הצ'אט מתחדש

העוזר החדש בשופינג: צ'אט-GPT יעוזר לכם לבחור מה לקנות 

פיצ'ר קניות חדש מציג מוצרים לפי העדפות אישיות | OpenAI מוסיפה לצ'אטבוט אפשרות לספק הצעות חכמות ההמלצות מבוססות על ביקורות גולשים ולא כוללות פרסומות ממומנות (חדשות טכנולוגיה)

ChatGPT (shutterstock)

OpenAI הכריזה על פיצ'ר חדש ב-ChatGPT שמאפשר לחפש מוצרים ולקבל המלצות מותאמות אישית — ממש כמו לשוחח עם יועץ קניות פרטי.

איך זה עובד? פשוט שואלים את ChatGPT, והוא מציע מוצרים על סמך ההעדפות שלכם, ביקורות מרחבי הרשת וזיכרון שיחות עבר (אם מופעל). התוצאות אינן פרסומות אלא חיפושים "אורגניים", שלא כמו בגוגל, שם לא מעט תוצאות ממומנות.

בלחיצה על תמונת מוצר, ניתן לראות איפה לקנות אותו — באמזון, וולמארט ועוד. את הרכישה משלימים מחוץ לצ'אט, באתר של החנות.

המערכת לא משתמשת רק במילות מפתח, אלא מנסה להבין את רוח הביקורות והתגובות על כל מוצר — ולהתאים את התוצאה אליכם. אפשר גם לבקש ממנה להתחשב רק בביקורות מאתרים מסוימים.

על פי אדם פריי, ראש צוות מוצר החיפוש ב-OpenAI, שערך הדגמה לאתר Wired, חווית הקניה ב-ChatGPT דומה במובנים מסוימים ל-Google Shopping. גם כאן, לחיצה על תמונת מוצר יכולה להציג קמעונאים שונים כמו אמזון ווולמארט, עם כפתורים להשלמת הרכישה. אולם, הבדל מרכזי נכון לעכשיו הוא שתוצאות המוצרים ב-ChatGPT אינן מודעות ממומנות או בתשלום, אלא תוצאות אורגניות מחיפוש. זאת בניגוד לגוגל שמרבה לכלול תוצאות ממומנות.

הפיצ’ר זמין כבר עכשיו בקטגוריות כמו אלקטרוניקה, אופנה, עיצוב הבית וטיפוח. עם ציפיות להכנסות של כ-125 מיליארד דולר עד 2029, OpenAI מסמנת את עולם הקניות כיעד מרכזי — ונכנסת בכל הכוח גם בשטח המכירות של גוגל.

הכתבה עניינה אותך?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

תוכן שאסור לפספס

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות