כיכר השבת

ביתר: התחבורה הציבורית הכי טובה

ממצאי בדיקה שביקשה התנועה לחופש המידע מעלים: בביתר עילית יש את שירות התחבורה הציבורית הכי טוב. רובינשטיין: "בביתר עילית ישנה תחבורה שהיא סמל, מודל ודוגמא לתחבורה ציבורית. נאבקנו והוכחנו שאפשר אחרת, היום אנו קוצרים את הפירות" (חדשות, מקומי)

| 9 |
ביתר עילית: שירות התחבורה הציבורית הכי טוב
(צילום: ישראל ברדוגו)

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין התייחס לממצאי הבדיקה שפורסמה לבקשת התנועה לחופש המידע ולפיה; תושבי ביתר עילית מקבלים באמצעות חברת 'עילית' את השירות מס' 1 בארץ בתחבורה הציבורית 'נאבקנו והוכחנו שאפשר אחרת, היום אנו קוצרים את הפירות. שיתוף הפעולה שלנו עם משרד התחבורה וחברת 'עילית' מודל לחיקוי'.

'בביתר עילית ישנה תחבורה שהיא סמל, מודל ודוגמא לתחבורה ציבורית. המודל הזה הועתק למכרזים בערים נוספות בארץ. המגזר החרדי נמצא בראש סדר העדיפות ובטיפול מיוחד של משרד התחבורה בהיותו הצרכן מספר אחת של התחבורה הציבורית בישראל. משרד התחבורה קיבל בשנים האחרונות הצעות ל – 15 קווי תחבורה ציבוריים חדשים במגזר החרדי על מנת לשפר את השירות גם בתחום שירותי הרכבת. נאבקנו בזמנו והוכחנו שאפשר אחרת, היום אנו קוצרים את הפירות – כך אמר ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין בתגובה לממצאי הבדיקה התפעולית של משרד התחבורה על התחבורה הציבורית בישראל שפורסמו לבקשת התנועה לחופש המידע.

עפ"י ממצאי הבדיקה; תושבי ביתר עילית מקבלים את השירות הטוב ביותר מחברת 'עילית', השייכת לחברת קווים. הבקרה התפעולית שנעשתה ע"י חברת ריב"ה, הקיפה 30 פרמטרים שנבדקו בארבע סוגי בדיקות - בתחנת המוצא, לאורך מסלול הנסיעה, בתשתיות ובדיווחי המפעיל. עפ"י הממצאים חברת 'עילית' קיבלה ציון של 0.9 בלבד - המשקף שיעור חריגות נמוך יותר ממדדי השירות שנבדקו. מדדים אלה כוללים עמידה בזמנים, הקפדה על המסלול, אדיבות הנהג ועוד. 0.4% בלבד מהאוטובוסים לא עומדים בזמנים, ו-2% לא מקפידים על עמידה בתחנות לאורך המסלול.

רובינשטיין אמר כי תושבי העיר ועסקניה יודעים תמיד כי הם זוכים לאוזן קשבת במשרד התחבורה שאינו חוסך כל מאמץ כדי לשפר ולייעל את התחבורה בעיר. 'וכאן המקום לשבח בראש וראשונה את שר התחבורה, מר ישראל כץ ובכירי משרדו; מר יהודה אלבז ומר דרור גנון. מנכ"ל חברת 'עילית', מר ציון פת ויועצה הבכיר של החברה, הר"ר משה אהרון יעקובזון על הנפש החפצה ובעיקר על המעשים. 'לא פלא שהפכנו למודל לחיקוי בעיני משרד התחבורה ובעיני קברניטי הערים החרדיות. שיפורים משמעותיים אליהם הגענו הושגו במסגרת מפגשים סדירים של בכירי משרד התחבורה, נציגי העיריות ומפעילי התחבורה הציבורית'.

תוכן שאסור לפספס
9 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
6
אני תושבת ביתר למעלה מ6 שנים ומתפעלת מחדש מהשירות הדיוק בזמנים והאוזן קשבת של מנהלי החברה!!!!
קולע למטרה
5
שטויות במיץ עגבניות נכון שבאופן כללי יש הרבה קוים ובתדירות גדולה אבל יש לא מעט תלונות, איחורים, יחס מזלזל מנהגים וגרוע מכך זה לא תעודת כבוד לביתר עילית, זה תעודת עניות לכל הארץ. ועל זה נאמר אם בארזים נפלה שלהבת מה יאמרו אזובי הקיר
עילית
4
איזה ריח יש באוטובוס!!!! ואיזה לוח זמנים דפוק!
הקרועים ב770

הצגת כל התגובות

3
נוסעים כמו מטורפים לא עוצרים במעבר חציה וכמעט שדורסים אנשים נשים וטף מידי יום. בושה
ירושלמי
2
וראו מה הוא צחוק מעבודה. איחורים תכופים, דילוגים על לו"ז נסיעות. אוטובוס לב"ב, יצא עם 15 איש בעמידה. ועוד ועוד ועוד.
יוני
1
אם נהג היה מדבר אידיש כל השמאל היה זועק ועכשיו רוב הנהגים בארץ גם באגד מדברים את השפה הערבית, ולא מבינים את הנוסע הישראלי
כן זה בישראל
אולי גם יעניין אותך
בארץ