ביוזמת הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים:

חברי הכנסת החברים בשדולה להגנת ההר סיירו והבטיחו להמשיך לפעול למענו

בסיור השתתפו חברי כנסת מהסיעות השונות ובהם: ח"כ הרב משה אבוטבול, ח"כ הרב משה שמעון רוט, ח"כ הרב אליהו ברוכי, ח"כ הרב יוני משריקי, ח"כ עטיה וח"כ סון הר מלך, אותם ליוו מפקדי המשטרה ונציגי הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים בישראל

חברי הכנסת החברים בשדולה להגנת ההר סיירו והבטיחו להמשיך לפעול למענו (צילום: באדיבות המצלם)

ביוזמת הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים קיימו חברי השדולה להגנת הר הזיתים בראשות ח"כ הרב ארז מלול סיור מיוחד בהר הזיתים על מנת לעמוד מקרוב אחר סידורי הביטחון בהר.

בסיור השתתפו חברי כנסת מהסיעות השונות ובהם: ח"כ הרב משה אבוטבול, ח"כ הרב משה שמעון רוט, ח"כ הרב אליהו ברוכי, ח"כ הרב יוני משריקי, ח"כ אתי עטיה וח"כ לימור סון הר מלך, אותם ליוו מפקדי המשטרה ונציגי הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים בישראל.

במסגרת הסיור בחנו חברי הכנסת מקרוב את בעיות האבטחה והיעדר הביטחון המספיק במקום כמו כן בחנו את תנאי התשתית במקום ובהם תאורה, שיפוץ מצבות, ניקיון ועוד.

חברי הכנסת החברים בשדולה להגנת ההר סיירו והבטיחו להמשיך לפעול למענו (באדיבות המצלם)

במהלך הסיור הציגו מפקדי המשטרה את הנתונים הרלבנטיים בהר ובדרכי הגישה אליו, וסידורי האבטחה הננקטים. כל זה מתחבר לשת"פ המוצלח בין משטרת ישראל וכוחות הביטחון לבין הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים כמו גם משרד השיכון האחראי על ביטחון בית העלמין.

תוך כדי הסיור נחשפו חברי הכנסת לעשיה הרבה של הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים אשר הוקם לפני 12 שנה בידי האחים אברהם ומנחם לובינסקי שגילו את ההפקרות בהר לאחר שהוריהם ז"ל נטמנו שם. בשנים האחרונות פועל הוועד גם באמצעות לחץ בינלאומי על הגורמים השלטוניים בישראל כדי שזו תאשר פעילויות למיגון ההר ולשמירה על ניקונו וכבודו של המקום שליבם של יהודים רבים עורג אליו.

הסיור החל בתצפית יהודאי משם נסעו חברי השדולה למלון שבע הקשתות לתצפית רחבעם זאבי וקיבלו סקירה על מרכז המבקרים שצפוי להיבנות אשר יכלול בין היתר אולם כינוסים, נקודת משטרה, ומעליות הנגשה לבית העלמין.

חברי הכנסת החברים בשדולה להגנת ההר סיירו והבטיחו להמשיך לפעול למענו (באדיבות המצלם)

חברי הכנסת הביעו את התרשמותם מהעבודה הרבה שנעשתה, וציינו כי הם מגויסים לתמוך בפעילות החשובה של הוועד על מנת להגביר את תחושת הביטחון באמצעות הוספת מצלמות, הוספת תאורה ושיפות המצבות.

מנהל הוועד בישראל משה ברוס הודה לחברי הכנסת על חברותם בשדולה ופועלם למען הר הזיתים. "שנים רבות שאנו פועלים בכל המישורים הרלבנטיים על מנת להעלות את סוגיית הר הזיתים על סדר היום הממשלתי והציבורי, כדי להביא לשיפור. אנו בטוחים כי השדולה וחבריה יהיו שותפים נאמנים להמשיך ולחולל מהפכה".

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות