אם אתם מחוברים לרשת החברתית 'טוויטר' אתם בוודאי מכירים את סאגת ה'וי הכחול' המעיד על אימות המשתמש, ולרוב גם משמש כסמל סטטוס יוקרתי המעיד כי הצייצן בכיר מספיק בכדי לזכות באימות החשבון, כשמשתמשים רבים השיקיעו מאמצים כבירים בכדי לזכות בתג היוקרתי.
כשאילון מאסק רכש את טוויטר הוא פתח במהלך לפיו משתמשים המעוניינים לקבל את הוי הכחול ייאלצו לשלם דמי מנוי לטוויטר, וכעת מארק צוקרברג מודיע על מהלך דומה:
צוקרברג הודיע כי הוא יכניס את הוי הכחול גם לרשתות החברתיות של חברת 'מטא' כולל לפייסבוק ולאינסטרגם, וכי הוי הכחול צפוי לעלות 11.99 דולר לחודש. השירות יכונה Meta Verified, ורוכשי השירות יקבלו לא רק חשבון מאומת, אלא גם קידום פוסטים וחשיפה גבוהה יותר, ואף תמיכה טכנית ישירה.
בנוסף, יקבלו היוזרים הפריווילגים שישלמו את המחיר מדבקות מיוחדות ל'סטורי' ול'רילסים', ואף יקבלו 100 כוכבים שאיתם יוכלו לתת טיפים למשתמשים אחרים המעלים תכנים לפלטפורמה.
מעניין לציין שחברת פייסבוק שפתחה את עידן הרשתות החברתיות נחשבה לחברה ששינתה את כללי המשחק ונועדה לאפשר יכולת ביטוי גם למשתמשים קטנים, והמהלך צפוי לשנות את יכולת ההשפעה - כשמשפיעני הרשת שישלמו תעריף גבוה יקבלו חשיפה גבוהה יותר שתשנה את מערך ההשפעה של הרשתות החברתיות.