"להצליח בעולם המתחדש"
עולם הדיגיטל במגזר החרדי נמצא כל העת בהתפתחות מואצת, כאשר חברות וארגונים רבים מוצאים את הדרך הנכונה להגיע לציבור החרדי באמצעות מערכות הדיגיטל השונות והמותאמות. עדות ברורה לכך, ניתן היה לראות השבוע בהיענות הגבוהה לכנס "חכמים בדיגיטל 2022" שיועד למגזר החרדי, בו נטלו חלק אלפי משתתפים שהאזינו להרצאות מרתקות ממיטב המומחים ופורצי הדרך בשיווק ובדיגיטל החרדי.
הכנס הייחודי "חכמים בדיגיטל" ביוזמת 'גיל דיגיטל' מבית גיל גרופ, חברת התקשורת והשווק המובילה במגזר החרדי, בשיתוף הגב' ריקי גוטמן, מומחית לגיוס לידים באונליין. הכנס שהתקיים באמצעות הזום ונמשך על פני יומיים שלמים, הציג גלריה מרשימה של מומחים ומובילים בשווק הדיגיטלי במגזר החרדי, שהעניקו הרצאות מרתקות ומחכימות בשלל נושאים ותחומים הנוגעים לשיווק ופרסום בדיגטל.
בין המנהלים והמרצים ניתן היה למצוא את שמחה מרגליות, מנהל חדשנות ואסטרטגיה ב'גיל דיגיטל' ומחלוצי התחום במגזר, אברימי קליגר,סמנכ"ל ב'הדרן טכנולוגיות', משה איצקוביץ סמנכ"ל משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות', משה לוינגר מנכ"ל ובעלים 'סמארט קליק', שרה רוזנבוים מנכ"לית חברת הייעוץ הבינלאומית: 'מיליון או דולר', רובי כהן מנהל אסטרטגיה וקראייטיב לעמותות מבית 'גיל דיגיטל', שמואל דרילמן סמנכ"ל דיגיטל בקבוצת הפרסום גל אורן לרנר, שרונה גולדין מנטורית למכירות ושיווק מקוון, אתי קצבורג אשת דיגיטל מקבוצת 'גיל דיגיטל', משפיעניות רשת מובילות כמו גיטי וינר, דיתי וינשטיין ויונת קפלן ועוד רבים וטובים.
אלפי איש שנרשמו בהרשמה מוקדמת ועוד רבים שהצטרפו במהלך ימי הכינוס, קיבלו תשובות מחכימות לשאלה הבסיסית: איך להגיע לחרדים בדיגיטל, גוגל ופייסבוק ב-2022. המומחים ובעלי החברות שהצליחו בתחום העניקו כלים מיוחדים בסוגיות כמו כיצד לבנות אסטרטגיה שיווקית לעסק, כיצד להגיע לחשיפה מירבית בקהל החרדי הנמצא בדיגיטל, איך לייצר תוכן דיגיטלי מותאם פלטפורמה, איך יראה עתיד השיווק הדיגיטלי בשנים הקרובות ועוד. גם בתחום העמותות הנפוץ במגזר החרדי, נשמעו תובנות מחכימות בגיוס תורמים לעמותה באמצעות הדיגיטל, וניתנו כלי השפעה חדשניים לגיוס תרומות גבוהות בדיגיטל.
ההצלחה הגדולה של הכנס פתחה צוהר לעולם הדיגיטל הפורץ דרך במגזר החרדי, כאשר עוד ועוד חברות, ארגונים וגופים מבינים כי זו הדרך החדשה והיעילה להגיע לציבור חרדי גדול. "המטרה של הכנס היתה להיות עם היד על הדופק בתחום הדיגיטלי החדש והדינאמי", אומרת ריקי גוטמן, אחת מיוזמות הכנס, "לפעמים מה שהיה נכון לפני שלושה חודשים, כבר יהיה שגוי לחלוטין ברגע זה. ועל כן אני מקפידה להתעדכן ולעקוב אחרי שינויים וחידושים בתחום באופן יומיומי. למטרה זו יצרתי את הכנס השנתי על דיגיטל חרדי, כדי לספר על הטרנדים האחרונים בתחום, ועל מה יהיה כדאי לשים את תקציבי הפרסום שלכם בשנה הקרובה. אני בטוחה שהכנס הייחודי העניק כלים ותובנות לעסקים רבים שימנפו אותם להצלחה גדולה".
הגב' שושי יפה, מנכ"לית קבוצת גיל גרופ יוזמת הכנס אמרה: "אנחנו שמחים להוביל את עולם הדיגיטל החרדי יחד עם מיטב המומחים בתחום. מדובר בתחום הדורש מיומנות רבה, ניסיון והבנה מעמיקה ברבדי האוכלוסייה החרדית ובאמצעים הנכונים להגיע אליהם. חשוב לציין כי קהילת הדיגיטל החרדי מונה אין ספור קבוצות ייעודיות של נשים וגברים, הפועלים באופן ממוקד ונוחלים הצלחה רבה. הכנס הזה העניק להם קורת גג גדולה ומקצועית כדי לשפר ביצועים ולהשיג תוצאות טובות יותר".