טרור שלא נגמר

ירי לעבר אוטובוס ורכב פרטי בין אלון מורה לבית פוריק

ירי בוצע הבוקר לעבר אוטובוס ורכב פרטי, בין אלון מורה לבית פוריק. תושב השומרון כבן 40 נפצע באורח קל בגבו, מהירי (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הפגיעה ברכב (צילום: מועצה אזורית שומרון)

טרור שלא נגמר: ירי בוצע הבוקר (ראשון) לעבר אוטובוס ורכב פרטי, בין אלון מורה לבית פוריק. תושב השומרון כבן 40 נפצע באורח קל בגבו, מהירי.

נהג המונית הפצוע היה בדרכו לאסוף תלמידי חינוך מיוחד של השומרון.

דובר צה"ל מסר כי "פיגוע ירי בוצע הבוקר לעבר רכב ואוטובוס בסמוך לשכם. נהג הרכב נפצע באורח קל ופונה למפקדת החטיבה המרחבית שומרון. שמשת האוטובוס נפגעה". עוד נמסר כי "כוחות צה''ל פתחו בסריקות במרחב".

חוליית הטרור "גוב האריות", לקחה אחריות על פיגוע הירי: "איתרנו אוטובוס של מתנחלים סמוך למחסום אלון מורה ואז ירינו עליו. הפעילים שלנו נסוגו בשלום".

אנשי אגף הבטחון של המועצה האזורית שומרון הוקפצו למקום וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הנחה את צוותי החירום של האגף לשירותים חברתיים, לסייע בכל הנדרש.

דגן, תקף את הממשלה שעל אף העלייה הברורה בטרור ובחומרתו, אינה מורה לצאת למבצע רחב היקף לפגיעה בתשתית הטרור ברשות הפלסטינית.

"עוד אירוע חמור שהסתיים כמעט בנס", אומר דגן, "הממשלה הזו מפקירה את התושבים שלה לגל טרור, שהרשות הפלסטינית מחממת. הממשלה הזו מסרבת להכיר במציאות, מסרבת לצאת למבצע התקפי חומת מגן 2, מסרבת לאסוף את הנשקים, מסרבת להחזיר את המחסומים.

"אנחנו רואים פיגוע אחרי פיגוע, הכתובת על הקיר והיא מדממת, יש כאן אירועי ירי ופצועים יום אחר יום, זה עלול להגמר באסון. אני קורא לממשלה להתעשת, הודיעו על יציאה למבצע רחב לפגיעה בתשתית הטרור ביו"ש. תפסיקו להפקיר את התושבים בשומרון ובשאר חלקי ישראל לגל הטרור הזה".

המונית שנפגעה (צילום: מועצה אזורית שומרון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות