מי-עדן, מותג המים המינרליים המוביל, הודיע כי הוא מתרחב לשוק מסנני המים, כחלק מהחלטה אסטרטגית של החברה להפוך את מותג מי עדן ל"מומחה המוביל בכל פתרונות השתייה בישראל".
המהלך בישראל נולד בעקבות הצלחת מודל דומה, שבמסגרתו מוצעים פתרונות מים שונים וכן פתרונות שתיה מעולם הקפה, תחת קורת גג אחת. המודל לפיו ברי מים מסוננים נמכרים לצד מים מינרליים טבעיים, פועל בהצלחה רבה בעשור האחרון ע"י החברה האם Eden Springs ב-14 מדינות באירופה, בהן: בריטניה, צרפת, הולנד, ספרד, נורבגיה, שוויץ ועוד.
הסדרה החדשה - סדרת Pure Eden - כוללת 3 ברים, בעלי פונקציות ייחודיות, כדוגמת סודה בלחיצת כפתור ומסך טאץ' מלא. למוצרי Pure Eden יתרון ייחודי הטמון במיכל מילוי מים מובנה (בדומה לקיים במכונות קפה ביתיות), שאינו מחייב חיבור קבוע של הבר לברז (וקידוח בשיש) ומאפשר ניידות של הבר עפ"י צורך.
כל המוצרים, כולל החלפים המתכלים, יסופקו ללקוחות על פלטפורמת השירות המקצועי והוותיק של 'מי עדן עד אליך'.
"מי עדן מבינה כי לצרכנים שונים יש צרכים שונים, ויכולתנו הייחודית היא להציע ולספק תחת קורת גג אחת מענה לצרכים אלה איכותיים ביותר" אומר יריב שפירא, מנכ"ל מי עדן ישראל ומוסיף: "זהו מהלך אסטרטגי במסגרתו, מי עדן מרחיבה את מגוון שירותיה בתחום פתרונות המים ולצד המים המינרליים הטבעיים האיכותיים שלה, תשווק החברה ללקוחות גם פתרונות מים נוספים, דוגמת ברים למים מסוננים".
"בהשקת סדרת Pure Eden נציע לצרכנים מחירים תחרותיים", אומר מיכאל רבינוביץ', סמנכ"ל שיווק וקמעונאות במי עדן "זאת תוך מתן דגש על חדשנות מוצרית ומענה לצרכים של הצרכנים. כך למשל Pure Eden סודה, ייתן מענה לצורך של כ-60% מהאוכלוסייה הנוהגים לשתות סודה (50% מהם לפחות פעם אחת בשבוע)".