בני זוג ממרכז הארץ החליטו להעביר את סוף השבוע הרחק מהבית, ולשם כך הזמינו חופשה משפחתית במלון בצפון הארץ באמצעות אתר האינטרנט של רשת בתי המלון. החבילה אותה רכשו ב - 1,824 שקלים כללה על פי האתר יומיים בבית המלון, בפנסיון מלא, אך כשהגיעו בני הזוג לבית המלון לאחר נסיעה מפרכת במטרה להתחיל ולהינות מהחופשה, נדהמו לגלות שהמלון בכלל סגור לרגל שיפוצים, ושלמעשה מדובר באתר בנייה, ואיש מחברת הנסיעות לא חשב לעדכן אותם על המצב.
"אף אחד לא אמר לנו שהמלון הוא אתר בנייה כרגע", טענו בני הזוג. "מן הסתם זה שיבש לנו את כל הטיול שתכננו. אם היינו יודעים שכך הדבר לא היינו מבצעים את ההזמנה".
בלית ברירה פנו בני הזוג וחיפשו מלון אחר באזור, ובמקביל פנו לרשת בתי המלון ודרשו לקבל פיצוי בגין הכסף ששילמו עבור החבילה ועוגמת נפש, אך נתקלו בסירוב.
משכך, החליט הזוג להגיש תביעה נגד רשת בתי המלון ונגד החברה שמתחזקת את המלון לבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה בדרישה לקבל פיצויים על סך 8,000 שקלים על עוגמת הנפש, מציאת מלון חלופי והחזרת הכסף ששילמו עבור המלון ולא קיבלו חזרה.