כמובא בהלכה ובספרי המנהגים, נוהגים בחנוכה להרבות במאכלי חלב לזכר הנס שאירע. חברת תנובה, אשר מעניקה מגוון פתרונות חלביים טעימים במועדי ישראל ובכל ימות השנה שמה דגש במהלך על ערך הבית והטעם הביתי המועדף על כל משפחה.
במסגרת הקמפיין, תנובה מזמינה את הציבור להשתתף ב"סקר חנוכה הגדול" באמצעות מערכת טלמסר ולענות על השאלה איזה בית הם - כזה המעדיף סופגניות או לביבות. מדי יום יזכו שלושה משתתפים מאושרים במארזים מיוחדים של מוצרי תנובה, המותאמים להעדפות הקולינריות של ביתם - בין אם מדובר בחובבי הסופגניות ובין אם במעדיפי הלביבות.
"חנוכה הוא חג שמביא עמו ניחוחות וטעמים מיוחדים", מסבירים בתנובה. "בכל בית יש את המתכונים האהובים והמסורות הייחודיות שעוברות מדור לדור. חלק מהמשפחות מחכות לערבי הלביבות המסורתיים, בעוד אחרות מתחילות לקנות סופגניות כבר מתחילת החודש."
המהלך, שמתחבר לתפיסת המותג של תנובה "טעם של בית", מדגיש את הערך המשמעותי של מוצרי תנובה שמביאים את החיבור העמוק לטעם של בית.
רוצים להשתתף? חייגו לקו הפעילות במספר 3973* ושתפו את תנובה איזה בית אתם - של סופגניות או לביבות, ואולי תזכו גם אתם בערכה מפנקת עם מיטב מוצרי תנובה עד הבית.
הפעילות בכפוף לתקנון.