"הלכה ב-60 שניות": הפוסק הגאון רבי בנימין חותה מגיש מדי בוקר ב'כיכר השבת' פינת הלכה יומית קצרה ואקטואלית, המתמצתת את פרטי הדינים והמנהגים.
ובפינה היומית: הלכה מדיני מקרא מגילה, השנה תשפ"ה. פורים משולש לבני ט"ו. מה קורה, ירושלמי, בן ט"ו, קוראים את המגילה ביום שישי, בי"ד. אבל הוא לא הספיק בציבור, הוא הולך לקרוא ביחיד - האם יברך או לא? למה שלא יברך? האם המגילה מוגדרת כלא בזמנה, ויש כלל, קריאה לא בזמנה רק בעשרה מברכים, וכך רבים מהפוסקים נוקטים, וכך הלכה לאשכנזים - אשכנזי שיקרא ביחיד לעצמו את המגילה, ירושלמי ביום שישי, לא יעשה ברכות ראשונות. למה? זה לא בעשרה.
אבל הספרדים, אף שהם תמיד חששו לספק ברכות, אבל כיוון שהמנהג הוא שגם ביחיד מברך את הברכות הראשונות, במקום מנהג לא אומרים ספק ברכות להקל, ויברך את הברכות. ברכה אחרונה, בכל מצב רק בעשרה - לספרדים. מי שנהג אחרת לפי רבותיו, משהו אחר, אבל רוב הספרדים ככה בעשרה, גם בזה רק בעשרה.