כיכר השבת

עתודת ניהול מקצועית

מובילי השירות של מכבי שירותי בריאות סיימו בהצלחה הכשרה מקצועית בתחום הניהול

ההכשרה הינה במסגרת הפעילות הרוחבית המתקיימת למובילי השירות של מכבי | ניתן דגש רב על מקצועיות והמשך פיתוח יכולותיהם בתחומי הניהול והמנהיגות, מתוך הבנה שמענה יעיל - מתחיל בהיכרות מעמיקה ויכולת מקצועית על עולמות השירות הרפואי

| מקודם |
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ההכשרה הינה במסגרת הפעילות הרוחבית המתקיימת למובילי השירות של מכבי, בה ניתן דגש רב על מקצועיותם והמשך פיתוח יכולותיהם בתחומי הניהול והמנהיגות, זאת מתוך הבנה שמענה יעיל מתחיל בהיכרות מעמיקה ויכולת מקצועית בעולמות השירות הרפואי. משנה למנכ"לית וראש חטיבת שירות שיווק במכבי, גב' ענת לכטיג אחיעז: "כארגון בריאות מוביל, אנו במכבי חותרים תמיד למצוינות ומקצועיות של כלל הצוותים המעניקים שירות. השאיפה שלנו היא להעניק גם למובילי השירות את מלוא הכלים, כדי לאפשר לחברים שירות מקצועי ללא פשרות. נמשיך להוביל את שירותי הבריאות במקצועיות ואחריות לטובת החברים".

לאחר מספר חודשים של למידה, סיימו בהצלחה מובילי השירות של מכבי שהשתתפו בתוכנית 'עתודה ניהולית מקצועית' בשיתוף "דירקטור", את ההכשרה המקצועית אותה הם לוקחים עימם לטובת כלל חברי מכבי.

בטקס הסיום שנערך במטה מכבי, השתתפו מנכ"ל דירקטור - אהרון גפני, מרצה ומנהל תוכנית הלימודים בדירקטור – יניב אלטרס, ההנהלה הבכירה במכבי ומנהלי המרחבים. במהלך הטקס הציגו חלק מהמובילים את פרויקט הגמר שהגישו במסגרת ההכשרה, כשחלקם נכנסו לתוכנית עבודה במחוזות מכבי השונים.

כמי שהייתה הראשונה בהטמעת מובילי שירות בקהילה, דואגת מכבי כל העת להעשיר את הידע המקצועי של מובילי ומובילות השירות שלה הפרוסים ברחבי הארץ, על מנת שיוכלו להנגיש את הידע לחברי מכבי בעת הצורך .

לשם כך משקיעה מכבי כל העת בימי עיון ייעודיים וממוקדי תוכן מקצועי, המעניקים כלים יישומיים לשיפור מתמיד של השירות למען החברים. כחלק מהבנה זו, יצאה לדרך תוכנית 'עתודה ניהולית מקצועית' בשיתוף פעולה עם "דירקטור" - מוסד ששם לעצמו מטרה לפתח כישורי ניהול, המעניקה למובילי השירות המשתתפים בה הקניית כלים ניהוליים מתקדמים, פרקטיים ומעשיים, אשר יסייעו להם למילוי תפקידם ויקדמו שיפור בביצועים אל מול חברי מכבי.

"שיתוף הפעולה עם דירקטור הינו חלק בלתי נפרד ממגמת הלמידה וההתמקצעות שמובילה מכבי בקרב מובילי השירות, שבתפקידם נדרשים לפיתוח יכולות אישיות וניהוליות מתקדמות", אומרת מנהלת מערך השיווק במכבי, גב' ליאת פסוק בוגין. "הם אלה שניצבים בממשק קרוב עם חברי מכבי ופועלים עבורם מסביב לשעון, ולכן דרישת המקצועיות היא נר לרגליהם. התוכנית מצטרפת לשלל יוזמות ייחודיות וימי עיון ייעודיים, שמטרתם להכווין את תודעת השירות ולהקנות כלים מקצועיים מותאמים למובילי השירות בתחום הרפואה".

מנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר: "מובילי השירות של מכבי עוברים כל העת ימי עיון ולמידה מעמיקה במגוון תחומים רחב בעולם הרפואה וקידום בריאות, במטרה להנגיש את המידע הנדרש לחברי מכבי בכל נושא. הלמידה של חלק ממובילי השירות במסגרת תוכנית ההכשרה של דירקטור, הינה חלק ממערך זה שמטרתו למקצע את מובילי השירות לטובת כלל חברי מכבי שייעזרו בהם. הידע הרחב והמקצועי של המובילים, הוא מה שמייחד אותם כמובילי שירות מקצועיים ביותר".

תוכן שאסור לפספס
תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
אולי גם יעניין אותך
למקרה שפספסתם‎