'התחבורה הציבורית באמצעות חברת 'עילית' היא האיכותית ביותר בישראל ואנו ברוך השם מהווים דוגמא ומודל לתחבורה ציבורית. נאבקנו והיום הוכח מעל כל ספק כי אפשר גם אחרת - כך אמר ראש עיריית ביתר עילית, הרב מאיר רובינשטיין בתגובה לממצאי בדיקה שעובדו ע"י ארגון '15 דקות' ברחבי הארץ.
עפ"י הממצאים של המחקר הראשון מסוגו בארץ על איכות השירות שמקבלים תושבי ישראל, במקום הראשון באיכות השירות בישראל; תושבי ביתר עילית. עפ"י הדו"ח; תושבי העיר ביתר הם בעלי הסיכויים הגבוהים ביותר בישראל הזוכים לעלות לתחבורה ציבורית בתוך 15 דקות.
ראש העיר אמר כי ממצאים אלה מצטרפים לממצאי הבדיקה התפעולית של משרד התחבורה על התחבורה הציבורית בישראל שפורסמו לפני כמה חודשים ולפיהם; תושבי ביתר עילית מקבלים את השירות הטוב ביותר מחברת 'עילית'.
כזכור, הבקרה התפעולית שנעשתה ע"י חברת ריב"ה, הקיפה 30 פרמטרים שנבדקו בארבע סוגי בדיקות - בתחנת המוצא, לאורך מסלול הנסיעה, בתשתיות ובדיווחי המפעיל.
הרב רובינשטיין אמר כי בחמש השנים האחרונות שופרה תשתית השירות לציבור. רכשנו כ- 50 סככות חדישות שהוצבו ברחבי העיר. הוחלף צי הרכב המיושן, נחנך מסוף רחב היקף. נפתח מרכז שירות לציבור במרכז העיר. הוצבו עמדות הטענה ושילוט דיגיטאלי. וגולת הכותרת; הוכפלה כמות הנסיעות היומיות בקווי 'עילית' וכיום מתבצעות 1234 נסיעות יומיות. כמו כן תוגברו משמעותית 11 קוים עירוניים ובין עירוניים. 6 קווים פוצלו לתועלת הנוסעים ונוספו 15 קווים עירוניים ובין עירוניים וכיום מבצעת 'עילית' 32 קווים.
הרב רובינשטיין שיבח את שר התחבורה, מר ישראל כץ ובכירי משרדו; מר יהודה אלבז ומר דרור גנון. מנכ"ל חברת 'עילית', מר ציון פת ויועצה הבכיר של החברה, הר"ר משה אהרון יעקובזון על המסירות הרבה. "שיפורים משמעותיים אליהם הגענו הושגו במסגרת מפגשים סדירים של רצון טוב ואוזן קשבת עם בכירי משרד התחבורה, נציגי העיריות ומפעילי התחבורה הציבורית'.
הצגת כל התגובות