ב'לאומית' החליטו לעשות לזה סוף! היישומון (האפליקציה) של 'לאומית' שעומד לשירותי המשתמשים בשירותי הטלפון החכם הכשר, מציעה שירות חדשני ויחיד מסוגו בקרב קופות החולים, שיחסוך לכם גם את התהליך המייגע של הטפסים הרבים, וגם זמן יקר של המתנה לקבלת ההחזר. באמצעות השימוש ביישומון, אתם יכולים לקבל את ההחזר בתוך חמישה ימים ישר לחשבון שלכם.
איך זה עובד? באמצעות פיצ'ר ייעודי חדש להחזרים כספיים ביישומון של לאומית שירותי בריאות . הפיצ'ר החדש מאפשר צילום ושליחת הקבלה ישירות דרך המכשיר , וקבלת החזר כספי לחשבון תוך 5 ימים בלבד (5 ימי עסקים) –למגוון תחומים.
סוגי ההחזרים שניתן לשלוח דרך מכשיר הטלפון; עבור ייעוץ או חוות דעת שניה; עבור הריון ולידה – טיפולים ובדיקות; עבור טיפולים להתפתחות הילד ועוד.
ניסים אלון, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות: "מהלך זה מצטרף לשורת צעדים שמבצעת לאומית שירותי בריאות במטרה להקל על הלקוחות ,כך שכל מה שלא מחייב הגעה למרכז הרפואי יעשה באמצעות כלים דיגיטליים. בכל הקשור להחזר כספים לציבור, מדובר בהליך בירוקרטי ארוך ומסורבל ומשך טיפול לא הגיוני שמותיר את המבקשים חסרי אונים. לאומית שירותי בריאות, עושה שינוי ומביאה בשורה ושירות ממשי ללקוחותיה.
כבר כיום יכול כל לקוח לאומית לצפות בתיק הרפואי שלו, להתכתב עם הרופא האישי שלו, לקבל מרשמים דיגיטליים ,להזמין תורים, לקבל מידע מנהלי ועוד באפליקציה ובאתר לאומית .אנו נמשיך לשפר השירות ללקוחות ולעדכן בכל שיפור, וכאלו המתוכננים להתבצע עוד השנה".