כיכר השבת

התחפושת מהבחירות - הוסרה

לפיד המסית - חוזר: "תלמידי ישיבות יקבלו יותר כסף מחיילי צה"ל; הקיצונים ישלטו"

במהלך מערכת הבחירות, יאיר לפיד הקפיד שלא להסית נגד הציבור החרדי - לאחר שנים שעמד בראש מערכת ההסתה נגדנו, אולי מתוך תקווה שהחרדים ישתפו עמו פעולה | אך לא עוד! | בצל המשא ומתן שמנהל בנימין נתניהו להקים ממשלת ימין, כפי שבחר הציבור בישראל, לפיד חוזר להסית - ובכל הכוח | בני גנץ תקף את נתניהו: "מבקש לבצע פיגוע דריסה בדמוקרטיה" | צפו (חדשות)

98
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | כ"ז בחשוון | 21.11.22
יאיר לפיד; ארכיון
יאיר לפיד; ארכיון (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

לאור מערכת הבחירות האחרונה הקפיד יו"ר 'יש עתיד', ראש הממשלה יאיר לפיד, שלא להסית נגד הציבור החרדי, והותיר את הזירה לאיווט ליברמן. אך לא עוד. היום (שני), הוא הסיר את התחפושת שעטה על עצמו, לפיד הישן והמסית - חזר ובגדול.

בפתח ישיבת הסיעה שכינס, השתלח לפיד בציבור החרדי ובתלמידי הישיבות, ואמר: "הממשלה החדשה עוד לא הוקמה, אבל כבר יש לה החלטות: תלמידי ישיבות יקבלו יותר כסף מחיילי צה"ל. סמוטריץ' רוצה לסגור את הכדורגל בשבת. יחוקקו חוק להפריד גברים ונשים במרחב הציבורי".

This browser does not support the video element.

"מדינת ישראל היא מדינה יהודית, לא מדינת הלכה", הסית לפיד, כאילו מישהו מבקש להקים כאן מדינת הלכה."לא יגידו לנשים איפה מותר להן ואיפה אסור להן לעמוד. הם לא יקרעו את המדינה הזו לאלה שמשרתים בצבא ואלה שלא, אלה שעובדים ואלה שלא", הוסיף לפיד המסית.

לפיד המשיך בדמגוגיה האהובה עליו ואמר: "אני רוצה לשאול מפה את מצביעי הליכוד: זה מה שרציתם? בשביל זה הצבעתם ליכוד? כדי שייקחו כסף מהחיילים וייתנו לתלמידי ישיבות? אתם הולכים להיות מיעוט בממשלה הזו. מיעוט של משרתים בצבא, מיעוט של מעמד הביניים, מיעוט של אלה שמאמינים במסורת יהודית מתונה שמקבלת כל אדם בסבר פנים יפות.

"עוד לא הקימו ממשלה, כבר הודיעו שהם יעבירו את פסקת ההתגברות. ירסקו את בית המשפט. ירסקו את הדמוקרטיה הישראלית. הכל מסיבות אישיות. הכל כדי שנתניהו יוכל לבטל את המשפט שלו ודרעי יוכל לבטל את הקלון שלו".

לפיד הוסיף ואמר כי "זו לא הולכת להיות ממשלה שהקיצונים יושבים בה, זו הולכת להיות ממשלה שהקיצונים שולטים בה. שליטה מלאה. יובילו אותנו להיות מדינת עולם שלישי. מסוכסכים עם האמריקאים, מסוכסכים עם עצמנו. בן גביר, יעד של המשטרה ויעד של השב"כ, יהיה אחראי על המשטרה ואחראי על השב"כ.

"אם מישהו שואל את עצמו איפה אנחנו נהיה – אנחנו נהיה פה בכנסת ימים ולילות, אנחנו נהיה ברחובות, אנחנו נהיה בכיכרות, נהיה על הגשרים. לא נשתוק, לא ניעלם, לא נוותר, אנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו.

"שנה וחצי היתה פה ממשלה מצויינת. הביאה הישגים כבירים למדינת ישראל. הקפיצה אותנו קדימה כלכלית וביטחונית. עכשיו תקום פה ממשלה שלוקחת אותנו אחורה. עם ישראל חכם. הוא יבין מהר מאוד שממשלת הקיצונים גורמת לו נזק. אנחנו נחזור, מהר יותר ממה שכולם חושבים".

ח"כ מיקי זוהר מ'הליכוד' הגיב לדברי ההסתה ואמר: "כל מי שמגנה מתן תקציבים ללימודי תורה צריך לעשות עם עצמו חשבון נפש, למה כל כך קשה לכם לראות יהודים שלומדים ומעמיקים במסורת של עם ישראל? אגב, אלו שהשתייכו לממשלה הקודמת כבר שכחו שהם חילקו עשרות מיליארדים ללא הכרה רק כדי לשרוד".

יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף אמר כי "הוסרה המסיכה מפניו של לפיד, הוא היה מוכן לתת למנסור עבאס כל מה שיבקש, איך הוא מעיז להסית נגדנו?, אנחנו לא רוצים לקחת כלום מאחרים, רק מבקשים את תיקון העוול המתמשך כלפינו, רוצים להיות שווים בין שווים".

מסיעת ש"ס נמסר בתגובה: "שנאתו הגדולה של לפיד למגזר החרדי והמסורתי נחשפת שוב. במשך חודשים ניסה להתחפש וסיפר כי שינה דרכיו, אך היום חזר להסית. לפיד, רוב אזרחי ישראל אמרו בקול ברור: אנחנו גאים להיות יהודים, רוצים לחיות במדינה יהודית. בימים הקרובים נקים, בעזרת השם, ממשלה אמונית שתכבה את לפיד השנאה ותחזיר את השפיות למדינה".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הגיב ואמר כי "היינו מקבלים הכל מלפיד אם היינו הולכים איתו לקואליציה. מה הוא לא הבטיח? חצוף, למה לא אמרת את הדברים האלו שנה וחצי? הוא לא ראוי להיות ראש ממשלה, צדקנו שלא הלכנו איתו כולל בני גנץ".

This browser does not support the video element.

ח"כ יעקב אשר הגיב ללפיד: "סיימנו לקבל מכבודו הוראות. ניסית לאחרונה להיות ממלכתי כשבינתיים חיבקת את האחים המוסלמים, היום חזרת ללפיד הישן והטבעי, המסית נגד אחיו היהודים, בניסיון נואש להסתיר את כישלונך המהדהד.

"יאיר, מדינת ישראל תישאר יהודית על אפך ועל חמתך, עם ישראל מאס בשיסוי ובקיטוב ולכן שלח אותך לספסלי האופוזיציה. וכנראה שהגיע הזמן שייחשף מה עשית בצבא על חשבון חבריך שלחמו וחרפו את נפשם, צבוע שכמותך".

גם יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, עלה להתקפה נגד בנימין נתניהו בישיבת סיעת המחנה הממלכתי, ואמר: "אני רוצה לפתוח בשאלה לחברי הקואליציה העתידית – מה יקרה בפעם הראשונה שתתגברו על בג"ץ ברוב של 61? כשתתגברו על בג"ץ עם 61 חברי כנסת, המיעוט שייפגע – יהיה זה ערבים, חרדים או נשים– ירגיש שהוא לא חלק מהמדינה.

This browser does not support the video element.

"כשתתגברו על בג"ץ ברוב של 61 – מחצית מהעם תרגיש שזו ממשלת חצי העם. כשתתגברו על בג"ץ ברוב של 61 – תמוטטו את כיפת הברזל של מפקדי צה"ל מול תביעות בזירה הבינלאומית, ותפגעו ביכולת של ידידינו הטובים ביותר בעולם להגן עלינו. כשתתגברו על בג"ץ ברוב של 61 כדי לבטל את חוק הגיוס במקום להציע אלטרנטיבה של מתווה שירות – תפגעו בלב ליבו של ביטחון ישראל, ובמוטיבציה של צעירים לשרת ולסכן את חייהם למען ביטחוננו.

"כשתתגברו על בג"ץ ברוב של 61 - כדי למנות שרים שהורשעו בפלילים – תתנו לגיטימציה לשחיתות. כשתתגברו על בג"ץ ברוב של 61 – לא נוכל להגיד יותר שמדינת ישראל שוקדת על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה... מקיימת שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; ומבטיחה חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות".

גנץ המשיך ואמר כי "מי שעושה זאת – פועל בשם השחיתות ולא בשם המשילות. מה שנתניהו מבקש לבצע פה הוא "מהפכה שחיתותית". יש המון מה לעשות, יש המון סוגיות ביטחוניות, חברתית ולאומיות שהשקענו בהן רבות בממשלה האחרונה. עצם העיסוק קודם כל בהחרבת הדמוקרטיה – מעיד על סדר עדיפויות לקוי.

"וכן, אני בעד לבצע מהלך רחב של חקיקת חוק יסוד חקיקה, עם מרכיבי התגברות מאוזנים בין הרשויות, ועם חובה של רוב גדול של שופטים על מנת לפסול חוק ורוב גדול בכדי לפסול החלטה של בית המשפט. למשל: שני שליש משופטי בג"ץ בהרכב מיוחד על מנת לפסול חוק, ושני שליש בכדי להתגבר עליו. הכוונה להתבסס על רוב פוליטי מזדמן לא תיצור דיאלוג בין הרשויות – אלא תחריב אותו.

"אנחנו כמחנה הממלכתי, נכונים להיות שותפים למהלכים של תיקון מהאופוזיציה. אנחנו נהיה נכונים לעבוד ביחד, בצוותים חוצי גושים, על מנת לבנות חוק יסוד חקיקה חדש, בעל מרכיבים מאוזנים. אך אם הבחירה תהיה להמשיך בכיוון המסתמן – נאחד את כל הציבור הממלכתי למאבק ציבורי, פרלמנטרי ותקשורתי. מאבק שבו נדון כעת בישיבת הסיעה שלנו ונגבש את דרכי הפעולה. כבר הבוקר קיימתי שיחות עם ארגוני חברה אזרחית, ובהמשך אקיים שיחות עם ראשי הסיעות באופוזיציה המיועדת, וגם עם גורמים אחראים בקואליציה.

"אני פונה מכאן לראש הממשלה המיועד נתניהו ומזכיר לו שהאב המייסד דוד בן גוריון, קבע שגורל מדינת ישראל יהיה תלוי בכוחה וצדקתה. מי שיפורר את כוחנו ויחליש את צה"ל בשל גחמה פוליטית, מי שיפגע בצדקתנו וערכינו הדמוקרטיה, יבצע פיגוע דריסה בלתי נסלח לדמוקרטיה הישראלית. לא נאפשר להתגבר על הדמוקרטיה ולחצות את העם ל-61.

"ואם חלילה נפסיד במאבק – אני מבטיח, שהדבר הראשון שנעשה כשנחזור, על גלי ההדף של הגל העכור הזה – הוא לבטל את כל המהלכים האלו. לא מתאוות נקם – אלא מתוך ממלכתיות ואחריות, ובמטרה לתקן".

תוכן שאסור לפספס
98 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
68
כושל שכמותך לא מיצמצתה כאשר שילמתה 53 מיליארד לעבס והחילים לא התתשבתה עכשיו אתה נזכר?
izak22.11.22
67
זה לא נכון ההסתה שלו. הבן שלי בכולל מקבל מהדתות כ400 שקל, ולעומת זאת הנכדשלי בקרבי מקבל 1500 שקל, אז לא להתייחס להטרלה שלו.
אמא21.11.22
66
תפסיקו להביא את הרשע הזה לא צריך לספור אותו ואת בנט הם אוויר .. ..
דוד כהן21.11.22

הצגת כל התגובות

65
לפיד... נר לי נר לי נר לי דקיק בחנוכה נרו לא יאיר... אם אין תורה אין חיים כדאי לתמוך בכדי לחיות ולא להסית... אם מאבדים את הקשר עם בורא עולם ( לזה אתם חותרים) אין קיום לעם ישראל ולעולם כולו. מה קרה בשנה וחצי האחרונות שכחת?... בורא עולם נתן לנו תזכורת שהוא מנהל את העולם ומה כוחו וגבורתו... כך שלא כ
אור השם נשמת אדם22.11.22
64
אין גבול לחוצפה,ולשקר...יש רגלים,אין לו בגרות ומדבר על לימודי ליבה,נתת 53 מליארד לשונאים ואפילו לא שקל לחיילים,נו בטח, הם החזיקו בנשק אתה בעט,לא היית אח לנשק, אם היית אתה מקבל את המנדט 'להרקיב' ממשלה היית משחרר הרבה יותר, לבחורי הישיבה והלשון שלך שמושחזת משתי צדדים היתה מסבירה הרבה יותר טוב מאייכלר
ואין מים אלא תורה !!!21.11.22
63
שקרן מסית, פרחח תל אביבי שלא עשה כלום בחייו, איש לא רוצה לכפות הפרדה, פשוט רוצים שטיפוסים כמו דינה זילבר לא יוכלו לאסור הפרדה אצל חרדים, אתה ושכמותך תוכלו להמשיך ולהתערבב כמה שאתם רוצים, ובענין הכסף זה יהיה הרבה פחות ממה שנתת לערבים בחפץ לב, שם שכחת את החיילים
צבי21.11.22
62
בגלל זה העם לא בחר בך
נחום21.11.22
61
יאיר לפיד בבחירות האחרונות הפסדת. הסיבה העיקרית היא שבראש קבוצת יש עתיד עומד האדם הכי פחות מוכשר מבניהם אם תפנה את מקומך לפחות יהיה הווה ליש עתיד.
נתניה21.11.22
יותר טוב שישאר , כך ימשיך להרוס את מפלגתו . שגם הם לא יוכלו לסבול את שקריו , כמה הוא יכול ל ש ק ר בלי להניד עפעף ???
אלמוני21.11.22
60
הער רב הזה בכלל לא היה בצבא
אברהם21.11.22
59
הכלבים נובחים והשיירה עוברת .
אא21.11.22
58
הוא המסית אבל זה לא אומר שאין בזה אמת
אמת ונכון21.11.22
מה בדיוק ראית אמת שיקבלו יותר ? שבשנה וחצי הכל השתנה לרעה ? למה לא לבדוק הנתונים ? חבל
אברהם 21.11.22
אוי ואבוי למסית ואוי ואבוי עוד יותר למוסת
אבג21.11.22
אם עוצמים את העיניים, איך אפשר לראות?
רפאל 21.11.22
57
לפיד לך לברלין עם בגץ פרקליטות מהר אינכם יהודים אנטישמים
זליג22.11.22
56
כאשר תלמיד חכם מופלג "מעורר" בענין הסכנה (?) שבמכשירים "נדרים פלוס" ובעקבות "דברי ההתעוררות" שלו קמים אנשים ופוגעים ברכוש, אף אחד לא קורה לזה "הסתה". כאשר יריב פוליטי עושה השואה מספרית פשוטה אשר אינה ערבה לאוזני הפוליטיקאים שלנו, מיד קמים וזועקים "הסתה". מתי נלמד להשוות את מידותינו?
רפאל 21.11.22
מה הקשר יה דפוק
מיקי21.11.22
55
האיש הכי מושחת בתולדות העם היהודי!
יניב21.11.22
54
עם הממשלה שלך המחבלים קיבלו יותר מחיילי צהל קיבלו‏ פי 20 . תלמידי הישיבות עם האחים שלנו הבנת צריך לעזור לאחים שלנו לפני שעוזרים לגויים ביתך קודם לאחרים
משה21.11.22
אחים שנוררים
אורן21.11.22
53
בני גנץ לא צריך להיות חכם או אסטרטג גדול כדי להגיע למסקנה שהיכולות שלך בתחום הציבוריות בינוניות מאד בלשון המעטה. לכן השתדל לשמור על פרופיל נמוך.
נתניה21.11.22
גנצקוט לא הפנימו שמי שהתרגל לראות רק דרך משקפת ראייה ממוקדת הוא יכול להיות גנרל טוב, אבל רחוק מלהיות מנהיג,כי למנהיגות צריך ראייה רחבה לכל הכיוונים ולדעת איך גורמים לכל הנחלים לזרום למקום אחד ליצור כח,להדוף מבחוץ ולבנות מבפנים אז קודם תלמדו מנהיגות
אח''כ תגישו מועמדות21.11.22
52
די לפיד, די להסתה. מספיק כמה אפשר. חרדים חרדים... הן אחים שלנו, מספיק אם ההסתה!
שוש 21.11.22
51
לפיד, שנים אתם לקחתם מבני הישיסות.נתתם שנים לחיילים. שנים הסתם נגדם מגזר החלש. שנה וחצי הרס של לפיד וכו. יש בורא עולם. החרדים ידאגו לכולם. לכן החלשים. עשו את זה שנים ומשיכו. לפיד רק דאג לחילונים, תם עידן לפיד וליברמן כמו שתם עידן ברק. אין מקום במדינת ישראל למשיטים
מושה21.11.22
מה בדיוק "לקחו" מבני הישיבות?
רפאל 21.11.22
50
מנותק!!! ראשו תמון בחול כבת יענה,ממציא ומשקר ומסלף... קנאי ופחדן.. תקום ממשלה מצויינת,שתכבד כל אזרחיה כראוי.אוייבי המדינה הזאת התאיידו לבד לא צריך לעשות כלום.כמה צביעות ושקר באדם אחד.השאלה היא כמה מטומטמים יגררו אחרי ההבדל והריק והשקר שלו..
נצח ישראל 21.11.22
49
יהודי יקר מאוד,בקרוב יחזור בתשובה ויפתיע את כולם
הרב לפיד21.11.22
48
אדם מלא שנאה.
חיים21.11.22
אמת לאמיתה👊
אא21.11.22
47
הוא צודק
עמנואל21.11.22
ממש לא🤬🤬🤬
אא21.11.22
אם אתה אומר שהוא צודק אז אתה לא צודק
שמעון22.11.22
בטח הוא צודק שהעם אינו רוצה אותו , די לצביעות
אברהם21.11.22
הוא משקר🤥🤥🤥🤥
ר.א 21.11.22
46
ואתה נתת למחבלים יותר מהחיילים והחרדים ביחד
תוהה באמת21.11.22
👍תכללס,רק שהוא לא יודע לחשבן את זה
בשט21.11.22
אוכל שרצים שכמוך כולך מסיכה אפילו חיתנת את הבן שלך בעצמך חתיכת גוי תלך לעבאס תיתן לו ולמחבלים מיליונים. גועל נפש איו עליך ביבייייייי יאללללה ביבי
אליהו21.11.22
45
לפידיוט זה מה יש זה מתנה מעבאס
דודו23.11.22
44
הנה חזרו להסתה, כל השינאה יוצאת להם מהפה, יאללה חברים תחזרו הביתה
בני21.11.22
43
לידיעתך גפני לא הכי..... הוא הפחפך גדול אני מכיר המון אנשים שלא בחרו ג רק בגללו הוא יכול לסור לטובה השמאל....
חרדי21.11.22
אדון חרדי גפני לא הפכפך!!!!
ר.א 22.11.22
42
53 מיליארד לערבים זה ''לא'' לקחת מהציבור ולהביא לכיסם של מחבלים ולפגוע בבטחון המדינה... צבועים!!!
אלי21.11.22
41
זכרון קצר כמו הגובה וההשכלה שלך 53 מיליאד לשהידים
שולה21.11.22
40
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אבי לוי21.11.22
39
לפיד תתבייש לך אתה אומר מדינת יהודים אבל לא מדינת הלכה? לך לעזאזל המדינה הזאת לא של אמא שלך ושל אבא שלך שנה שלמה הרסת לנו את המדינה אז יאללה עוף לנו מהעיניים חתיכת שמאלני אפס מאופס ביבי הולך לכפכף אותכם תם זמנכם עופו הביתה!!!!
ר.א שונא את לפיד 21.11.22
38
קוקוריקו
ביבי נתינהו21.11.22
37
קודם כול לפיד אדם מסית ושונא דת ואין לו כול זכות לומר מדינה יהודית ובממשלה הזו אף אחד לא יקח כסף לחיילים פשוט יתנו ג"כ כסף לחיילי צבא ה' שוודאי שלהם גם מגיע ולא כמו שלפיד עשה לכך ממנו ונתן לרוצחים המתואבים אשריכם בני התורה עלו והצליחו
ד.מ בחור בישיבה נחשבת24.11.22
36
איכס יאיר לפיד ובני גנץ שאומרים שחרדים לוקחים כבף מחיילים איכס . הוא נתן כסף לכלבים ( ערבים ) ולחתולות על חשבון כל אזרח יהודי לא משנה חרדי דתי או חילוני ולתת לערבים שלא משלמים מיסים ןכו'
בדוי21.11.22
35
חרדים רוצחים חילונים בשדה הקרב ובוזזים את גופותיהם ואת משפחותיהם. החרדים לא מייצרים כלום , ובוזזים את קופת המדינה. יום הדין שלכם קרב.
חילוני21.11.22
כיכר השבת איך אתם נותנים לתגובה כזאת לעלות ,זה בטח ערבי
מתי מבני ברק22.11.22
מה קרה "מתי מבני ברק'' - אתה לא יכול להתמודד עם האמת?
חילוני22.11.22
תפסיק לבלבל את השכל זה לא האתר של אבא שלך אז תסתום!!!!
ר.א 22.11.22
חילוייני ציוייני..האמת שלך לא של כל העם. לא טוב לך?? אחורה פנה קדימה צעד לדמשק. שר"י.
יהודה החסיד 24.11.22
34
אם מדינת ישראל היא מדינה יהודית אז בכל ההלכות האלו בדיוק מתבטאת היהודיות שלנו בארץ ישראל!!!
אחת21.11.22
33
גועל נפש של בנאדם... גפני תראה ען מי התידדת... מה שנקרא אמור לי מי חברך אומר לך מי אתה..
....21.11.22
32
לפיד תסתום את הגורה שלך חתיכת כלב מפגר!!!!
ר.א שונא את לפיד הרשע 21.11.22
31
חזר? מאיפה? מאיזו עמדה? מוקיר תורה ומעריך תלמידי חכמים? חח גם כן נאיביות. הלא הסנטימנט היוהרה והמתנשא השמאלני שלו תמיד היה . באמת חשבתם שהוא מעריך ומקטת רגליו לתלמידי חכמים כי זה ערך בשבילו? ואלה הצחקתם אותי. הקטן .
אירוניה21.11.22
30
לפיד צודק זו האמץ בפרצוף של ממשלת ביבי החדשה שהיא עיוות. גנבים רמאים קרימינלים
אורן21.11.22
רק קנאה יש לך
יהודי22.11.22
תרגיע ממשלת ביבי היא לא עיוורת ולא גנבים ולא רמאים אתה הרמאי הראשי
ר.א 22.11.22
מי שישמע לפי דבריך ממשלת לפיד הם לו' צדיקי הדור....חחחח....
מי שישמע לפי דבריך ממשלת לפיד הם לו' צדי22.11.22
29
הכלבים נובחים והשיירה מתחילה לנוע, ה'יעזור ויושיע .
יצחק21.11.22
28
למה מפרסמים תמונה של הרשע לפיד עם כיפה? אולי נפרסם תמונה של אבו מאזן עם שטריימל?
נפתלי21.11.22
חחחח ה קרעת אותי מצחוק
מתי מבני ברק22.11.22
27
הכח שלך פלפיד הוא מהאבא שלך, כדי שתהיה בשלטון הקלף הכי חזק לשרוד הוא כאשר אתה נגד החרדים אז רק כך בוחרים בך, חבל שבוחרך לא מבינם שאתה עושה את זה רק כדי לקבל קולות , ודרך אגב אברך זה נשוי/ ואו עם ילדים . מה הקשר להוצאות של חייל בודד, אל תשכח שאברך מתפרנס ללחם .ולא לפאבים וכל מני מרעין בישין
יוסף21.11.22
26
באמת עצוב,אני עם דמעות בעיינים,אני מציע לכם לעזוב את הארץ כנקמה..
בשט21.11.22
25
לפיד ילד מפגר
יוסי קליין22.11.22
24
נבלה.
אני21.11.22
23
לפיד לך הבייתה העם קבע שרוצה יהדות ורוצה את בן גביר ורוצה שאתה תסתלק ....
לפיד לך הבייתה העם קבע שרוצה יהדות ורוצה22.11.22
22
דבר ראשון, הממשלה הבאה צריכה לחוקק נגד הסתה בצורה כוללנית בלי להסתמך על עובדות, כשמסית כותב שכל משפחה חילונית משפחה חרדית, או שכל החרדים פרזיטים, עלוקות וכו׳ בצורה כוללנית שיוכיח את זה, ואם לא שישלם קנס גבוה שילך לו החשק לכתוב עוד פעם דברי הסתה כאלה,
ציון21.11.22
כל החרדים ערפדים פרזיטים שלא מייצרים כלום, ובוזזים את החילונים ורוצחים אותם בשדה הקרב.
תתפוצץ עד מחר זאת האמת21.11.22
האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו
יהודה החסיד 24.11.22
21
פשוט מאוד חבורות של פושעים שבכל רגע הופכים את עורם עפר לפיהם
Shlomo Cohen 21.11.22
20
למה אתה לא מדבר על החבר שלך בנט יאיר את גם שדדתה
בס"ד שמעון21.11.22
19
כל מיגזר דואג לעצמו. אתם מקום המדינה דאגתם לעצמכם ועכשיו תורנו, אז מה ההפתעה
דוד21.11.22
18
סתוווום.....פתאןם ניזכרת?? מה קרה??? לך לך....
נעמיייי22.11.22
17
אתה אדון לפיד רוצה לדאוג לילדים שלנו יה צבוע בצבע לבן כולך שחור משחור המשפחה שלך ירקה דם בשואה כדי להיות דבקים בה׳ במקום להמשיך אותם אתה בוגד בהם אז עם מהמשפחה שלך לא החפת לך ובגדת בהם כל שכן תבגוד בכל העם עדיף שתשמור על עצמך ותפסיק כבר לשקר מאז שקמה הממשלה שלכם יש רק פיגועים אז כהר ראינו שהמצב הב
שב21.11.22
16
טעם מעט מה זה כיסא של ראש ממשלה כתוב בגמרא לפיד בטח אתה לא יודע מי שמבקשים ממנו למלוך יגיד לך מה לו עם כל כאב הראש הזה אך מאחר וישב על הכיסא אם תנסה להורידו ישפוך עליך שמן רותח אם היינו נותנים לך את השלטון הייתה מסכים ללכת אפילו עם כיפה כל הזמן די עם הצביעות שהיא בסיס להסטה שלכם תשבו באופוזיציה בכבו
דוד21.11.22
15
בהרבה הרבה פחות ממה שנתת לעבס יש לך עוד פה לדבר עדיף שתסתום אחת ולתמיד אתה אחרון שיכול לדבר אחרי מה שהרסת בממשלה האיומה שלך לך תעזוב אותנו..
יוסי21.11.22
14
מועצת חכמי התורה חייבת למנות ועדה מיוחדת שתהיה הפה והפרקליט של הציבור הדתי חרדי בישראל ויפעלו אך ורק כנגד ההסתות המרושעות האלה ובהסברה נרחבת ומיגור התופעה הפלילית העבריינית והזוועתית הזאת של הסתה נוראית שרק מגדילה עוון על פשע כנגד האפליה הנוראית לציבור שלנו זה צו השעה כבר מזמן וזה ממש פיקוח נפש וכל
אנחנו21.11.22
13
תתביישו לכם לפיד וגנץ ומה עשיתם בשנה וחצי שההיתם בממשלה?? התשובה היא הבאתם 53 מליארד לערבים ולטומכי טרור. לבני הישיבות והכוללים שקל לא נתתם להם. ועוד אתם רוצים לחזור לשילטון???? תתביישו עפר לפיכם על דברי הבלע שלכם🤮🤮🤮🤮🤬🤬🤬
אא21.11.22
12
עוד לא רואים אותך מהאופוזיציה מר לפיד כבר התחלת , חכה יש לך זמן ארוך להיות באופוזציה צריך הרבה זמן לתקן את מה כל הנזקים שעשית חתמת הסכם ויתור מול לבנון חינוך פרוגרסיבי לילדים שלנו הממשלה ברשותך רומסת שבת ה F.B.I רוצה לחקור את מות העיתנאית הפלסטינית ,הסתכסת עם רוסיה ,וישראל תחקר בגללך בהאג כל הפשלות
נועם21.11.22
11
..באברבנאל אמרו שהם לא מוכנים לקבל טיפש כזה למוסד שלהם..כי גנץ בור ועם הארץ.שלא מבין מה שמוציא מפיו..חצוף..שנה וחצי היה שותך לרדיפת ילדים חרדים ולגזול מפיהם ךת לחם.ולא שמענו את החמור חמורותיים הזה מגיב..נו..מחמור לא מצפים לכלום...בלה בלה בלה. כן כן מחנה ממלכתי..מחנה שנאה ורישעות..תשאל את החבר שלך הא
חצקל21.11.22
10
זה בדיוק מה שהממשלה אמרה שהיא תעביר. איפה ההסתה?
מה ההסתה כאן?21.11.22
9
ומי התחיל סכסוכים מוזרים עם פולין? ביבי או לפיד?
אוסטפנקו22.11.22
בטח שלפיד!!!!
ר.א 25.11.22
8
לא נעים לנו להזכיר לך אבל במקצוע אזרחות (שאותו לומדים בבגרויות) לומדים שחוקי הדמוקרטיה קובעים שהרוב קובע. והרוב אמר את דברו. לא רוצים מסיתים כמוך בשילטון . לא רוצים לממן טרוריסטים רוצחים במלירדי שקלים וכן רוצים מסורת במדינה היהודית ... איך אתה אוהב את הקפה? שחור או הפוך? כבר נשלח אותו אליך עם שקית
יקירנו לפיד! 21.11.22
כמו היטלר לפני החרדים שגם עלה בדרך דמוקרטית.
תלמד היסטוריה21.11.22
7
כמה מנובל יאיר לפיד יכול להיות
לוי21.11.22
6
מה עושה נוצרי עם כיפה בתמונה למעלה?? אולי גם יש לו ברית אולי הוא גם אוכל כשר?? לא ולא זה לפיד המכוער שנחצב מזרע פרעה ועכשיו חוזר בחזרה למלונה שלו בנביחות קשות . לך כבר לכל הרוחות ערב רב. התורה היתה לפניך ולפני אבא שלך ותהיה אחריך עד שתתפוצץ מעצבים שר"י.. האו האו..
יהודה החסיד 21.11.22
5
הוא צריך להירגע, אני אבא חרדי המתגורר בבני ברק. יש לי בנים בצבא ובנים בישיבות תאמין לי כי החיילים מקבלים יותר מבני הישיבות והאברכים והחיילים ימשיכו לקבל יותר. שוב פעם לפיד מוכיח כי אינו מבין כלל ועיקר בכלכלה !!!
מה קרה21.11.22
4
כןןן זה הממשלה שרצינו וציפנו אתה יכול להיות ברחובות ובגשרים וכו'.. זו מדינה יהודית ואם אתה אנטי דתי לא יהיה כדורגל בשבת זו לא מדינה לפני הכל יש לנו הלכות שאם לא נלך עם התורה אנחנו נסור ימין לשמאל יש לנו צביון אין על ביבי ואמן על בן גביר זה מה שחיכנו המון שנים והגיע הרגע האמת..
יואלי .21.11.22
3
"שנה וחצי הייתה פה ממשלה מצוינת. הביאה הישגים כבירים למדינת ישראל. הקפיצה אותנו קדימה כלכלית וביטחונית." כמו"כ הוא קורא לעצמו "מיעוט של אלה שמאמינים במסורת יהודית מתונה שמקבלת כל אדם בסבר פנים יפות". חחחחח הוא מאמין לעצמו?! הביטחון והכלכלה בשפל!! וכמו"כ הדעות שלו נוטות יותר לנצרות אירופאית חילונית.
אבי21.11.22
נשמע שהתכוונת לביבי, לא? כל הטינופת שרשמת - מעידה יותר עליך.
בגג21.11.22
לך לסוריה.
אלי22.11.22
2
הפחד והתסכול, מהכישלון שלכם בממשלה מתחיל לפעפע ונשפך, קחו כוס מיים ותירגעו ממשלת הימין בעזרת השם, תתקן את כל מה שהרסתם. ההכפשות שלכם רק יגבירו את רצון העם לשינוי אמיתי וללא הצביעות שלכם.
משה 21.11.22
1
לך לעזזל נימאס מימך ומהשמאל המושתן הזה וכן אולי הגיע הזמן שזו תיהיה מדינת הלכה כמו שהיא נועדה להיות.
א.ש21.11.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המרדף - גרסת צה"ל: יבדוק נתוני מס הכנסה של צעירים חרדים הרשומים בישיבות

איצלה כץ | 02.07.24

אהבת ישראל

ליפא שמעלצער חושף: "האדמו"ר השאיל לי את הקולפיק" 

חיים רוזנבוים | 02.07.24

הילולא דצדקיא

המונים בהילולת הראשל"צ רבי מרדכי אליהו זצ"ל

חיים רוזנבוים | 02.07.24
ש

לחתן ילדים בקלות -זה נכס! 

הכנס שיעניק לכם עתיד כלכלי בטוח

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופרטיס | מקודם

התעוררות רבתי

שלושים לפטירת הצדיק ואביהם של ראשי הישיבות | גלריה  

חיים רוזנבוים | 02.07.24
ש

הכרה בלימודי הסמינר

רוצה ללמוד תואר וחוששת מפגיעה באורח החיים? כנסי >>

כיכר בשיתוף אונ' בר אילן | מקודם

שמחת התורה 

ירושלים: ראש הישיבה הכניס ספר להיכל, תלמידי הישיבה חגגו

חיים רוזנבוים | 02.07.24
ש

מחזור 3 יוצא לדרך

הצלחה כבירה: 183 חרדים השתלבו ביחידות ההייטק הבטחוניות

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

אבל בעולם החסידות

ה'שבעה' על המשגיח והמשפיע הגר"מ וולפסון זצ"ל | תיעוד

חיים רוזנבוים | 02.07.24

32,429 פניות ציבור

11 שנות פעילות | מה עשה הרב דוד לאו בתפקידו כרב ראשי?

חנני ברייטקופף | 02.07.24
ש

רחמים

האמא מתחננת לעזרתכם: "המתנתי שבע שנים והשמחה עדיין לא שלמה"

כיכר בשיתוף וועד הרבנים | מקודם
ש

בעמוקה

היום תוכלו לקבל את שטר השידוכים שחתומים עליו גדו"י

כיכר בשיתוף וועד הרבנים | מקודם

הנאומים והצעדה | תיעוד

'ארץ ישראל בוערת, ארץ ישראל רועדת' | סיקור מעצרת הענק

חנני ברייטקופף | 02.07.24

נועדו בלשכה | תיעוד וסיקור

"התורה היא החרב שלנו" | ב'עדה' מתנערים מהאלימות שהייתה אחרי עצרת ההמונים 

חנני ברייטקופף | 02.07.24

"לא נוכל להשיבו"

"בני פרק עול, לזרוק מהבית?"; התשובה הנחרצת של הפוסק

דוד הכהן | 02.07.24
ש

עד הבית

תפסיקו לגרד! גלו את התרסיס שימנע ממכם להיעקץ 

כיכר בשיתוף סנו | מקודם

לקיים בנו חכמי ישראל

החמרה במצבו של הגאון רבי רפאל יהודה דרעי | המשפחה מבקשת להרבות בתפילה

ישי כהן | 01.07.24

מוחזק כנקי, אבל...

לא, זאת לא הקורונה: הכירו את פרי ה'רמבוטן' מתאילנד • צפו

כיכר השבת | 01.07.24

"צנח מגובה 3 מטר"

תיקן מזגן ונפל מגובה: צעיר חרדי פונה לאיכילוב במצב בינוני

קובי רוזן | 01.07.24
ש

תנופה בפרנסה

גם בגיל 30 זה אפשרי: מכינה מקוצרת לקראת תואר ופרנסה

כיכר בשיתוף המכללה האקדמאית אשקלון | מקודם
ש

מוזמנת גם

"עברתי מעבודה לעבודה עד שהגעתי לעבודה עם משמעות וסיפוק"

כיכר בשיתוף פרח | מקודם

לפני המבחן העולמי

כמאה וחמישים ילדים נבחנו בהצלחה על הלכות 'דרך ארץ' 

חיים רוזנבוים | 01.07.24