משלמים את חשבון החשמל בזמן ועדיין מקבלים שיחות מחברת החשמל שמאיימים לנתק את החשמל? ברוכים הבאים לאפליקציה של מתיחות.
אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברה, אומר היום (חמישי) בראיון ל-ynet: "מתיחות זה דבר נחמד ומצחיק אך לא בנושאים רגישים כמו חשבון החשמל, מאחר ומתרגמים את זה אוטומטית לניתוק חשמל ואז הם פונים אלינו. לכן ההמלצה שלנו היא קודם כל - אם אתם חייבים לנו כסף, אנחנו פונים, מזדהים ומעדכנים".
לדבריו גל תלונות בענין שטף את חברת החשמל, אך הציבור יכול להירגע: "פנו לא מעט אנשים, אחרת לא היינו מציפים את הבעיה, אבל אנחנו יודעים רק על מי שפנה אלינו. אין פה מישהו שמנסה לשאוב פרטים או לגנוב כסף אבל זה כן גורם לאי נעימות בינינו ללקוחות שלנו".
מי שלא בטוח לגבי עניין התשלום, יכול תמיד לפנות אלינו ב-103. לפני שנה קיבלתי שיחת טלפון מכיוון ששכחתי לשלם את חשבון החשמל - אני משלם תמיד את חשבון החשמל, אחד מחמישה אנשים שעובדים בחברה ומשלמים - אז פנו אלי ואמרו שלא שילמתי את שני החשבונות האחרונים, ובשביל להימנע מניתוק ביקשו שאשלם. כמובן שהם הזדהו ושילמתי", סיפר הלמן.