אוהבים לגוון את הקפה של הבוקר? כי אם כן, יש לעלית משהו חדש בשבילכם.
יש כאלה שלא אוהבים גיוונים ושינויים, עד שהם נאלצים לחוות אחד כזה, ואז הם אומרים: "לא ידעתי שזה כל כך כייף". עלית מגוונת את מוצרי הקפה שלה, ולמעשה בונה להם שפה חדשה. שפת המותג החדשה אמורה לכלול בתוכה גם ערכי המותג של שטראוס, האמא של עלית בשנים האחרונות.
אבל לא מדובר כאן רק בתפיסה המותגית. עלית מחליפה לכם את ה'פלטיניום', בגרסת קפה חדשה ומשודרגת בטעמים שונים: קצב ברזילאי - קפה מלא ומעורר, פסגה קולומביאנית - קפה מעודן ועשיר ופרא אפריקאי - קפה חזק וארומתי.
ואפילו את הפחית ההיא, אתם זוכרים, זו שקיימת כבר עשרות שנים, כן, גם אותה מחדשים. הפחית עוצבה מחדש במראה צעיר ועדכני תוך שמירה על ערכי המותג ועל פרופיל הטעם הייחודי האהוב על ידי צרכנים רבים לאורך שנים.
הרבה אומץ נדרש מעלית לעשות צעד כזה. לקפה נמס הקלאסי של עלית, בפחית שכבר עשרות שנים לא עברו מתיחת פנים רצינות, יש אחוזי נאמנות כה גבוהים, כמו שיש לקסטרו בקובה. הנאמנות זו באה לידי ביטוי בנתח שוק יציב של 45% משוק הקפה הנמס בישראל ובבחירה של 70% מהצעירים הנכנסים לעולם הקפה.