על אף אתגרי הקורונה ששינו את חוקי המשחק במערך הבריאות בישראל, זכתה מכבי במקום הראשון לשנת 2021 בתחרות מצוינות השירות וחווית הלקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל). מדובר בזכייה של מכבי זו השנה השלישית ברציפות, לאחר שגם בשנתיים האחרונות זכתה במקום הראשון במדד.
מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי אמרה כי "גם השנה, תחת ניהול משבר הבריאות הגדול שידע העולם, המשכנו לייצר פתרונות גמישים, יצירתיים, מתקדמים ורלוונטיים ששמים את המטופל ומשפחתו במרכז – מתוך מחויבותנו להוביל, להשפיע ולדאוג לבריאותכם".
מהפכת הבריאות הדיגיטלית שהובילה מכבי בשנים האחרונות הקנתה לקופה יתרון עצום בתקופת הקורונה, בה נדרש ריחוק חברתי, ואפשרה לה כארגון בריאות להעמיק את נוכחותה בקרב החברים והמטופלים לאורך כל מסעות המטופל הדיגיטליים, באמצעות נגישות מקסימלית מרחוק לשירותים הרפואיים המתקדמים ביותר.
תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח מתקיימת מדי שנה על ידי המי"ל במטרה לקדם ולשים זרקור על תחום השירות וחווית הלקוח בישראל, ובמטרה להעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאכה. כאשר לצד התחרות מתווסף האתגר של הוכחת מצוינות בשירות בתקופה מורכבת כמו בעת מגפת הקורונה.