במדד 100 המותגים המובילים בישראל לשנת 2018 של העיתון הכלכלי גלובס, נבחרה 'אלקטרה' כמותג המיזוג היחידי.
מדי שנה מפרסם גלובס את מדד המותגים המובילים בישראל. השנה, כפי שהצהירו במערכת העיתון, שמו דגש על בחירת הקהל ביחס לחוזק המותג ולמידת האמון שהצרכן רוכש לו, וכן נלקחו בחשבון מדדים כמותיים כמו שינויים בנתח שוק וברווחיות, שקלול של היבטי חשיפה ושיח ואלמנטים איכותיים.
לאחר שכבשה את השוק בתחום השירות והאיכות, הגיע שלב של הידור מצווה. בחודשים האחרונים הציבה 'אלקטרה' רף גבוה ביותר כשנתנה מענה לציבור שומרי המצוות המהדרין ובנוסף לכשרות הקיימת, הכניסה לראשונה לשוק מזגנים בכשרות מהודרת של בד"ץ הרב רובין, ובכך הוכיחה כי טובת ציבור הצרכנים לנגד עיניה.
משה בטיטו, סמנכ"ל השיווק של 'אלקטרה מיזוג ואקלים' אומר: "אנו גאים להיות מותג המיזוג היחידי בישראל שזכה להיכלל במדד 100 המותגים המובילים בישראל לשנת 2018 של העיתון גלובס. תודות למנכ"ל, יגיל וויט, שלמעלה מעשור מוביל אותנו לניצחונות, למועדון הזהב של אלקטרה וכוכב הקור, לכל אלפי המתקינים, סיטונאים, חנויות ורשתות החשמל ולמיליוני הלקוחות שבוחרים בנו כול פעם מחדש".