הכנת תה במיקרו: לא מקובלת, אך בריאה יותר

יש אנשים שלא מוותרים על כוס תה גם בימי הקיץ, לאחר ארוחה כבדה או סתם בשעת בין ערביים. אך הייתם מאמינים שהכנתו במיקרוגל היא עניין מקובל ואפילו בריא יותר? (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

עובדה מעניינית: תה הוא המשקה הנפוץ ביותר בעולם, למעט מים וחובבי התה הפזורים שם בחוץ, אתם אולי לא תאהבו את מה שאנחנו הולכים לספר לכם. אבל כל הזמן הזה שאתם מבלים בהמתנה שהקומקום ירתח, אולי חסר טעם לחלוטין.

על פי מחקר שנערך על ידי המדען האוסטרלי ד"ר קואן וונג, הכנת תה במיקרוגל משחררת יותר תרכובות מזינות שנמצאות בו, מאשר חימום רגיל - 80 אחוזים לעומת רק 60 אחוז עם קומקום הנירוסטה הדקורטיבי שרכשתם לעצמכם (מצטערים).

אפילו טוב יותר: תרכובות תה אלו נקשרו להמון של יתרונות בריאותיים. תיאנין וחומצת האמינו שבו יכולים לסייע בהקלה על מתחים וכל אותן תרכובות פוליפנול (סוג של נוגדי חמצון) יכולות להיאבק בסימני הזדקנות ולתמוך באיזון רמת הסוכר בדם וברמת לחץ הדם. אה, ואל תשכחו את הקפאין הממריץ.

השיטה של ד"ר וונג היא פשוטה. בכוס קלקר או נייר (עזבו, לכו על זכוכית. אל תוותרו עליה) משלבים מים חמים עם שקיק תה, מכניסים למיקרוגל שכוון לעוצמה בינונית ומפעילים ל-30 שניות. לאחר מכן, משליכים לפח את השקיק, לוגמים וקוצרים את היתרונות הרבים שיש למשקה שלכם להציע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר