אלמנת הנרצח בבקעת הירדן: "המדינה צריכה לפעול בקיצוניות"

מוניק עופר, אלמנתו של אל"מ שריה עופר ז"ל, אומרת כי על המדינה לפעול בקיצוניות ולמנוע אירועים דומה לזה בו נרצח בעלה: "המדינה צריכה לפעול בקיצוניות ובעוצמה" (חדשות,ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום: עידו ארז - ynet)

מוניק עופר, אלמנתו של אלוף משנה שריה עופר ז"ל שנרצח בלילה שבין חמישי לשישי, קוראת למדינה לפעול בקיצוניות בכדי למנוע הישנות של אירועים דומים בעתיד: "אם המדינה לא תקום ולא תפעל יותר בקיצוניות כדי למנוע אירועים כאלה בעתיד, פשוט חבל לנו". אמרה.

היא סיפרה על המנוח, ואמרה כי הוא "היה איש מדהים ששתי נבלות הכריעו אותו".

לבקשת כוחות הביטחון, לא סיפרה מוניק עופר פרטים על ליל הרצח, בכדי שלא לפגוע בחקירה, אולם אמרה בשיחה עם עיתונאים כי: "בקעת הירדן היא אחד המקומות הכי בטוחים לפי הסטטיסטיקה. הכי מעט פיגועים ונפגעים, בטח לעומת מקומות כמו תל אביב וירושלים".

"אני בכלל לא חושבת על כך כרגע, לא כמה נעצרו ולא מי. אני חושבת על דברים אחרים לגמרי, על העצב שבתוכי. אני בכלל לא מעכלת" אמרה אלמנתו של שריה עופר ז"ל.

כזכור, אלוף-משנה במילואים שריה (יאיא) עופר הוכה הלילה למוות ביישוב באזור שדמות מחולה, ככל הנראה על רקע לאומני. בת זוגו סיפרה כי שני פלסטינים תקפו אותה ואת בעלה במוטות ברזל ובגרזנים.

כוחות הביטחון בסמוך לזירת הרצח (צילום: עידו ארז - ynet)

סמוך לשעה 1:00 בלילה שמעו בני הזוג רחשים מכיוון חצר ביתם. הגבר יצא לבדוק את מקור הרעש, ואז ככל הנראה הותקף בגרזנים.

חובשת במוקד מד"א גלבוע, רונית נעני, סיפרה לאתר ynet: "קיבלתי קריאה מאישה שסיפרה שתקפו אותם בביתם ושהיא הצליחה לברוח ולעצור רכב בכביש שיסייע לה. מיד הזנקתי את כונני מד"א באזור, ניידת טיפול נמרץ ואת כוחות הביטחון".

ישראל סלע, חובש בכיר במד"א, ומשה דהן, פרמדיק בנט"ן מד"א, סיפרו: "היא הייתה נסערת מאוד וחבולה בגפיים. לאחר טיפול במקום פינינו אותה לבית החולים העמק. כוח רפואה של צה"ל שהגיע במקביל, נכנס לבית וטיפל בגבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות