול ברמה נשמע", ציתות מדברי מרן הרה"ג הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, לא סקרים ולא שקרים חבל על הזמן, "האמת" היא הסקר הנכון, "פוק חזי מה עמא דבר", דיינו ברב הגאון הרב אהרון בוטבול שליט"א כדוגמה לאיש מופת וישר, הגאון הרב ראובן אלבז שליט"א חבר מועצת החכמים, ציבור המאזינים לא טיפש שיוליכו אותו שולל על פי סקרי
20
אני אוהב את העיתון של יום שישי כל שבוע אני מחכה ליום שישי לקרוא את המתקפות של העיתון על הגיוס והאקדמיה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)

הצגת כל התגובות

19
בגלל שיש לו אג'נדה ברורה בעד עולם התורה ונגד שילוב החרדים בחיים החילוניים במדינה. הפלס הוא עיתון נשכני ועוקצני שיודע לעקוץ ולהכות באוייביו בכתיבה מושחזת. וגם הגרפיקה שלו מדהימה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
18
שמשמיד מדי יום את מורשת הרב עובדיה שומר על ירידה תלולה לתהום עד שיסגר בעז"ה
17
דגל סתם סוחטים
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
15
הם נלחמים נגד הבייס שלהם שזה הציבור הספרדי
14
לשים את יתד נאמן במקום השני, זו אולי האמת. אבל תכלס' כל מי שמציץ בנתונים רואה שהוא נמצא כמעט ממש בשוה למקום הראשון. כך שזה לא רלוונטי להחשיב אותו כמקום שני. בפרט כאשר מדובר סה"כ בסקר - שקר. (למען הסר ספק איני מנוי על שום עיתון).
13
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
12
כאחת שאחיה במערכת, למנויים רבים בהפלס יש מספר שמות העיקר שיראה שיש הרבה....... תבררו זאת....
מה קשור? הסקר לא קובע לפי מספר המנויים!!!!!!!!!!!!!!!!! מה זה ההתנקלות הזאת להפלס? לדוגמא כאן למה לשים אותו אחרון ברשימה אם הוא לא אחרון ברמה?
11
כל הרבנים עוזבים אותו וכל השדרנים ונשארו שם רק אנשי יחד בלבד...
דבר ראשון אומרים קול ברמה ולא כל דבר שני הם לא עומדים להסגר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
10
מעניין מה יהיה הדרך של הדרך. וכמה ישמורעל רמה טובה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
9
מה עם אתרי האינטרנט, למה זה לא פורסם? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
8
זה לא סוד שרשת מעיין החינוך התורני (בני יוסף) חייבו את אלפי העובדים שלהם להיות מנויים על יום ליום וגבו מהם דמי מנוי בניגוד לרצונם. עכשיו שהעיתון עבר בעלות - ברור שאחוז החשיפה שלהם ירד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
7
אוטוטו דרקי בקאלאבוש ונגמרת חגיגת המימון הפיראטי איך שיגמר הכסף ימכר יש שם בעל בית חדש שחוץ מכסף ממש לא מענין אותו כלום בדיוק כמו דרעי הגנב מאיטליה תזכרו קול הרמה ישרוד עד ביאת משיח ויעלה מעלה מעלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
6
הם לא רואים את הנתונים??????????????? ז פשוט בלתי מתקבל על הדעת ש-13.7 מהאוכלוסיה החרדית אינה מקבלת שירותי פירסום מינימליים.
5
ותעל הצפרדע. ואז הכו אותה המצרים והיא מתיזה נחילים נחילים. כך הפלס ככל שמכים אותם כך הם גדלים ומתרבים
הפלס צפרדעים??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
4
אין כמו ישראל היום !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
3
רק מראה שהיהדות החרדית מבינה את תפקידה.
שת מחזיק אייפון. עזבו מחלוקות ופוליטיקות יהיה לכם חיים יותר טובים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
1
עךיה
עיתונות ומדיה