ייחודיות המהדורה החורפית היא בשילוב הטעמים הפופולאריים בעונה זו , בעיצוב המיוחד של המשקה, ובכך שניתן ללגום ממנו גם כמשקה קר וגם כמשקה חם.
לצריכה חמה - יש למזוג את המשקה לספל המתאים לחימום במיקרוגל, לחמם לטמפרטורה הרצויה ולשתות אותו גם כחם – לחוויה שונה ומפנקת.
פיוז-טי בטעם תפוח קינמון הוא שילוב מושלם של תה וטעמי תפוח וקינמון נהדרים. הטעם החדש מכיל נוגדי חמצון מעלי התה, ואינו מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים, בדומה לשאר משקאות התה הקר של פיוז-טי.
אורלי גוליברודסקי, מנהלת שיווק פיוז-טי: "אנו שמחים לרגש את הצרכנים עם פיתוח מיוחד לעונת החורף שניתן לשתות גם כקר וגם כחם. השאיפה שלנו היא להביא למדף המשקאות חדשנות וגיוון שיתנו מענה לטרנדים הצרכניים המשתנים".
פיוז-טי בטעם תפוח קינמון יושק במהדורה זמנית ל-4 חודשים ויימכר בבקבוקים של 0.5 ליטר ו-1.5 ליטר. את הטעם החדש ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק ונקודות המכירה ברחבי הארץ בכשרות המהודרת של הרב לנדא שליט"א והרב רוזנבלט שליט"א.
פיוז-טי הוא המותג המוביל בקטגוריית התה הקר בארץ. כל משקאות המותג מכילים תה עם נוגדי חמצון מעלי התה ומשווקים לצרכן במגוון אריזות וטעמים: בטעם אפרסק, בטעם מנגו-אננס, בטעם ענבים, בטעם לימון נענע, פיוז-טי זירו בטעם אפרסק, פיוז-טי זירו בטעם פירות יער נענע, פיוז-טי זירו בטעם ליצ'י-פסיפלורה, ועכשיו גם פיוז-טי בטעם תפוח קינמון.