משדרי הוידאו באינטרנט ממשיכים לפרוח, ולפי סקר מאגר מוחות, אתר ynet זוכה לפופולאריות וליתרון בולט על פני מתחריו במשדרי הוידאו אותם מגיש אטילה שומפלבי באתר.
מהסקר שנערך בהשתתפות 511 איש עולה, כי 29% מהציבור הישראלי מעדיף לצרוך את המידע החדשותי בכלי התקשורת הוותיקים - ערוץ 2 ערוץ 10 והערוץ ה-1.
במקביל, 28% מהציבור הישראלי צורך את החדשות והאקטואליה דווקא ברשת האינטרנט, 14% צורכים את המידע בעיתונות המודפסת, 18% צורכים את המידע החדשותי דרך הרדיו, 5% צורכים את המידע ברשתות החברתיות, קרי פייסבוק וטוויטר, ו-2% עושים זאת באמצעות הסלולר.
מהסקר עולה, כי ככל שגיל הנשאלים היה צעיר יותר כך לרוב הם ענו כי הם נוהגים לצרוך את המידע באמצעות האינטרנט.
במקביל, בעת אירוע בטחוני, 47% מהנשאלים מעדיפים לצרוך את המידע בערוצי החדשות בטלוויזיה, ו-36% בוחרים באינטרנט.
למרות השינוי הגדול שהובילו אתרי החדשות בתחום שידורי הוידאו 60% מהציבור הישראלי לא צורך את חדשות הוידאו דרך אתרי האינטרנט.
לעומת זאת, מבין אלה שצורכים וידאו באינטרנט, זוכה ynet ל-20% מהנשאלים שמעדיפים את משדרי החדשות שמוביל האתר בהגשת אטילה שומפלבי. במקביל, זוכים משדרי הוידאו של אתר וואלה בהגשת ינון מגל ל-10%, ואתר מאקו לעומת זאת זוכה ל-7% מהנשאלים שבחרו לצפות במשדרי הוידאו בהגשת יעקב אילון. משדרי הוידאו של 'ישראל היום' זוכים רק לאחוז אחד מבין הנשאלים.
הסקר כאמור נערך על ידי מכון מאגר מוחות ומתפרסם לקראת כנס Digit 2013.
רועי כ"ץ, עורך הכנס אמר לאתר 'אייס': "הקפיצה החדה באמון הציבור בעיתונאי האינטרנט מלמדת כי הקוראים מזהים את השיפור באיכות המוצר העיתונאי ומאמינים בו יותר".