"ביצענו את ההזמנה לפני מספר שבועות, עבור חופשה שאנחנו מתכננים לצאת אליה בחודש אוגוסט בקיץ הבא", סיפר איגור צחנסקי לאתר ynet. " החלטנו לבצע את ההזמנה מוקדם ככל שאפשר, מפני שלא רצינו להישאר בלי חדרים ורצינו להיות בטוחים שאנחנו מקבלים מה שאנחנו רוצים".
לדבריו, לאחר כמה ימים החלו המשפחות לקבל הודעות מייל מהמלון. כל הודעה מנוסחת אחרת אך המסר אחיד: אתם לא רצויים כאן.
משפחה אחת קיבלה הודעה כי השהייה המנימאלית המתאפשרת במלון היא בת שבוע לפחות. משפחה אחרת קיבלה מייל המסביר כי ניתן לשהות במלון רק משבת לשבת. הודעה אחרת בישרה טעות בהזמנה כאשר בעצם המלון מלא בימים אלו.
אך ההודעה המקוממת ביותר כללה את הניסוח הבא: "אנחנו לא רוצים אורחים מישראל. החדרים שלנו הם לא עבורם. נא לבטל את ההזמנה ב-Booking. לא תחויבו. תודה, שמידר". אלו היו דבריה של ברברה שמידר, מנהלת אתר האירוח.
זאנה פאבלוב, אחת המזמינות ספרה ל-ynet כי פנייתם לאתר booking לא קיבלה את היחס הנדרש. "שוחחנו גם עם נציגים מישראל וגם עם נציגים אחרים. אמרנו שזה לא מקובל עלינו והם אמרו לנו שנמתין, שהם יבדקו את הנושא וישלחו לנו כל מיני אופציות", לטענתה, הנציגים הישראלים של האתר הגיבו בצורה לא נעימה ואף כעסו על הפרסום השלילי של העניין. "אנחנו יודעים שב-Booking מחפשים לנו חדרים, אבל בינתיים לא קיבלנו שום דבר".
בתגובה לפניית ynet כתבה מנהלת חדרי האירוח, ברברה שמידר: "היתה אי-הבנה גדולה, אורחים ישראלים רצויים בביתנו, הבעיה שאין אצלנו מקום, ושכחנו לעדכן זאת בלוח השנה. ניתן לאורחים שהזמינו כתובת של שכנים שלנו, אני חושבת שזה בסדר, אנו מתנצלים"
מ-Booking נמסר: "מתנצלים, הם יקבלו פיצוי".
]]>