
תנועת ש"ס יוצאת הבוקר (שני) בשלב הראשון של קמפיין הבחירות שיפורסם על-גבי אוטובוסים ושלטי חוצות בכל רחבי הארץ, שעיקרו - מניעת התבוללות ודאגה לשכבות החלשות.
בשלט אחד נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר 'הליכוד ביתנו', כשהוא מחייך לצד הכיתוב "רק ש"ס חזקה תדאג לחלשים".
בשלט נוסף, נראה שר החוץ אביגדור ליברמן, כשלראשו כיפה שחורה גדולה, ולצידו הכיתוב: "רק ש"ס חזקה תמנע התבוללות".
השר אריאל אטיאס, יו"ר מטה ההסברה של ש"ס, אמר כי "אנו יוצאים בקמפיין חד וממוקד שנושא שני דגלים: הדגל הראשון, מזכיר לכולם שש"ס היא המגן החברתי של האזרחים. הדגל השני הוא שש"ס היא כיום המפלגה היחידה שנאבקת ומצליחה לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל אל מול חקיקה הפוגעת בזהות זו. חקיקה שהפכה פופולארית לאחרונה וסופה הרס צביונה וייחודה של מדינת ישראל כמדינה יהודית".
בש"ס מסבירים כי ההחלטה להתמקד בפן החברתי, התקבלה לאחר שהובן כי מפלגות המרכז השונות מתמקדות במעמד הביניים ומזניחות את האוכלוסיות החלשות, כאשר ישנם מעל מיליון אזרחים שחיים מתחת לקו העוני.
לדבריהם, במהלך הקדנציה האחרונה ש"ס דאגה בין היתר להגדלת קצבאות הביטוח הלאומי, בלמה את העלאת המע"מ על הפירות והירקות, החלת סיוע של 100 אלף שקל מענק לזוגות צעירים הרוכשים דירה ראשונה, ביטול מס הבצורת על המים, הכפלת מענק הסיוע בשכר דירה לממתינים לדיור ציבורי עד לכ-3,000 ש"ח בחודש, ומלחמה בלתי מתפשרת בתופעת המסתננים לישראל.
מלבד זאת, לאור השיח חסר הרסן על זהותה היהודית של מדינת ישראל, והאיחוד בין הליכוד וישראל ביתנו, ש"ס חרה להדגיש גם את מחוייבותה בתחום הזה.
הקמפיין מלווה בתמונותיהם של ליברמן ונתניהו, אומרים בש"ס, משום שגם נתניהו, בתחום החברתי, וגם ליברמן, בתחום המסורתי, מבינים שש"ס חזקה מהווה בלם למדיניות שיכולה לפגוע בשכבות החלשות ובזהות היהודית של מדינת ישראל - מדיניות אותה יובילו ללא ש"ס חזקה בממשלה.
הסלוגן המרכזי שחותם את שלטי הקמפיין של ש"ס הוא "ש"ס. מדינה עם נשמה". הסלוגן מאחד תחת קורת גג אחת את הנושא החברתי והנושא המסורתי. כי החמלה למי שאין להם והדאגה לזהותה היהודית של המדינה, שניהם בנשמתה של ש"ס.
את הקמפיין הנוכחי של ש"ס מנהל יניב קציר, המשמש כמנהל הקריאייטיב שלו וכבמאי הראשי, יחד עם צוות פרסומאים בכירים מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי. קציר סיכם היום בסיפוק את יציאתו של השלב הראשון של הקמפיין לדרך באמרו כי "קמפיין ש"ס 2013 הוא אתגר מקצועי. יצאנו לדרך עם הצוות הטוב ביותר מתוך קבלת מנדט ושיתוף פעולה מלא עם תנועת ש"ס כפי שמעידים התוצרים הקריאייטיביים".
יצויין כי מבחינת היקפו באוכלוסיה הכללית מדובר בקמפיין חסר תקדים ביחס ל-30 השנים האחרונות וזאת כחלק מהאסטרטגיה של ש"ס בהרחבת מעגלי מצביעיה על ידי פנייה לקהלים חדשים.