אם גם אתם אורזים את החפצים היקרים ללבכם בתיק היד שעולה איתכם למטוס, ומשגרים לבטן מזוודה עם החפצים "הפחות חשובים", מלאה בסגולות נגד אבדון מצער ('אלוקא דמאיר ענני' ו'אמתלאי בת כרנבו' למשל), אתם לא לבד.
אבידת מזוודות היא עניין שגרתי וכואב שעלול לקרות בטיסות רבות, ומי שעבר זאת יכול להעיד כי מדובר בעניין לא כיפי במיוחד ולרוב, חברת התעופה תעשה הכל כדי להימנע מפיצוי הולם, כאשר אנחנו מפסידים פעמיים - גם בשל אובדן המזוודה (או עיכובה) וגם בשל העובדה שחברות תעופה רבות גובות תשלום נפרד עבור כבודה ומטען, ואינן כוללות אותם בכרטיס.
אך לא עוד. לפחות לא בארה"ב. מינהל התעופה הפדרלי חוקק חוק חדש לפיו "מוביל אווירי יידרש לספק אוטומטית החזר מידי לנוסע על סך המחיר אותו גובה החברה עבור כבודה, באם המוביל האווירי לא הצליח לספק את הכבודה לנוסע לא יאוחר משש שעות בטיסה פנימית או לאחר 12 שעות בטיסה בינלאומית".
אמנם הפיצוי אינו מכסה את תכולת המזוודה, אך לפחות יפחית ברמה מסוימת מהחוויה הנוראית שעובר הנוסע.