בביקור שערך לאחרונה מר דורון ספיר, מנכל חברת "כאל", במוקד שירות הלקוחות של כאל במודיעין עילית, שיבח מנכל החברה את עובדות המוקד על יעילותן הודה להן על השקעתן ומסירותן הרבה.
מר ספיר התפעל מאד והביע את רצונו להרחיב את מערך שירות הלקוחות של כאל ובכך ליצור מקומות עבודה חדשים לנשות העיר.
את הביקור המכובד ליווה ראש עיריית מודיעין הרב גוטרמן והשתתפו בו הצוות המקצועי של חברת כאל וראשי ועד העובדים של החברה.
הביקור נערך במשרדי חברת כאל במודיעין עילית, בהם מפעילה החברה מערך שירות לקוחות מצליח מאד, הנותן מענה ללקוחות ומספק עבודה מכובדת לתושבות מודיעין עילית, הנהנות מתנאים מעולים כמו שעות עבודה נוחות, חופשות, הפרדה, שמרטפיה, ימי כייף מותאמים ועוד.
בביקור, ברך יעקב גוטרמן את חברת כאל והביע את הערכתו הרבה על רצונה והיענותה המיידית, בכל הקשור לתעסוקת נשים במגזר החרדי.
גוטרמן הדגיש את ההתייחסות המכבדת של מנכל החברה מר דורון ספיר וראשיה ואת היותם בעלי אוזן קשבת לצרכיהן היחודיים של נשות המגזר החרדי.
לאחר דברי תורה וברכות מפי גוטרמן, דיבר בהרחבה מר אופיר הרפז, יו"ר ועד העובדים של כאל, על זכויות העובדת ועל האוזן הקשבת שחברת כאל מספקת לעובדות החרדיות.