כיכר השבת

חווית שירות גרועה

לקוח חרדי של סלקום מספר: ככה השפילו אותי

מ. מביתר עילית בסך הכל ביקש להחזיר כרטיס 'סים' לסלקום לאחר שהחליט להתנייד לחברה אחרת, אבל לא ציפה שזה היחס שיקבל מהמנהל שאמר לו "איכס, מגעיל אותי לדבר אתכם". סלקום טוענת בתגובה שהלקוח משקר: "הדברים לא נאמרו כלל" (חדשות)

| 84 | כיכר השבת |
סלקום
סלקום (צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90)

לאמירה ה"מגעילה" הזאת מכיוונו של מנהל בחברת "סלקום", לא ציפה מ. תושב העיר החרדית ביתר עילית, שהגיע הבוקר (שלישי) לסניף של החברה בירושלים וביקש בסך הכל להחזיר את הסים שברשותו, כפי שדורשת החברה מכל מי שמבקש להתנייד ממנה.

המקרה אירע סמוך לשעה 12:30 בצהריים, אז הגיע הלקוח לסניף החברה ברחוב כנפי נשרים בירושלים וביקש להחזיר את הסים של החברה משום שעבר לחברה מתחרה. אלא שלטענתו בחברה סירבו לקבל ממנו את הסים מאחר והוא רשום על שמה של אישתו.

בשיחה עם "כיכר השבת", שחזר מ. את פרטי המקרה: "הגעתי לסניף של החברה בכדי להחזיר את הסים לאחר שעברתי חברה, אולם הפקידה השיבה שלא ניתן לעשות זאת משום שהקו רשום על שם אשתי".

הלקוח ביקש מהפקידה לאפשר לאשתו לשלוח ייפוי כוח, "בכדי שאוכל להחזיר את הסים ולהימנע מחיוב עליו", אך בקשתו נדחתה על הסף לדבריו. "הסברתי לה שבעיר שבה אני מתגורר אין סניף של סלקום, ולכן זו הדרך היחידה שאפשר... היא סירבה, ולכן ביקשתי את המנהל".

הפקידה סירבה בתחילה לאפשר לו לדבר עם מנהל הסניף, אולם לאחר הפצרתו היא הסכימה: "המנהל הגיע ודיבר אליי כשגבו לכיווני. אמרתי לו שאחד שמתפרנס ממני לא יכול לדבר איתי כשהגב מופנה אליי. בתגובה לכך הוא יצא החוצה".

"הרמתי את הקול ואמרתי לו 'עכשיו אני יכול להבין את הלקוחות שעוזבים אתכם', הוא התרחק. השומר שאל אותו לפשר בריחתו והוא בתגובה אמר "איכס, מגעיל אותי לדבר אתכם. אני לא יכול לעמוד ליד אנשים כאלה'".

הלקוח שנדהם מהאמירה של המנהל, הבהיר לו כי "המשפט הזה יעלה לך ביוקר". לדבריו, למרות בקשתו לקבל את פרטיו, המנהל סירב ו"הזדהה בשם בדוי".

מסלקום נמסר: "הלקוח ביקש לקבל שירות עבור רעייתו, ומשנתבקש ליצור עימה קשר על מנת לזהותה כפי שדורש החוק, הוא סרב והחל לצעוק ולנהוג בבוטות. לפיכך פנה אליו עובד שומר תורה ומצוות וביקש להרגיעו. חשוב להדגיש כי מכל הבדיקות שערכנו מתברר כי הדברים המיוחסים לא נאמרו כלל. סלקום, לה מאות אלפי מנויים בקומות הכשרות, מגנה כל אמירה מסוג זה ורואה בלקוח החרדי צרכן חשוב".

תוכן שאסור לפספס
84 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
59
עם סלקום מדברים רק בתביעה ציבורית. זו השפה שלהם. למי אין איזו תביעה רצינית? אני סבלתי רבות ושלמתי אלפי שקלים לשווא. אם סבלת מעיקול לא מוצדק, עיכוב יציאה מהארץ שלא דיווחו לך והפסדת טיסה. מכשיר מדגם נוקיה 2720 כשר, שנחצה לשניים בחודשים הראשונים. חשבון חו"ל מוגזם ולא מוצדק. נא ליצור קשר עימי: 05271
מיכי
58
הציבור כולו צריך לדרוש לשמוע התנצלות במדיה הכללית של המנהל בסלקום שאמר ללקוח איכס מגעיל ולא משנה מיהוא ולאיזה ציבור הוא שייך זוהי צרכנות לא הוגנת וגובלת באלימות לא לותר לדרוש התנצלות ואפילו עם גב מופנה אם להתחשב בבושה של אותו מנהל.
לא חשוב
57
מפני דרכי שלום מותר לשקר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james

הצגת כל התגובות

56
שילמתילהם אלפי שקלים על לא עוול בכפי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודי
55
הרווחים של סלקום הוא מעל מיליון ש״ח לשנה רק מהציבור החרדי. וכאלה אנשים שפלים הם מעסיקים ? אני. וכל הילדים וכל המשפחה עוזבים את סלקום. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברי
54
למנהל אין זכות כנותן שירות לדבר כך. העיקר אצל הפקידים "השיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות"... והמנהלים עושים ככל העולה על רוחם ואין פוצה פה ומצפצף......
רות
53
משיחה עם חריידים.
חריידי
52
גם ככה הם על הפנים לדעתי. אני בהלם. לא מסוגלת לסבול את הקיטוב הזה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהי
51
אם כבר הבחור הזה הוא הבעיה! אומרים לו שהוא לא יכול לבצע פעולות על קו שאינו רשום על שמו, הוא מתעקש! למרות שברור לכולנו שאכן כך צריך להיות, אחרת כל אחד יוכל מחר להיכנס לסניף חברה סלולרית ולנתק לנו את הקו סתם בשביל הכיף, ואז הוא מבקש מנהל, לא מבין מה יש לבקש מנהל, מה לא ברור בצה שהנציגה אמרה לו?! אבל ש
רמי
אחד אפס
שימי
אז כל הנאום שלך לא שווה...
חנה
החזרת הסים מתבצעת לאחר ניתוק הקו לתשומת ליבך, רוב החברות היום לא דורשות זאת בכלל, אך סלקום כמו סלקום - מנסה לעשוק עוד קצת אם אפשר, קונסים אותך בקרוב ל100 ש"ח אם לא תחזיר תוך כשבועיים, וגם כאשר באים להחזיר הם משתדלים לבלבל ולהקשות עד כמה שאפשר ולא נותנים שום אסמכתא להזחרה, כך שבפועל אין הוכחה שאכן ה
חח
50
הם יודעים להבריח לקוחות... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני
49
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי
48
כל הסיפור התגלגל כדי שאדע שאם אתנתק מסלקום צריך להחזיר להם את הסים!!!
שלום
47
חברה גזענית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניסים
46
פשוט זוואה מה שהולך שם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד
45
לדעתי זו חברה המתפרנסת מגזל גמור .על משחק מטופש ממש לקחו ממני 1100ללא התראה שמשחק טריוויה זה הוא בתשלום ולא רצוא לבוא ליקראתי בפשרה כל שהיא
יפית
44
וכשהמחלקה לשימור לקוחות נסתה להתקשר אלי אמרתי חד משמעית וללא הסברים החלטתי לעבור לחברה אחרת נקודה
שונא קוקניקעס
43
הייתי שם ושמעתי הכל מדובר על אדם חרדי שקצת לא יודעת איך להתנהג. המנהל פשוט אמא לו בצורה יפה שלא ניתן לבצע משהו כי ככה זה הנהלים יש אנשים שיבינו ויש אנשים כמו החרדי הזה שיבייש את עצמו ויצעק ויתעצבן. המנהל פשוט דיבר בצורה ראויה להערצה ושמר על איפוק. אז די להשמיץ אני במקום אותו המנהל תובעת את הלקוח שככ
איזבלה
42
שירות וקליטה על הפנים...
המומה
41
בדיוק הציעו לי חבילה טובה שם אבל אני לא עובר עכשיו למקום שרק מהכסף שלי אכפת לו.
יהודי
40
לקוח מסכן בא להחזיר סים כדי שסלקום החזירים לא יגבו ממנה מאה ש''ח וכזה שירות הוא מקבל חוצפה תתביישו
משה
39
כי את החרדים אפשר לרמוס כמו שאגד רומסים
שר הכיכר
ללא קשר לסיפור הזה - אחד הבעיות שלנו כציבור חרדי בחלק מהמקרים זה הדרישות המיוחדות שלנו. אם לא היינו זקוקים לקו כשר לא הייתה משמעות ל"חרדיות". אנחנו מנסים לקדש שם שמיים ולהראות חרדיות בכל מקום אבל אז או שנקבל את הייסורים באהבה או שנפסיק להיות שונים בכל פיפס.
א
38
בסלקום יש נוהל שכשמתנתקים מהם חייבים להחזיר את הסים כי אחרת הוא עולה 50 ש"ח לא משלמים כשמצטרפים (הרעיון שצגיע לסניף ואז ישכנעו אותך להישאר...) גם אני מעיד שהגעתי לפני תקופה להחזיר סימים בסלקום אשקלון, לאחר שהתנתקתי שבוע קודם מסלקום, ואמנם לא קיבלתי יחס מפלה בתור חרדי , אבל סתם יחס דפוק שב בבקשה, והת
יעקב
37
אתם תראו התנצלות מסלקום הם לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד את החרדים
דוד
36
אתה השקרן לא היית ליד
יעל
35
בתור 1 שהיה שם והיה עד למקרה חבל שהלקוח לא מספר איזה חילול ה הוא עשה שם עם הצעקות והקללות שלו..... שיספר שהוא כמעט והרים יד על המנהל והמנהל זז ממנו מפחד. מזל שהשומר היה שם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לקוח שהיה שם
אני הייתי לידך אתמול בזמן הזה. היית בכלל במקום אחר. עוד חרדי שמנסה להתיפיף לחילונים...
מנחם
34
עכשיו עם נעשה עונש לסלקום וכ-100,000איש מגעילים איכסים נעזוב את סלקום הם ידעו להתנהג אחרת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוריאל
33
שהם לקחו את המספר שלי ונתנו אותו למישהי אחרת שקנתה מכשיר חדש והיא מסלקום ואני מהוט אקיצר מגעילים....
אפרת ח
32
שיש אנשים שגם אני עושה להם ככה, יש אנשים שבא לך להקיא מאיך שהם מדברים, הם כל כך חצופים!!!!!!!!!!!!!!!!!! שלא מגיע להם תחיכת מבט קטנטן.. אני מתארת לעצמי איך הלקוח דיבר אם המנהל התנהג אליו ככה..
א
31
כל הלקוחות של סלקום תפנו לחברת סלקום ותדרשו מהם תגובה לכתבה בכיכר השבת ושיפרסמו אותה ואם לא תתקבל תגובה תוך עשרים וארבע שעות תעברו לחברה אחרת מידית לא יתכן לזלזל כך בלקוחות ולא חשוב לאיזה מיגזר הם שייכים.
לא חשוב
30
אם יש לסלקום את החוצפה? כן! אם יש להם את הדורסנות? כן! אם יש להם את הגישה לחלוב את הלקוח בכל דרך אפשרית? כן! אם הם חברה שפועלת בשיטת מצליח והרווח שלה מבוסס על גניבה? כן! האם הסיפור המסוים מדויק? לא יודע. אבל ברור שמזמן הציבור היה צריך להעניש את סלקום, על הגניבות הרבות שלה.
שלום ושלום
29
סלקום חברה אמינה מאוד והשירות שם מצויין. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לקוח סלקום
28
אתם פשוט חיות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני
27
ולא אני לא לקוחה של סלקום ממש לא! היום הייתי בקניון הגדול בפתח תקווה והיה שם נציג שפשוט הדהים אותי! הגיע לקוח על כסא גלגלים והעמדה שלהם גבוהה יחסית אז הנציג יצא מהעמדה התכופף לאותו אדם ונתן לו שירות מעולה ועם חיוך ענק על כל הפנים! אני לא יודעת איך קוראים לנציג אבל מגיע לו הרבה קרדיט והמון כבוד!
t
זה נכון יש ויש.
VR70259018
26
דברים כאלה לא נאמרו במקרה היתי ליד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לקוח
25
איך אנשים כאלה נותנים שירות סלקום חברה על הפנים גם אני יעזוב אותה לא אני לא אישה חרדית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרים
24
מזעזעים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם
23
אני מאמין שניתן לתבוע את המנהל הזה ואולי אף את החברה בעצמה ולעשות על זה קופה יפה, ואולי כך מישהו ילמד להתנהג כיאה למנהל סניף.
פלוני אלמוני
22
באם הדברים נכונים מה שאמר המנהל ואיך שדיבר אני שיש לנו 4 מכשירי סלקום וסלקום מרויחה ממני ומאד הרבה חרדים כמונו אבקש שכולנו נתאחד שהמנהל יפוטר מיד או שיכתוב התנצלות לכל מחזיקי מכשירי סלקום החרדים שליט"א
י.קאהן
21
אני מאמין לו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני
20
אני נוטה יותר להאמין ללקוח ולא לחברה בלי כל קשר סלקום היא אחת החברות היקרות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ר
19
כל מנהלי הרשתות של הפלאפונים, מחטאי הרבים. היחס הזה גם בסניף של סלקום בבני ברק, כל העובדים שם עם אייפון. עושים טובה שנותנים שירות לציבור החרדי
שי ב
18
שכויח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נוחם שטיסל
17
עזבתי את סלקום שקרנים הם שקרנים!!1
א
16
חברה יקרה עם שירות זבל
איש יהודי
15
חברה מגעילה במיוחד סלקום הכל טוב עד שאתה עוזב אותם מגלים את הפרצוף האמתי של החברה הזו פשוט דוחה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף
14
סלקום ידועה באי שירות שלה בלשון המעטה שומרנפשו ירחק מהם מנסיון ולא רק השירות גרוע ודי למבין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודי
13
ואינם עולבים שומעים חרפתם ואינם משיבים אוהבם כצאת השמש כגבורתו
א.מ.ש
טיפש
ט
12
אל תהיו תמימים הלקוח פנה אילו ואמר "אמרתי לו שאחד שמתפרנס ממני לא יכול לדבר איתי כשהגב מופנה אליי" באמת אתה עם הקו הכשר שלך שבטח שילמת עליו 50 ש"ח לזוג פירנסת אותו ? ? ? יש קטע אצל החרדים שאם הם משלמים למישהו שקל הם בטוחים שמגיע להם שרות vip אני באופן אישי יש לי לקוחות גם חרדים גם ח
חרדי גם
11
גנבים ורמאים החברה הזאת
גמני עוזב את סלקלום
10
הייתי לקוח שלהם
טום & ג'רי
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם
8
תתחילו כבר להיות בדרך ארץ,למה הלקוח לא דיבר עם אישתו??????
בתיה
7
לא שמעתי שצריך להחזיר סים אם עוזבים חברה הרי אתה משלם על זה וזה שלך נראה לי הכל סתם בבלט מישהו שמנסה לתפוס כותרת רשעים ארורים בהחלט שכויח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוזליטו
6
חברה גרועה מאד! בכל חודש קיבלנו חשבונות מנופחים, הם הוסיפו סעיפים שונים ומשונים פלוס חיובים כמובן לאחר אין סוף שיחות ובירורים - פשוט עזבנו אותם!!
לקוח לשעבר
5
הוא בסדר גמור היה עם הלקוח שימו לב מה אותו אדם חרדי רושם אנע צעקתי הוא התרחק סליחה בין העובדים מותר להגיד מה שרותים זה שהוא שמע את זה זה בעייה שלו. המנהל בסדר גמור אז יאללה די לחפש כותרות ולשפוט לחומרה אדם מבלי לשמוע את הצג השני
אחת שמבינה
4
גאולה של סלקום ועל אתר התנתקתי זה ידוע היחס שלהם היום אני משלם משהו כמו 30 ש"ח בחודש ל-012 נדמה לי שיחות והודעות בלי הגבלה
יוסי
3
התכוון לכלל החרדים, או לכלל האנשים מסוגו של אותו לקוח, שכמובן איני בא לדון כאן על טיבו
דבש, ירושלים
2
מה הקשר ??? הוא לא התכוון לחרדים! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדית
1
לא כולם אבל אם הוא נגעל ממנו כנראה שהוא היה באמת מגעיל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טל מוסקוביץ
או אולי יהודים מגעילים, אז צריך להכליל את כולם?! נקל לשער מה היה קורה אם מנהל חנות בעיר אמריקנית כלשהי, היה מתבטא כך כלפי יהודי, או כלפי מוסלמי, שלא לדבר על אפרו-אמריקני, הרי אמות הסיפים היו רועדות!! ובצדק רב!!! טלו קורה כקורת בית הבד מבין עיניכם, אנטישמים תוצרת כחול לבן
דבש, ירושלים
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים