עובדי 'פרי גליל' שבו לעבודתם

לאחר החלטת בית הדין לעבודה בנצרת, יו"ר ועד עובדי מפעל פרי גליל הורה לעובדים לשוב הבוקר לעבודתם, ובכך קו הייצור שהושבת בימים האחרונים שב לפעילות סדירה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

לאחר החלטת בית הדין לעבודה בנצרת, יו"ר ועד עובדי מפעל פרי גליל הורה לעובדים לשוב הבוקר (שלישי) לעבודתם, ובכך קו הייצור שהושבת בימים האחרונים שב לפעילות סדירה.

ההחלטה התקבלה על ידי השופט מירון שוורץ שנתן את ההחלטה במעמד צד אחד, לאחר שנציגי הנהלת פרי גליל לא הגיעו לדיון. הבעלים טען להגנתו כי לא קיבל הזמנה לדיון וכי הוא מכבד את ההחלטה.

בית הדין הורה להנהלת המפעל לחדש את הפעילות לאחר שבעלי המפעל, אושיק אפרים, סגר אותו לפני שבוע משום שרישיון העסק שלו פג בסוף השנה האזרחית.

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' שביקר במפעל הורה להאריך את הרישיון ולמרות זאת בחר הבעלים לא לפתוח את המפעל ולכן פתחו העובדים במחאה.

בקרב העובדים ישנה תחושה כי בכוונת הבעלים למכור את המפעל בעקבות המצב השורר שם בשנה האחרונה, וזו הסיבה בגינה הוא סירב השבוע לפתוח את המפעל ולהשיבו לשגרה.

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ובכירים במערך הכבאות הגיעו כאמור בסוף השבוע לביקור מיוחד במפעל, ובאותו מעמד הוחלט לתת הארכה לרישיון העסק למשלך שלושה חודשים וזאת בתקווה כי הליקויים יטופלו כראוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות