מרכנתיל פלוס

"התוכנית יצאה מתוך ראייה אסטרטגית ודגש על הפרטים הקטנים"

שי בוחבוט, מנהל שיווק ופיתוח עסקי בפלח החרדי בבנק מרכנתיל, מתייחס בראיון מיוחד לתוכנית האסטרטגית "מרכנתיל פלוס" שהושקה בתקופה האחרונה ומביאה בשורה חדשה למגזר החרדי. לדבריו: "יש התעניינות רבה בתוכן שאנו מביאים כאשר המטרה היא להנחיל דפוסי התנהגות כלכליים נכונים המתחשבים בצרכי המשפחה" (כלכלה)

שי בוחבוט, מנהל שיווק ופיתוח עסקי בפלח החרדי בבנק מרכנתיל (צילום: באדיבות המצלם)

לאחרונה הושקה תוכנית חדשה ופורצת דרך "מרכנתיל פלוס", שמטרתה להנגיש תוכן ומידע כלכלי בגובה העיניים למשפחות מהציבור החרדי. התוכנית, שמאז כבר החלה לצבור תאוצה ולהתקבל באהדה בקרב צעירים ומבוגרים כאחד, מביאה לידי ביטוי את היתרון המרכזי של הבנק בהבנה מעמיקה של הציבור החרדי והצרכים הייחודיים שלו סביב מעגל השנה. היא כוללת היבטים רבים ומגוונים, המאפשרים לכל אחד להבין את העולם הפיננסי ולהתנהל "בפלוס". כדי להבין מה עומד מאחורי התוכנית והמטרות שלה, שוחחנו עם שי בוחבוט, מנהל שיווק ופיתוח עסקי בפלח החרדי בבנק מרכנתיל.

נשמח לשמוע איך אתה רואה מזווית מבטך את תוכנית "מרכנתיל פלוס", אשר כבר מוכרת בקרב הציבור החרדי?

"מדובר בתוכנית חדשנית שמקיפה את כל העולם הפיננסי של הציבור החרדי. זו תוכנית רוחבית הנותנת מענה מקצועי ע"י הבנקאים של מרכנתיל שמגיעים מתוך הקהילה, אך בגובה העיניים, לכל הגילאים ובכל מצבי מחזור החיים. כל אחד יכול למצוא בה תועלת ולסגל התנהלות כלכלית חכמה".

מה עומד מאחורי הגיית התוכנית וההחלטה להוציאה לפועל?

"כבנק שמכיר מקרוב את אורח החיים החרדי ופועל בתוכו, חשבנו על הדרכים לרתום את הידע המקצועי שלנו כדי להביא ערך מוסף למשפחות ולצעירים. במחקרים שערכנו, נמצא שהציבור צמא לידע מעמיק בנושא התנהלות פיננסית נכונה. כל זה התכנס לכדי רעיון פורץ דרך ואסטרטגי בשם "מרכנתיל פלוס", שלמעשה מרכז את הידע והמומחיות שלנו ומנגיש אותו בצורה בהירה לציבור הרחב".

איך התגובות עד כה?

"התוכנית כמובן רק בתחילתה, אבל בהחלט ישנה היענות גדולה מאד וסקרנות רבה. רבים נחשפים לתכנים ומוצאים בהם עניין ותועלת. זו בדיוק המטרה – להנחיל דפוסי התנהגות כלכליים נכונים המתחשבים בצרכי המשפחה. אנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שהמשפחה החרדית מנהלת משק בית שונה וייחודי, ולכן התוכנית נהגתה מראש ככזאת שמכירה את מעגל החיים החרדי ומתאימה את עצמה אליו עם פתרונות פיננסיים ייעודיים".

כמנהל השיווק בפלח החרדי, תוכל לשתף אותנו בדרכים שלכם להפוך את התוכן לנגיש בכל בית?

"זה מתחיל בחשיבה מקדימה. זמן ממושך עובר מאז העלאת הרעיון המדויק, בדיקת ההיתכנות ליישם אותו וההתכתבות שלו עם ערכי הבנק. לאחר תכנון אסטרטגי ורעיוני שמתכלל את כל ההיבטים המקצועיים והשיווקיים, מתחיל האתגר עצמו – להביא את התוכנית לקדמת המודעות הציבורית. לשם כך, אנו פועלים בכל הכלים השיווקיים והפרסומיים העומדים לרשותנו, לרבות גופי תקשורת, הפצת חומרים בסניפים, קידום דיגיטלי, בנקאים מקצועיים שעוברים הכשרה ייעודית וכלים נוספים. כל אלה גם דורשים חשיבה מעמיקה על קהלי היעד, הפרסום המדויק וחלוקת המשאבים הנכונה בין האפשרויות הקיימות".

איך אתה רואה את תוכנית "מרכנתיל פלוס" במבט קדימה?

"אני צופה לה הצלחה גדולה. ההצלחה תימדד בסופו של דבר בנתוני החשיפה לתכנים המקצועיים, אך בעיקר – ביישום של דפוסי ההתנהלות הכלכלית הנבונה. המדד הסופי יהיה כמובן עד כמה הצלחנו במשימה להעלות את איכות החיים של המשפחות וגרמנו להן לאמץ חשיבה אחרת על כסף והתנהלות עמו".

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

תוכן שאסור לפספס

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות