

"עמק, אחרת מה הטעם?" – הסלוגן המדויק ממשיך להדהד בבתים ברחבי הארץ, והפעם הקמפיין החדש מדגיש את הטוסט המושלם - אותו רגע קסום כאשר ריח הגבינה הנמסה ממלא את הבית ומסמן: הגעתם הביתה.
"יש משהו מאוד משמח בפתיחת המקרר ומציאת גבינת עמק," מסבירים בתנובה. "זה הרגע שבו ילד בן 10 יכול להפוך לשף של טוסט מושלם, אותו טוסט שגם הוריו הכינו בילדותם. הטעם הייחודי והמוכר הזה יוצר המשכיות של חוויות משפחתיות."
במשפחות מרובות ילדים, הפכה גבינת עמק למרכיב בסיסי בתפריט היומיומי – בכריכים לבית הספר, בטוסטים חמים, ובמגוון מתכונים משפחתיים. מהכריך ללימודים ועד לארוחת הערב המשפחתית, הטעם המיוחד והאהוב הזה מלווה את היומיום ומעניק רגעים של אוכל טעים ומשמח בשגרה העמוסה.
לעתים קרובות הילדים הם אלו שמבקשים את עמק הביתה, אך ברגע שהגבינה נמצאת במקרר - כל המשפחה אוהבת את טעמה הייחודי "אין תחליף לפרוסת לחם עם עמק" מספרים הורים רבים. "זה טעם שמזכיר לנו את הבית בו גדלנו."
"עמק היא יותר ממוצר - היא חלק מהסיפור המשפחתי," אומרת הילה מייזלס, מנהלת מגזר חרדי בתנובה. "יש לנו זכות גדולה להיות חלק מרגעים יומיומיים של שמחה במטבח המשפחתי, כמו הטוסט החם שילד אוכל אחרי יום לימודים ארוך.."
אז בפעם הבאה שאתם חוזרים הביתה ופותחים את המקרר, זכרו: עמק אינה רק גבינה. היא טעם שאין לו תחליף. עמק - אחרת, מה הטעם?