בעקבות עליות הריבית בשנה האחרונה וכדי לאפשר ללקוחותיו להתמודד עם החזרי ההלוואות בתקופה זאת של הוצאות הקיץ הגבוהות, בנק הפועלים מודיע היום על פתרון דיגיטלי שיאפשר ללקוחותיו גמישות בהלוואות צרכניות.
השירות החדש יאפשר ללקוחות בעלי הלוואה צרכנית בבנק לבחור באחד או יותר משני הפתרונות:
דחיית תשלומים: 1. אפשרות לדחות את מועד התשלום הקרוב בהלוואה בחודש או חודשיים ללא הגדלת סכום ההחזר החודשי (כלומר, תקופת ההלוואה תתארך).
2. הקטנת ההחזר החודשי: אפשרות לפריסת ההלוואה הקיימת לתקופה ארוכה יותר, כך שההחזר החודשי יקטן.
את השינויים ניתן לבצע בדיגיטל כל שנה לאורך חיי ההלוואה, תוך שמירה על שאר תנאי ההלוואה וללא צורך במיחזור או הגעה לסניף. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהארכת תקופת ההלוואה בעקבות דחייה או פריסת תשלומים תעלה את סכום הריבית הכולל שישולם לבנק.
השירות החדש יושק בקמפיין תקשורתי הפונה אל משקי הבית המתמודדים עם ההוצאות הגבוהות של הקיץ. לפרטים נוספים: https://www.bankhapoalim.co.il/he/node/2235
חשוב לדעת, אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. השירות ניתן בהלוואות צרכניות ללקוחות פרטיים עבור הלוואות המשולמות כסדרן, ללא גרייס או בלון, ללא ביטחונות וששולמו לפחות שלושה תשלומי קרן וריבית ושיתרת הקרן בהן נמוכה
מ-250,000 ₪, ושתקופת ההלוואה עד 8 שנים או תקופת ההלוואה המירבית במוצר, הנמוך מביניהם. בכפוף לאישור הבנק ותנאי השירות.