תרבות הצריכה החרדית אינה תרבות בזבנית. הציבור החרדי הוא ציבור מחושב וחכם מבחינה כלכלית. רשת 'פשוט זול', נכנסה לנישה הזו, וכשמה, היא מציעה חוויית קניה פשוטה ו... זולה.
הקונים ברשת, הם אנשים שהחליטו 'לקנות נכון'. לקנות במחירים סיטונאים ברמת מחיר שאין לה מתחרים.
מנהלי הרשת אומרים כי "היה חשוב לנו לבוא לקראת הציבור ולהוריד את המחירים, אולם בד בבד לשמור על חווית הקניה ועל המבחר הגדול ברמת הכשרויות".
הם מוסיפים ואומרים כי "אנו נלחמים כל העת בכדי להביא לקהל הצרכנים הסופי את סל המוצרים הזול ביותר, לצד חוויית קניה, התוצאות הברוכות מוכיחות."
ברשת משוכנעים כי הציבור מצביע ב'עגלותיו'. די להסתכל על קו הקופות בחנויות הרשת ולהיווכח עד כמה הדברים נכונים.