כיכר השבת

ממבצעים רק מפסידים?

אשת האברך: "כך אני מפוצצת את העגלות"

'משפחות אברכים' הם הצרכנים הנבונים ביותר, וכדאי לנו ללמוד מהם כמה שיעורים בצרכנות נבונה. והפעם, אשת האברך מלמדת: "תלמדו לנצל מבצעים - ותרוויחו" (משפחה)

| 7 | כיכר השבת |
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

נהוג לומר ש'ממבצעים רק מפסידים', אך האם זה תמיד נכון? שוחחנו עם גב' נעמה - אשת אברך נבונה המכלכלת מספר לא מועט של ילדים במשכורת שאינה נחשבת לגבוהה מדי. היא שיתפה אותנו במספר תובנות מרתקות, וביקשה לצאת חוצץ כנגד הסיסמה "ממבצעים רק מפסידים".

"בכל פעם שיש מבצע אני ממלאת את הארונות, ואני רואה שבטווח הארוך אני מרוויחה מכך לא מעט", היא אומרת. "אני מציעה לבצע חלוקה מאד ברורה בין מוצרים שאתם משתמשים בהם בקביעות, לבין מוצרים שלא תמיד נמצאים אצלכם בארון.

"כשאני רואה מבצע על מוצרים בסיסיים כמו קפה, סוכר, נייר טואלט, טיטולים או שמן קנולה, אני קונה כמות עצומה של מוצרים וממלאת את הארון עד תום.

אני לא חושבת שאני אשתמש ביותר קפה רק בגלל שאני יודעת שיש לי בארון עוד 15 קופסאות. אני גם לא חושבת שאשתמש ביותר טיטולים רק בגלל שממתינים לי בארון עוד 15 חבילות", היא מוסיפה בלהט. "כשאני קונה נייר טואלט שלא במבצע, אני מרגישה תחושה של החמצה: יכולתי לקנות את אותו מוצר במחיר זול בהרבה".

האם תמיד כדאי לקנות מוצרים בכמות גדולה? נעמה לא שוכחת לסייג: "בניגוד למוצרי צריכה בסיסיים שאותם אני מקפידה לקנות במבצעים, את המוצרים האחרים אני מקפידה שלא לקנות במבצעים, כמו במקרים שבהם אני קונה מוצר שהשימוש בו תלוי במידת הקופסאות שיש לכם בארון. את המוצרים שאתם יודעים שהשימוש בהם יהיה תלוי צריכה - אל תקנו בכמות גדולה יותר בעקבות מבצעים, גם אם הם מפתים.

גם כשאני קונה מוצר שאני לא נוהגת להשתמש בו ביומיום אני מקפידה שלא לקנות במבצע של 1+1. אני חוששת ממוצרים מהסוג הזה - מפני שהם עלולים לגרום לי לקנות מוצר שאפילו את המוצר הראשון לא הייתי קונה, כשהמבצע נועד לגרום לי לקנות 2 מוצרים מיותרים... כשמתרגלים לראות מוצר על המדף ממשיכים לצרוך אותו גם כשהוא כבר לא במבצע". אומרת נעמה.

תוכן שאסור לפספס
7 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
5
ממש מסכימה איתה. אישה נבונה
ללא שם
4
איזה קשקוש
חני
3
אשת אברך לא יודעת להתנהל חיה על מבצעים וחושבת שחוסכת
אבי

הצגת כל התגובות

2
הקטע שרוב המבצעים הם מוגבלים בפרטים שאפשר לקנות ואף פעם אי אפשר 'לפוצץ' עגלות
ללא שם
truo
hodaya
1
אין בזה שום כלכלה נבונה. היא אמורה להיות המחסן של הצרכנייה? אז מה אם יש מבצעים. קונים מה שצריך. כדאי שתלך ללמוד כלכלה נבונה
ללא שם
אהה, נכון, קלקלה נבונה, זה ככה צריך להכתב הקלקלה שלך, היא שצריך לקנות מה שצריך ולא יותר, ולא לאגור חלילה, כי החברות בישראל, הם ממש הגונים, וממש לפני חג הכל מטפס לשמיים , קלקלה נבובה קלקלה נבונה זה להשמיד שדות שלמים ומיליוני ביצים כדי לא להוריד מחירים ולהשאיר אותם גבוהים, קלקלה נבונה קונה ללך מרצדס ו
קלקלה
אולי גם יעניין אותך
צרכנות