לאחר הפיגוע הרצחני לפני כשבועיים במתחם 'שרונה מרקט' שבמרכז תל אביב, בו נרצחו ארבעה אנשים, ביקורי לקוחות במתחם המדובר הפכו לטרנד. "באנו לחזק", אמרו האנשים הרבים שגדשו את המקום.
כעת, כשוך הדי הטראומה מהפיגוע הקשה, מתברר שאחוז המבקרים שם צונח באופן תלול: הנהלת שרונה מרקט מדווחת בימים האחרונים על ירידה מדאיגה של 50% בכמות הפוקדים את החנויות ומרכזי הפעילות השונים במקום. ישנם בעלי עסקים - כך מתפרסם היום ב'ידיעות אחרונות' - שטוענים שהירידה בהכנסות גדולה אף יותר.
בעקבות כך, יוצאת היום הנהלת שרונה מרקט בהכרזה על מבצע הוזלה דרסטי למשך שבועיים - הנחה של 25% במחירים, לכל הקונים שם. יצויין, כי עוד לפני המשבר הכלכלי הנוכחי הניכר על פניהם המדוכדכות של בעלי החנויות במתחם, המחירים המוצעים בו היו נחשבים לדי יקרים, יחסית, כך שעדיין - גם לאחר ההנחה הטרייה - אין לצפות למחירים זולים של ממש.