פתרון ידידותי למשפחות מבית קבוצת מנורה מבטחים מאפשר לקבל באופן מידי תמונה מלאה וכוללת של הפנסיה, מוצרי החיסכון והביטוחים של שני בני הזוג באמצעות שירות דיגיטלי וחינמי חדש - צ'ק אפ משפחתי, שזמין לכל החוסכים, בכל בתי ההשקעות וחברות הביטוח.
הצ'ק אפ שמוצע כאמור בחינם לכולם וזמין לחוסכים ולמבוטחים בכלל גופי הפנסיה והחיסכון במשק, מציע ממשק אינטראקטיבי פשוט ומהיר, המאפשר לגלות בכמה הקשות את גובה החיסכון המשותף שעומד לרשות בני הזוג, מידע על הכספים שצבר כל אחד מהם בנפרד במגוון מוצרי החיסכון - קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קופת גמל, קרן השתלמות ועוד - וכן את הפיזור שלהם בין הגופים השונים.
בנוסף, הצ'ק אפ המשפחתי מציג אלו ביטוחים קיימים לכל אחד מבני הזוג, באלו חברות, ובכמה מסתכמת ההוצאה הזוגית, החודשית והשנתית על כלל הביטוחים יחדיו. לצד כל אלו, מספק הצ'ק אפ תחזית קצבאות להן יהיו זכאים כל אחד מבני הזוג בעת פרישתם לפנסיה או כמה יקבלו בני המשפחה שלהם בעת קרות חלילה מקרים של אובדן כושר עבודה או מוות ה"י.
השקת הצ'ק אפ המשפחתי המיוחד מאפשרת לציבור כולו לקבל תמונת מצב עדכנית ופשוטה להבנת מצבו הפנסיוני – ואת הכוח לפעול ולשנותו כדי ליצור עתיד כלכלי טוב יותר. מדובר בהרחבת המוצר המצליח של קבוצת הביטוח והפיננסים מנורה מבטחים, שכבר לפני שנתיים השיקה את הצ'ק אפ הדיגיטלי האישי.
יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות במנורה מבטחים פנסיה וגמל הסבירה, כי במנורה מבטחים מודעים לכך שהעולם הפנסיוני והביטוחי נתפס לעיתים כמורכב ומאתגר – ולכן רואים חשיבות רבה בהנגשתו לציבור הרחב.
"שירות הצ'ק אפ החדש נולד מתוך הבנה עמוקה של הצרכים והקשיים שבהם נתקלים החוסכים והוא מציע פתרון פשוט, ידידותי ומהיר, המאפשר לזוגות לקבל תמונת מצב מפורטת, עדכנית וברורה של חסכונותיהם. אנו גאים להציע שירות פורץ דרך שכזה ומאמינים כי הוא יהווה נכס משמעותי עבור כל החוסכים בישראל".