במסגרת התחרות ניתנה במה ליוצרות חרדיות ליצור את אומנותן על גבי לוח המודעות כשהנושא המוביל הוא חלומות וכשמטרה לייצר רקע וסביבה מעניינת לצילום.
ראש העיר שהשתתף באירוע, נהנה מהיצירה וברך על המיזם: "בשנים האחרונות הקירות באלעד מדברים אל אנשים, הפרסום, ההתפתחות, ועכשיו גם איכות הסביבה ואומנות חרדית שמח לעשות את זה עם חברה שאני מכיר שנים רבות"
מנהלת איכות הסביבה בעיריית אלעד שהשתתפה גם היא באירוע ציינה בסיפוק כי:" עיריית אלעד שמה לה למטרה לקדם את האמנים ושיפור חזות העיר, מיזם כזה מבורך מכל הבחינות החל מההזדמנות של כל יוצרת להראות את היכולות שלה ולהפרסם, לצד שיפור חזות העיר".
דוד גלפרין הבעלים של חברת גיל גרופ שמובילה את המהלך אמר:
"בימים אלו של חוסר ודאות כלכלית, אני שמח לקחת חלק יחד עם "יוצרים סביבה" במיזם מיוחד להענקת במה ליוצרות חרדיות וליצירותיהן המיוחדות, כדי להעמיק את הסולידריות ולייצר תחושת ערבות בבחינת "צאו והתפרנסו זה מזה".
כזכיינית מובילה של לוחות המודעות בערים החרדיות, המפרסמת את עולם העסקים החרדי, ראינו זכות להחזיר לקהילה במיזם כזה שמעניק עידוד ותמיכה לאמניות חרדיות ועוזר להן להתפרסם ולהתפרנס. יש כאן חשיבה על העצמאים והעסקים הקטנים שלא תמיד מקבלים ביטוי בקמפיינים הגדולים".
מיכל רוזנר, מנהלת עמותת יוצרים סביבה ואחראית המיזם שיתפה כי זוהי הזדמנות מרגשת לאמניות, לקבל ביטוי ומקום בסביבה הטבעית שלהן, אלו נשים עוצמתיות ויצירתיות שיוצרות ברמה גבוהה מאד וההכרה הזו זה הדבר החשוב ביותר.
כחלק מהזכיינות של גיל סטריט זה שיפור חזות העיר והמראה הכללי שלה. לוחות המודעות עושות סדר במודעות הפרסום, ומרכזות אותן במקום אחד מסודר. המיזם הזה שמביא אמנות, צבע והשראה לעיר אלעד, מתכתב עם המגמה של העיר ושל ראש העיר לשיפור פני העיר ולסביבה יפה. אלעד זוכה במשך שנים בתחרות כוכבי יופי והמיזם הזה יתרום לכך יותר.
המיזם יעניק רגעים של שמחה למשפחות העיר עם ילדיהן, שיוכלו לבוא לשמוח ולהצטלם ליד הלוחות הללו.
תושבי העיר הצעירים מוזמנים להצטלם ברקע הלוח המועדף עליהם, לשלוח את התמונה ע"י מספר ווצאפ או בדף נחיתה שיוכלו לסרוק מעל הלוח.