

בזכות הכשרים: המתקפה השיווקית של חברת גולן טלקום בבעלות מיכאל גולן, בשוק הסלולרי הכשר שלקוחותיו הם האוכלוסייה החרדית, הצליחה למקם את החברה במקום הראשון ברשימת כמות המניידים שמפרסם משרד התקשורת.
הישג נוסף אותו רשמה החברה ולא פחות חשוב עבור בעליה, הוא שהחברה הגיעה למספר לקוחות חסר תקדים עבור חברה שיווקיות חדשה במדינת ישראל: חצי מיליון לקוחות. לפי הפרסום באתר גלובס, החברה הצליחה לגייס בחודש שעבר 14,500 לקוחות חדשים שהצטרפו לחברה מחברות סלולריות מקבילות. זאת לעומת החברה המתחרה, הוט מובייל שנכנסה לשוק לפני שנתיים יחד עם חברת גולן טלקום, והשיגה מספר מנויים דומה בחודש שעבר אך מספר הנוטשים היה גדול משמעותית.
בתוך כך דווח כי החברות הוותיקות: סלקום, אורנג' ופלאפון ממשיכות לרשום נתוני נטישה גבוהים והערכה היא כי נתונים ילכו ויגדלו בחודשים הקרובים. חברת אורנג' רשמה את הנתון הגבוה ביותר ברשימת הלקוחות הנוטשים בקרב כל החברות הסלולריות הוותיקות.
חברת פלאפון רשמה אף היא נתוני נטישה גבוהים אך פחות מחברת אורנג'. לעומת זאת, חברת סלקום רשמה את נותני הנטישה הנמוכים מבין החברות הוותיקות.
חברת יופון, מפעילה וירטואלית, גייסה מספר לקוחות דומה לזה של חברת הסלולר רמי לוי, 440. אולם במספר הלקוחות הנוטשים רשמה החברה ירידה של יותר מ- 4,000 לקוחות.