מול נוף ירושלמי, פרויקט מגורי העילית "Jerusalem Estates", במתחם שנלר בירושלים, מתקדם וצומח לגובה. מאז קבלת ההיתרים ניכרת בשטח תנופת בנייה אדירה, בכל יום נראה המתחם אחרת: הקומות בקרקע הושלמו והבניין כבר פורץ החוצה מתוך האדמה.
לאחרונה, לצד משרד מחלקת השינויים המשרת את הלקוחות שם מסייעת האדריכלית להדק את לוחות הזמנים. היא דואגת לאינטרס האישי של הדייר, מתאמת עבורו פגישות ספקים לימים הספורים שהוא מגיע לארץ, ומייעלת עבורו את הזמן ואת השיטה.
כעת מציבה החברה שירות VIP חדש עם מתאמת שירות לקוחות מקצועית, המלווה את הלקוחות בכל הדרישות והצרכים שלהם. וכך, לצד האפשרות לשנות את עיצוב הדירה, לקבוע בקלות עיצובים וחיפויים, - שירות ה VIP, הוא כתובת אישית לכל צרכי הלקוח. הצוות המקצועי שמאכלס את המשרד מייצג את בעלי החברה ככל האפשר ומספק ללקוחות עדכונים שוטפים.
מה כולל השירות?
בשונה מחברות אחרות, שם מתקיימת האינטראקציה בתוך משרד ארעי בשטח, שם מראים ללקוח את התוכניות, לפעמים זאת הזדמנות לקבל תשובה או שתיים על הדירה ההולכת ונבנית. שירות VIP של Jerusalem Estates מספק מענה מצוין ונכון גם לתושבי חו"ל, למשל. החוצניקים מתקשים לשרוד את הבירוקרטיה הישראלית ובאופן כללי הם פחות מרוצים מחוויית רכישת דירה בישראל. הם, בניגוד לישראלים לא קונים על הנייר.
מתאמת הלקוחות מבצעת מעקב ע"מ לוודא שהדייר מבין את כל התהליך, היא נוסעת איתו לאורך כל התהליך ומסייעת בכל מה שנדרש. תפקידה לשחרר עיכובים ופקקים בכל אחת מתחנות הפעילות בדרך: מבחירת אריחים, דרך חתימות ואישורים ואפילו חיבור לבעלי מקצוע מתחומים שונים ועד לדירה הבנויה והמושלמת.
בג'רוזלם אסטייטס מודעים לקשיי בירוקרטיה והתנהלות של קונים, ולכן, מתאמת הלקוחות מלווה אותם, משיבה להם על שאלות מקצועיות ופיננסיות, מקצרת הליכים, מסייעת בכל שלב שנדרש ומוודאת שהרוכש יעמוד בזמנים ולא ינשרו בדרך בחירות והחלטות במהלך הרכישה.
גם התחום הפיננסי הופך להיות חלק מהשירות: המשרד מלווה אותו ומסביר לו היכן צריך לשים לב, איפה יש להיזהר. תחום המשכנתאות רחב ומסובך, ולכן מתאמת הלקוחות תסייע בכל תהליך המשכנתא, החתימות הדרושות וכו', ממש יד ביד עם הרוכש בכל השלבים ואם צריך – היא תסייע ללקוח להבין כיצד מבצעים העברות כספים ועומדים בלו"ז התשלומים.