מאיר גל, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של משרד הפרסום "גל-אורן" לא היה צריך את נתוני "יפעת" כדי להבין שהשנה האירה לו פנים. תשס"ט רבת התהפוכות, תיזכר כשנה שבה הוביל את הקמפיין של ניר ברקת במגזר הד"ל וד"ל.
מקום 4
מאיר גל
מאיר גל, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של משרד הפרסום "גל-אורן" לא היה צריך את נתוני "יפעת" כדי להבין שהשנה האירה לו פנים
הכתבה עניינה אותך?
תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים
-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
תוכן שאסור לפספס
0 תגובות
תוכן שאסור לפספס