כיכר השבת

התנועה הספרדית מתרסקת

ח"כי ש"ס רוצים לפרוש בעקבות דרעי; ישי: ההדלפה - לא דרכי

שעה קלה לאחר דרמת הענק בש"ס והודעת כל חברי הכנסת המכהנים על כוונתם להתפטר בשל פרישת היו"ר אריה דרעי, ח"כ אלי ישי הגיב לראשונה לפרשת ההקלטות שמסעירה את הציבור החרדי: "לא זו דרכי, אני דוגל בדרך ארץ קדמה לתורה". טען: "מרן עליו השלום תמיד חיזק אותי, הקמנו מפלגה כדי למנוע את אוסלו ג'" ושלח את דרעי לבקש סליחה ממרן הגר"ע יוסף זצוק"ל • סיקור מיוחד ב"כיכר השבת" (חרדים)

275
ישי כהן | כיכר השבת | ח' בטבת | 30.12.14

This browser does not support the video element.

תנועת ש"ס לא ידעה ימים מסוג אלו מאז יום היווסדה: יו"ר המפלגה אריה דרעי הגיש הערב (שלישי) את התפטרותו ליושב ראש הכנסת, וכל חברי הכנסת של המפלגה שגרו מכתב דומה בעקבותיו למועצת חכמי התורה ש"ס. במקביל, יו"ר 'ביחד' ח"כ אלי ישי משיב לראשונה אש לטענות הקשות שמופנות כלפיו ושולח את דרעי לבקש מחילה מעל קברו של מרן.

בתגובה להאשמות כי הוא זה שעומד מאחורי חשיפת ההקלטות של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל בהן נראה תוקף את אריה דרעי ומכנה אותו "רשע" אמר ישי: "אני נדרש לעניין פרסום הקלטת, שיהיה ברור - לא זו דרכי, זו לא הדרך שלנו. דרכי דרך ארץ קדמה לארץ. דרכי דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום".

This browser does not support the video element.

הקלטת שעוררה את הסערה הגדולה בתולדות ש"ס (ערוץ 2)

"חברים יקרים, אנחנו נמצאים בתקופה של ניגוד מאורות, בחרתי לשתוק כי אני חושב שזה הדרך הנכונה אבל עד הרגע שבו יהפכו את היוצרות, עד לרגע שיהפכו אותי מאוהב לאויב, מנאמן ביתו של מרן לבוגד. יש רגעים שצריך לומר את האמת גם אם היא קצת כואבת" תקף אלי ישי.

"מרן קם בישיבת המועצה ואמר 'לא אתן שיפגעו בך'"

"השיחות האחרונות" טען ישי, "הרגעים המרגשים עם מרן, גם במועצת חכמי התורה האחרונה שבה הוא קם ואמר אני לא רוצה לקבל את ההחלטה הזו. לא אתן שיפגעו בך. אהבתי למרן עליו השלום, היא אהבה שאי אפשר לתאר".

ישי התייחס לאמירה של דרעי שביקש ממנו ללכת לבקש מחילה על קברו של מרן הגר"ע יוסף ואמר: "ביקשו אותי לבוא לבקש סליחה על קברו, אותם אנשים שפעלו בניגוד לרצונו הם צריכים לבוא לבקש סליחה ממרן". אלי ישי תקף את תומכיו של דרעי שלדבריו רדפו אותו: "התנזים שלא נח לרגע ברדיפה אישית, נגד משפחתי, אישית וילדיי".

"מרן עליו השלום תמיד חיזק אותי" הוסיף אלי ישי: "הוא אמר לי ''אני מגן עליך', הכל מתועד. אני לא מתכוון להוציא כלום. אם הייתי רוצה להוציא דברים, הייתי עושה את זה לפני שנתיים. מרן אמר לי 'אתה מוזמן איתי לעולם הבא', הכל מתועד".

אלי ישי רמז כי בידיו תיעודים של מרן הגר"ע יוסף ואמר: "ביום שהדברים יצאו לציבור, תהיה רעידת אדמה אמיתית. למרות הכל, אני חש שמרן בשמיים מתפלל להצלחתינו. אני מרגיש עוצמות וכוחות משמיים למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל".

ההודעה הדרמטית של חברי הכנסת של ש"ס

ישי עקץ את דרעי שמואשם כמי שגרר את מרן הגר"ע יוסף לתמוך בהסכם אוסלו: "אני ער לכל המתרחש, אני לא עיוור. הקמנו מפלגה כדי למנוע את אוסלו ג', הקמתי מפלגה כי מרן ראש ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז פסק לי לשמור על ארץ ישראל, למנוע מסירת שטחים. הקמתי מפלגה כדי לדאוג לכם. תושבי שדרות היקרים, המציאות שבה חמאס ארגון טרור".

אלי ישי סיים את דבריו כשסיפר על מאחורי הקלעים בסוף ימיו של מרן פוסק הדור זצוק"ל: "אמר לי מרן; 'שלא יהא בליבך עליי מה שעשו לך. אני אוהב אותך רבי אליהו. לא תעזוב אותי, תהיה איתי כבראשונה'".

דרעי התפטר, כל ח"כי ש"ס בעקבותיו

לאחר כשנתיים של מתיחות בלתי פוסקת בתנועת ש"ס, שהגיעו בימים האחרונים לשיא חדש בהדלפת הקלטות מסעירות של מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף, יו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי הגיש הערב (שלישי) ליושב ראש הכנסת יואל יולי אדלשטיין את התפטרותו מתפקידו כחבר כנסת. כל חברי הכנסת של המפלגה הודיעו כי בכוונתם להתפטר מתפקידם.

דרעי אמר ביציאתו מלשכת יו"ר הכנסת: "הגשתי כעת מכתב התפטרות ליו"ר הכנסת. אין לי מה להוסיף יותר מזה. קשה לי, אני מבקש בבקשה שתניחו לי".

במכתב שכתבו חברי הכנסת למועצת חכמי התורה נכתב: "בראותנו את מעשה ידיו של מרן הטובעים בים ובראותנו את רבי אריה, עמוד החזק עליו נשענת התנועה עוד מימות היווסדה, באנו לפני רבותינו בנמיכות קומה בבקשה להחזיר גם אנו שליחותנו למשלחנו אם חלילה תתקבל בקשתו של יו"ר התנועה לפרוש".

אריה דרעי מתפטר, הערב (דוברות הכנסת)

שעה קלה קודם התפטרותו של דרעי, התקיימה ישיבה מיוחדת של חברי סיעת ש"ס בכנסת, בה ניסו חברי הכנסת לשכנע את דרעי שלא לפרוש מהכנסת, אך ללא הצלחה. לאחר מכן, ליוו כל חברי הסיעה את דרעי אל לשכתו של יו"ר הכנסת, שם הגיש את מכתב ההתפטרות.

להערכת גורמים פוליטיים, דרעי מנסה בכך להוכיח כי כוונותיו לפרוש מהכנסת רציניות. עם זאת, הגורמים העריכו כי דרעי עוד ישוב לקראת הבחירות. מי שייכנס עתה לכנסת במקומו של דרעי הוא ליאור אדרי, מקורבו של הגאון רבי משה יוסף.

מכתב הפרישה של דרעי

לא ברור נכון לשעה זו אם חברי המועצות המקומיות מטעם ש"ס יממשו את האיום לפיו יתפטרו מתפקידם אם דרעי יתפטר, או שמא ימשיכו לכהן בתפקידם.

מוקדם יותר היום, נועץ דרעי עם חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס וניסה לשכנע אותם לאשר לו לפרוש מהחיים הפוליטיים.

מקורב לדרעי: אם יהיה שינוי אמתי - יתכן שדרעי יחזור

אמש, שיגר דרעי הודעה לפעילי ש"ס בה כתב: "בלב כואב אני מבקשכם אל נא תיפול רוחכם, ואל ירך לבבכם. עליכם להבין, לאחר בזיון התורה וחילול ה' הגדול שהתרחש אתמול אינני מוכן עוד לפגיעה ולו הקטנה ביותר בדמותו ובמורשתו האדירה של רוענו מרן זצ"ל, לא קל לי עם הצעד הזה, אבל אני עושה זאת בלב שלם ונקי, כאשר ברור הדבר כי על כף המאזניים מונח כבודו של מרן זצ"ל".

This browser does not support the video element.

כיכר TV: חברי הכנסת של ש"ס מבקשים מדרעי להישאר בתנועה

מועצת חכמי התורה של המפלגה סרבה אמש לקבל את בקשתו לפרישה, והודיעה לו שהוא חייב להישאר בתפקידו: "מועצת חכמי התורה דוחה בתוקף את בקשת יו"ר התנועה לפרוש מתפקידו, וקובעת שהוא ממלא את תפקידו ביד רמה ובנאמנות ועל פי דעת תורה ונועץ עמנו בכל דבר הצריך עצה. אנו מלאים הערכה מאופן ניהול התנועה. אנחנו גוזרים עליו להמשיך בתפקידו ואנו עומדים אחריו בכל עוז".

בכיר בש"ס המקורב לדרעי אמר הערב ל"כיכר השבת": "במצב הנוכחי אריה לא חוזר לפוליטיקה. אבל אם יהיה שינוי אמיתי במחלוקות בציבור הרי שהוא יחזור". בכיר אחר בש"ס אמר: "אריה מנסה להוביל מצב בו הוא הופך לנרדף, מצב בו הציבור מבין שדרעי לא נטל אלא מושיע, הוא מקווה להצליח".

תוכן שאסור לפספס
275 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
90
ריגשת אותי!!
יעקב30.12.14
89
התוכנית התפוצצה לך בפנים ישי?
שירה30.12.14
88
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רונן31.12.14

הצגת כל התגובות

87
פתאום זה לא לטובתו. אויש מסכני קטן.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל31.12.14
86
איזה כיף! אזו שמחה!!!! ברוך ה'!!!! סוף סוף הוא הולך הבייתה!!! צודה רבה תודה רבה רבה, הרבה הרבה הרבה הצלחה בהמשך
אוהב את מרן31.12.14
85
אריה חזק!
מ31.12.14
84
רק אלי ישי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי 31.12.14
83
אנחנו לא אהבלים כמו שאתה חושב! את ההצגות האלה תעשה בבית.. עלאק "לא יכול יותר אני מבקש להתפטר".....פורסם עכשיו הבלוף שהיה ברור לכל!! מכתבי הרבנים שכביכול פונים לדרעי מכלוף לחזור בו מהתפטרותו, היו מוכנים כבר לפני כן.....מועצת השחקנים של דרעי.. דרעוש, אני חייב לציין שההצגה הייתה עלובה עם סיום מעפאן!!
נאור31.12.14
חחחח
תמררוש31.12.14
82
הוא יודע שהוא מוריד קולות לשס, ושיגיעו עוד קלטות. לכן הוא מציב את חברו דוד יוסף במקום ראשון. ואנשים יחשבו שהשקרן הלך ויצביעו שס. אבל אחרי הבחירות הוא יחזור, כי הוא לא התפטר מראשות שס!!! זה הנוכלות של דרעי. תצביעו לאלי הישר והנאמן, ולא תתאכזבו...
חסיד מרן30.12.14
81
אם אכן הוא מתכוון באמת ובתמים לפרוש אז למה כל הבלאגן התקשורתי??לך ואמור בארבע עיניים לחכם שלום הכהן כי אתה לא יכול יותר!!! אבל הוא לא עשה את זה.הוא קודם כל הפיץ מכתב ואח"כ החל את הסבב בין חברי המועצת.לא תמים במיוחד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי30.12.14
80
תורת ->אמת נתן לעמו קל !!!
עבדים=ידיותים !30.12.14
79
"לא אבגוד במרן".
חסיד מרן30.12.14
78
בעזרת ה׳ אלי ישי 10 מנדטים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריאל 30.12.14
77
אתה הרי תיכננת את זה יחד עם אחיין שלך עובדיה שעשוע - אתה לא יכול לשקר במצח נחושה... זה כבר נודע לכולם ,התחמנות הזאת שלך,נחש מתחת לקש!!!
אין כמו אריה31.12.14
76
הקשר שלך למרן בלתי ניתן לערעור. אשריך. אוהבים אותך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב31.12.14
75
(מה שרצה להשמיע לנו. ולא הקלטות בחדרי חדרים + ערוכות) 1. "נחזיר לרב אריה דרעי את הפיקדון כשיצא מהכלא - יצא למלוך מבית האסורים". 2. עכשיו אנו מקיימים הבטחתנו ומחזירים לרב אריה דרעי את הפיקדון". 3. "אני לא מוחל לכל מי שעוזר, לא בעולם הזה ולא בעולם הבא". 4. "אני מודה (רק) לר' אריה ולר' אריאל אטיאס ש
נאמן למרן31.12.14
74
צריך לעשות שלום ולרוץ ביחד
מלול31.12.14
אילו ידע שכל הטררם הזה יבוא עליו כבומראנג, היה חושב פעמיים. גם לא היה אץ להכניס את דוד יוסף למועצה כל כך מהר.היום כל המדינה לועגת להם!
בנצי31.12.14
73
אלי ישי עשה לאריה דרעי את מה שאריה לא יספיק לעשות לו עוד 100 שנה (לשלילי כמובן)
s d h31.12.14
72
לה״ו אלו התוצאות שלא מתבטלים לדעת תורה אמיתית ונקיה ללא רבב!!,, מבלי שום אינטרסים והעדפות ופניות צדדיות... ואני ספרדי גאה שאומר זאת!! היכן ״ועשית ככל אשר יורוך..״ כמו שגדולי הרבנים הספרדים דורשים בתוקף!!,,בו בעת שהם עצמם אינם מתבטלים לנביא ומנהיג הדור??!!! זה המחיר הזעום... חובה!!! להתבטל
מרדכי31.12.14
71
ואם כן אכן זו דרכך אלי ישי כי דרך ארץ קדמה לתורה?.למה פסחת בשיר מזמור כי יש לך קופסא שחורה ובבוא היום תפתח אותה?ואם אתה ממשיך דרכו של הרב למה סרבת לקבל תפקידים בכירים שהציע לך הרב בעדני?ואולי חלילה הגאוה נתנה חותמה כאן?או הנקמנות?ודווקא עכשיו יהיה ראוי לבחון איך תנהג בסיפור זה אם אכן המשך דרכו של מר
ר31.12.14
70
אחד יוצא, גם אני... גם אני... גם אני...
גולש31.12.14
69
יהי רצון שיזכה להגדיל תורה ולהאדירה בריאות שמחה ונחת אכי"ר
הלינקים 61331.12.14
68
אם מועצת החכמים פוסקת לדרעי להישאר איך הוא לא מציית להם????? למה הוא לא סר למשמעתם?
א31.12.14
וא עושה את המעשה, והמועצת הסכימה לו להתפטר מהכנסת אך לא מהיו"יות
שירה ס.ג31.12.14
67
המטרה של דרעי להסיט את הנושא זה לא יועיל לו הנושא לא יירד מסדר היום עברנו יום מאוד מענין אשר מלמד איך אפשר בקלות לעבוד על הציבור, להסיט אותו מנושא שלא רוצים שיעסקו בו, מפתחים נושא אחר, וככה מקוים שיעבור זמן וישכחו או יתעלמו מן הנושא המרכזי. זה מה שעשו היחצני"ם של דרעי, הם ביקשו שלא יעסקו במה שאמר הר
חסיד מרן30.12.14
66
אני מוכן לחתום שכל המהלך מפרסום הקלטת ועד פרישת דרעי זה עוד מהלך פוליטי מתוחכם מהבית ספר לפוליטקה של דרעי הוא זה שהפיץ את הקלטת הוא זה שנתן הוראה לכל הרבנים להזדעזע מהבזיון של מרו( דבר שנכון לכשעצמו להפיץ סרטוני בית של הרב???!!) הוא זה שהורה להקים את שאגת אריה 2 והוא זה שנתן הוראה לכל החכים לאיים שה
דן30.12.14
65
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רונן31.12.14
64
תחזיקו אותי חזק... אני מתפטר... הפיטורין לא נכנסים לתוקף מיידי... עכשיו הוא ממתין שיפגינו "שיחזור בו מההתפטרות..." מחר הוא יודיע במסיבת עיתונאים שהציבור משווע למנהיג והוא נעתר לבקשתו לחזור בו מההתפטרות...
רפי א31.12.14
63
בגן עדן כמו שהוא הבטיח, אבל כמו ירבעם אתה שואל מי בראש [סנהדרין קב] יחד עם הרצון לעצור את אוסלו ג' ,אתה עוצר את בית המקדש הג'...
צביקה31.12.14
62
הגיע הזמן שיקליטו מה קורה בדגל התורה בשני החצרות בבני ברק ונגלה ששם הרבה יותר גרוע ממה שקורה בש"ס. איך כמה עסקנים מסובבים שני רבנים קשישים תלמידי חכמים והעסקנים חוגגים על הציבור הטיפש.
החרדי שחרד31.12.14
61
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גחנון פוליטי30.12.14
60
כל יום הרב אמנון יצחק יורד על ש"ס בכלל ועל דרעי בפרט . חחח . הרב אמנון יצחק אמר,מידה כנגד מידה. הוא אמר "מה שדרעי עשה לאחרים ולי,כך עושים לו". "אחרי שנתיים ויקץ פרעה והנה חלום". חחחחחחחחחח
eli3630.12.14
חחחח חזק
תמרוש31.12.14
59
אי אפשר להתעלם מלראות כאן את יד ה' כשמי שרדף והוריד את קרנו של רבי אמנון יצחק שליט"א נמצא עכשיו במצב של רדוף ומושמץ עד כדי פרישה מהחיים הפוליטיים. אריה רוץ לבקש סליחה ומחילה מרבינו הצדיק רבי אמנון יצחק שליט"א כדי שתהיה לך תקנה ולא תמשיך בנפילותיך!!!
יוסי30.12.14
58
אוי לבושה אלי ישי קרע את עולם התורה . עדיף אוסלו ולא חורבן של עולם התורה. בואי ונגיד שאריה כפה את עצמו על הרב עובדיה . עכשיו חכם שלום נשיא המועצת והוא בחר בדרעי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי30.12.14
57
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמי 30.12.14
56
דרקי החריב ישי בונה דרקי שחצן ישי עניו דרקי מטומטם ישי חכם דרקי פושע ומנוול ישי נחמד ונעים דרקי פרצוף איכה ישי חיוך מיליון דולר דרקי מחזיק מועצת חותמת גומי ישי צפוף רק לדעת תורה אמתית דרקי פטרונו נטורי קרתא משוכנז ישי פטרונו ת''ח ספרדי גאה ואוהב ישראל
אמת31.12.14
55
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יריב 31.12.14
54
במקום להתעסק במה שמסביב מי מקליט ולמה מחליטים פשוט להתעלם לחלוטין מהתוכן הנורא שבעצם דרעי הוליך אותנו שולל ושיקר את מרן פשוט אין הנהגה בשס לכן אני הולך לרב מאזוז שהוא מנהיג אמיתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גד31.12.14
53
פשוט חלאות איך אתם מגיבים בכל הפורומים קבוצה של לא יותר מ10 איש בתור חילוני שצופה מהצד אתם חברה זולים איך יבחרו בכם אם זו דרכיכם
דודו30.12.14
שלא מעניין אותם דו שיח אלא רק לחזור על הדברים והם נמצאים בכל האתרים עם אותם תגובות ואם אפשר כמה שיותר ללכלך את היריב זה פוליטיקה הנקיה של אלי ישי
דני31.12.14
52
אלי ! האם אתה מכיר את עובדיה שעשוע ? למה הצביעות והשקר חוגגים, הנך רודף כבוד הנך חסר עשיה מינימלית, ובקושי שמרת על הקיים, במקום שבכל בעיה תיכנס לעובי הקורה, תעלה את הרמה והיכולת הכל שקע ורק כח הפעילים העלה את כמות מפעלי התורה והחסד. די לצביעות והיתממות.
יוסף31.12.14
51
וכעת, אש המחלוקת בוערת. להתפלל לשלומה של מלכות זה להתפלל שיהיה שלום ואחדות בתוך ובין הנציגים. השם יעזור.
יוסף30.12.14
אין כל אש אבל יש רשעים + טיפשים רבים מאוד ! והם ---> הרשעים רוחבים עליהם !
דוד31.12.14
50
ולא אם דרעי הרשע. ולגבי דוד יוסף אפילו אבא שלא לא סבל אותו כי הוא חבר של הרשע כמה צפוי שהוא יצא נגד נאמן ביתו של אביו רבינו עובדיה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיני30.12.14
49
אוי מרן מרן מרן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעו30.12.14
48
זה פשוט מדה נגד מדה, ישר משמים, אחרי שש"ס ברשותו פגעו וביזו הרב הצדיק אמנון יצחק שליט"א בורא עולם מחזיר להם.... זה ממש מדה נגד מדה
זה פשוט מדה נגד30.12.14
47
עשו לי. פגעו בי. השפילו אותי. יותר מזה אין לו מה למכור
איציק30.12.14
מי שלא מתקיף אחרים הוא בכיין? הבנתי. אחרי שהבנו את האידאולוגיה שלך, אתה מוזמן להצביע למי שאתה רוצה. העיקר ששאר העם יעשה את ההחלטה הנכונה.
אייל,30.12.14
46
מהחילול ה שעשית.
כוללניק30.12.14
45
שהשתלטו על התגובות!!!!!!!!!!!
נקודה30.12.14
44
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רועי30.12.14
43
הוא נאמן הוא רשע!!! כתוב בתורה לא תכה רעך בסתר אלי ישי אתה צבוע ותדע שאתה וכל החברה ששכרתה להגיב נגד שס יבןא יומם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד מהפיצוחים30.12.14
42
בכיין חסר תקנה
אהרון30.12.14
41
מצווה גדולה לעזור לחסיד מרן שנמצא במצוקה קשה. להלן פנייתו: "מאתמול בערב יש לי שאלה שמרעידה את בטני: מצד אחד, הקלטת מעידה שלאורך שנים רבות מרן סבר שאריה דרעי רשע (כי לקח מהחתן שלו תפקיד רב בשכר - עד כדי בכיות עצומות של אשתו...). אבל מצד שני, לאורך שנים רבות מרן גם הופיע בציבור ושיבח והילל את אריה דרע
מתבונן30.12.14
והשלילי יותר מהחיובי. כשמרן חשב שאין לדרק תחליף, הגן עליו, כמו שמרן אמר בקלטת, כשהבין שיש לו תחליף יותר טוב, אז הוא לא רצה אותו... פשוט וחלק
חסיד מרן30.12.14
שמאל חייב להקשיב בפרט שזה ענינים אישיים ולא עניני ציבור למה שהציבור ידע בעניני ציבור הרב שך אמר שהצעיר הספרדי הזה עשה בשנים מועטות מה שלא עשתה אגודת ישראל 40 שנה ודאי שהוא ראוי לשבח עצום על מפעלו
חושב30.12.14
40
אלי ישי הוא האדם הישר ושאף אחד לא ינסה להסית את כל התקשורת מהקלטת שזה דבר מזעזע ושאריה דרעי מפחד מזה שלא יעבור את אחוז החסימה גם כל הסקרים מראים שאלי ישי עובר את אחוז החסימה בלי למצמצץ אז ככה אריה דרעי יכול להמשיך לשחק משחק פוליטי וכאילו להתפטר אם אתה רוצה אתה יכול ללכת הביתה אף אחד לא מונע ממך
מוישי30.12.14
גם אני חשבתי שנים שהוא איש אמת וישר ברגעים אלו התברר עד כמה נוכל הוא יכול להיות מוכן לבזות את מרן בשביל הכבוד לעשות צעדים שהם למורת רוחו הברורה של מרן ללכת עם אנשי הבית היהוד הנחש הקדמון ישר ממנו רשע לדראון עולם
חסיד מרן30.12.14
39
תתבייש!!1
ילד כאפות 30.12.14
38
אמת , די להתנצל בפני דרקעי , הוא מחריב את עצמו , שום מנהיגות , עלוב , שמע את האמת על עצמו ובורח , הוא {דרעקי }ורק הוא מחריב את המפלגה המגעילה הזו
יעל30.12.14
37
לא הבנתי על מה כולם צעוקים שכבודו של מרן נפגע, סך הכל יש תעוד שבו הוא מביע את דעתו.
אבי30.12.14
36
רק אלי ישי נאמן ביתו של מרן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
די לצביעות 30.12.14
35
יועץ תקשורת דחוף
עדי30.12.14
34
יושבת לה קבוצה קטנה של אנשים ומטקבקט בכל כתבה כל פעם עם שם אחר לאלי אישי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאור30.12.14
33
גם אם לא אתה זה שפרסמת את ההקלטה, חבריך פרסמו אותה, ואתה מאוד שמח שגם פרסמו את ההקלטה, וגם יצאת נקי. בוגד!!!
רק שסססססס30.12.14
ללא אישורו הם לא היו מפרסמים
רק שס31.12.14
כבר פסק מרן שדרעי רשע. והרי נאמר " באבוד רשעים רינה" לכן מצוה לשמוח במפלתו של דרעי
כבוד הרב30.12.14
32
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם 30.12.14
31
משתמש במן ככלי נשק ואח"כ יש לו זכות דיבור ...
מורי30.12.14
30
חבל שחזר הרס המפלגה על הכתפים של אריה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב30.12.14
29
חושב שאנחנו מטומטמים. אחרי הבחירות הוא עוד יוריד את הכיפה... שיקר משקר ישקר את כולנו
שירה30.12.14
28
אלי ישי העם איתך תמשיך בדרכך ואתה תצליח .. הרי אתה נאמן וצודק !! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נגד שקר וקזב 30.12.14
27
הבעיה זה במי שמאחוריו הגיבוי, אין סליחה לטיפש.
יעקב30.12.14
26
(ממש כמו דאע"ש) זה פשוט מדה נגד מדה, ישר משמים, אחרי שש"ס ברשותו פגעו וביזו הרב הצדיק אמנון יצחק שליט"א (ממש כמו דאע"ש) בורא עולם מחזיר להם.... זה ממש מדה נגד מדה
(ממש כמו דאע"ש)30.12.14
25
למה למה צריך את כל זה ?
הכואב30.12.14
כעת, כאשר הוא משקיף מעולם האמת על מה שמרחש כאן, ללא עדת החנפנים-שתדלנים שעטפה אותו היטב - הוא מאושר לראות את המפלגה הזו מתפרקת.
אלעד31.12.14
24
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מעריץ של אלי30.12.14
23
אלי ישי מינה כמה אנשים לכתוב אותם
אלי30.12.14
22
שמים בקלפי העם איתנו בראשות אלי ישי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי 30.12.14
21
רק שאר החברים, וכמו בבית דין, שהולכים לפי הרוב. אבל מרן עצמו רצה שישי ישאר יו"ר!!! אין לנו אלא דברי מרן, ולא רבנים שהם תלמידי הרב שך....
חסיד מרן30.12.14
דרעי חוזר להיות יו"ר מה ההתחכמויות הרב משה מיה סיפר שעוד לפני שהגיעו מרן דיבר עם אריה ועם ישי וסדר הכל לפני שהם באו וזה היה על דעתו המלאה תפסיקו להמציא שקרים
חסיד מרן שפוי30.12.14
20
הכרזת דרעי כאילו פירסום הקלטת גרמה לו זעזוע יותר מפטירת מרן מעידה איזו התייחסות היתה/ יש /,לו כלפי רבו זצוק"ל
שמעון30.12.14
הציגו את מרן כאדם הפכפך, שכל פעם חושב משהו אחר. בושה.
יטיפש30.12.14
19
מקיר מי הם. דרעי רק מדבר בתפילה עם החברה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל30.12.14
18
דרך צלחה למפלגתו של הרב אלי ישי ודרך צלחה למפלגתו של הרב אריה דרעי לומדי התורה והאברכים זקוקים לשניכם ק"ו אחרי מה שהיה לציבור החרדי בקדנציה האחרונה כולי תפילה(ואני מאמין שעוד אלפים כמוני)ששתי המפלגות יתאחדו אמן!
יהודה א30.12.14
17
ילד בחור קלק שרוצה צומי מכל אחד אל תשכח להגיד העם איתנו יחרא שווה זבל בן זבל יודע לבקש מכל אחד צומיייייייייייייייייייי
אלי ישי הפלצן!!30.12.14
דבר ריאשון שוכיח על הדלדים והיודים(לעדדדדדד ו- צומייייייייייייייי) דבר שני איך אתה מדבר חתיחת "גס רוח" מה זה המילים הללו לא מתים לאתר "חרדי" (ביפרט)
יוסי02.01.15
עוד כמה קללות עסיסיות יותר, ותוכל כבר להיות במועצת החכמים של דרעי, עוד קצת מאמץ
דרעי30.12.14
ואני לא מתומכי ישי, כידוע פה.
שירה ס.ג30.12.14
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
יש30.12.14
אפילו שאני מתומכיו של אריה קצת כבוד חזור בך
רק שס30.12.14
16
רק שבוע לפני תקף אריה בצאת השבת בריש גלי בערוץ 2 "הטהור והקדוש" רק שבוע אחר כך "באותו ערוץ טהור" מרן בעצמו תוקף את דרעי ודעי בעצמו הולך הביתה . ש"ס דרושה עסקנים צעירים הגיע הזמן לתת דרור לדור הצעיר..
אלי30.12.14
15
אתה חושב ששכחנו אותך מבטיח ברבים לפתוח קופסא שחורה על דרעי - אם וכאשר? מה, אתה מתייחס אלינו כמפגרים?
אשכנזי30.12.14
14
שתהיה במשרה מלאה בכלא או בחוץ לארץ.......לא בין עם ישראל רשע שכמותך
שמואל30.12.14
13
כמעט שנתיים חלפו ולא השכלתם לבקש סליחה מהרב אמנון יצחק .עכשיו תאכלו את מה שבישלתם .הקפידה של רבי אמנון עובדת חזק .
כח להשפיע30.12.14
כמו עדת קרח הם יושבים באהלים. " עד מתי לעדה הרעה הזאת" עדה הרעה = 259 = שס. בדיוק ( עם הכולל ) בן קרח = 360= שס . בדיוק ! דרעי = יד רע. ( יד על כס יה. מלחמה לה' בעמלק .) דרעי = 284 = דם עמלק. בדיוק. דרעי מרים יד על כס ה'. כי הוא נרגן מפריד אלוף. דרעי = 284 = פרד ( סוד עלמא דפירודא ) והמשכי
קיבלנו ממקובלים30.12.14
12
רק שכחת שאתה אדון ישי ישבת בממשלת ברק ואולמרט המאוד שמאלניות
חתיכת כפוי טובה30.12.14
11
לכן איימת בקופסא השחורה שזה קלטות מבית הרב
משחק אותה תמים30.12.14
רשע ומנוול במקום לתת תשובות לציבור אתם משחקים אותה כמו פרופלור סוטים מהנושא כי נח לכם העם לא שוכח ולא סולח העם עם רבי ישי
רק ישי30.12.14
לאיפה שדרעי היה צריך לילך הוא היה צריך לנשק לו את הרגליים משום הכרת הטוב שהוא קידם אותו בש''ס וכל הכופר בחבירו סופו לכפור בקב''ה לעניין הקלטת הרב אמר כך והרב אמר בזמנו של דרעי אחרת אז מה זה תקופות שונות אלי ישי היה היו''ר בזמנו מטבע הדברים שהוא יאהב אותו יותר עד לקחת קלטת ולהשתמש כנגד אדם זה רק אדם
חרדי30.12.14
מרן הרב עובדיעה יוסף ז"צל אמר בהסרטה ש"דרעי גנב!!!!! כספים" ועכשב נישער לך לעשות "חשבון נפש" לעצמך מה יותר נירה לך שאדם "חילוני" עושה "גנב"! או-"מראה הסרטות"! {או שיש לך ברירה אחרת ליסתור את דיברי"מרן זצ"ל}(ולוכל"המקשיבים לדעת תורה" "יענו" שלא ישכחו שלח"כ אלי ישי יש דעת תורה מאת "ראוש הישבה הגאון הר
עם היתנו02.01.15
מיד היה דואג לכווץ אותו דרקי דיקטטור כמו קדפי סטאלין צאוצסקו... הרודנות נגמרה אבל דרקי מה אכפת לא הוא טמבל
דרקי תתכווץ31.12.14
10
זה יותר מידי מסודר ומדויק. זו הצגה מבוימת ומתוכננת לפרטי פרטים. זה מה שמנסה הרשע הגנב מכלוף דרעי להרוויח: 1. התפטרותו הזמנית כך הגנב מקווה תגרום לרב מזוז (פתרונו הרוחני של אלי ישי) לנטוש את אלי ישי, ולמעשה לבודד אותו, ולגרום לקריסת מפלגתו של ישי. 2. מכלוף דרעי חשש מאולטימטום פוליטי של יאיר לפיד "לא
מטה דרעי30.12.14
9
אני מזועזע מהתגובות. מוטב שלא תגיבו.בבחינת שב ואל תעשה עדיף
ירא שמיים30.12.14
8
ואל תבוא לי בחלום דרעי
דני30.12.14
7
ברוך שפטרנו. דיר חזירים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיימים....30.12.14
6
ממש גיבור לאומי! רק בישראל יהיו כאלו שיאמינו לטריק הדביל הזה! רק בישראל יהיו מפלגות המנוהלות ע״י אנשי דת שלא מעניין אותם גורל המדינה!! רק בישראל יכולים להיות יושבי ראש מפלגות שהתחילו כליכודניקים ימנים, הצטרפו לשורות קדימה לשם שריון מקום ישיבה באולם המצחין שנקרא הכנסת ובסופו של דבר מוכנים להקריב כל ט
יוסי30.12.14
5
אריה אנחנו שמחים על זה שעזבתי את שב ( כולם ) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתי 30.12.14
4
תפרוש בכבוד מר ישי כעת, ולא תתבזה בעתיד. חבל
מתמיד30.12.14
מדברים על כמה הוא מגעיל
שירה30.12.14
3
אל תתייחס לאספסוף
כיבשה עצבנית30.12.14
2
הרב בעדני צודק הפסדת את חלקך בעולם הזה (לא תעבור ותזכר לדראון עולם) ובעולם הבא (כל מועצת חכמי התורה יעמדו שם לודא כי אתה מקבל את מה שמגיע לך)
שירה30.12.14
1
שיראו כמה הרבה אנשים היו שם ואיך ישי היה ניראה מלא אומץ וגאווה נב למי שלא הבין זה בציניות כי הכל ניה ההפך
חיים30.12.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: נשמות ישראל ואותיות התורה כרוכות יחד |  צפו

כיכר השבת | 05.07.24

במרכז בני ברק

אוטובוס פגע בשני רכבים - הנהגים פונו מהזירה במצב קל

קובי אטינגר | 05.07.24

פְּקִידָא בְּגוֹ צַדִּיקַיָּא 

ספרי תורה פתוחים וחצוצרות: הרבנים זעקו לישועת הכלל 

חיים רוזנבוים | 05.07.24

בצל הקשיים התזרימיים

קבוצת 'בסדנו' הגישה בקשה להקפאה זמנית של הליכים נגדה

בני סולומון | 04.07.24

פרשת קרח

מתי עושים פדיון הבן לילד יתום? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 04.07.24
ש

האיזון המושלם

פסיכולוגית, אנליסטית או מומחית בחינוך מיוחד בעולם החרדי

כיכר בשיתוף אונ' בר אילן | מקודם

וַהֲרֵעֹתֶם בַּחֲצֹצְרֹת

המלחמה חידשה מנהג עתיק: תקיעה בשופרות ובחצוצרות | מסע היסטורי מרתק

ישראל שפירא | 04.07.24

"הרבנית והמשפחה ביקשו"

יום כיפור קטן לרפואת הגר"י: מ"מ נשיא ביה"ד במכתב זעקה

ישי כהן | 04.07.24

90 אלף דירות באלתא - אשדוד

מטרופולין חרדי תוך עשור - זו התוכנית למצוקת הדיור החרדי

איצלה כץ | 04.07.24

ביוזמת סגן השר

אושרה תוכנית לשחזור בית החזו"א - "בתהליך שימור ייחודי"

חיים רוזנבוים | 04.07.24
ש

התמודדות קשה

חדר אשפוז בתוך בית: נולדו עם שיתוק מוחין ובעיות נשימה

כיכר בשיתוף וועד הרבנים | מקודם

במלאת י"ג שנים

במעמד גדולי ישראל | הילולת הגרמ"י לפקוביץ זצוק"ל

חיים רוזנבוים | 04.07.24
ש

מקום שמעורר השראה

מהפכה שקטה ברמת הגולן: הישיבה שמשנה את חייהם של נערים חרדיים

כיכר בשיתוף טל חרמון | מקודם

הוציאו מתרמילם כתבי יד

'קנאת סופרים תרבה חכמה' | תיעוד מועידת סופרי סת"ם

חיים רוזנבוים | 04.07.24

הדרך לחיים טובים

בכל אחד מאיתנו יש קורח, אז איך לא נסיים כמוהו? | צפו

כיכר השבת | 04.07.24
ש

שברנו את השוק

ביטוח משכנתא במחיר שלא צריך לקחת בשבילו משכנתא

כיכר בשיתוף ליברה | מקודם

שלטון הפקידים

רה"מ הבטיח לפתור את הבעיה, באופוזיציה עושים פוליטיקה

דניאל הרץ | 04.07.24

הטור השבועי | קורח

אנשים של מעשים // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 04.07.24

צאן קדשים

האדמו"ר העניק 'חומש ויקרא' לפרחי חסידיו | תיעוד

חיים רוזנבוים | 04.07.24