כיכר השבת

כץ מאשים: הנהג חיים ביטון אשם בתאונה

שר התחבורה ישראל כץ מטיל את האשמה בתאונת הדרכים הקשה בקו 402 של 'אגד', על נהג האוטובוס חיים ביטון ואומר כי "נהג האוטובוס נהג ברשלנות פושעת והוא צריך להיות אחראי" (חדשות)

| 9 | כיכר השבת |
השר ישראל כץ
השר ישראל כץ (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אסון 402: שר התחבורה ישראל כץ מטיל את האשמה בתאונת הדרכים הקשה בקו 402 של 'אגד', בכביש 1 בדרך לבני ברק, על נהג האוטובוס חיים ביטון ואומר כי "נהג האוטובוס נהג ברשלנות פושעת והוא צריך להיות אחראי עם כל הכבוד".

במהלך דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת התייחס כץ לאסון ואמר: "הנהג צריך להיות אחראי על הנהיגה שלו. אסור לפטור את הנהגים מאחריות ולכן נפעל בממשלה להכניס מכשירי התרעה מצילי חיים. לפי כל מחקר, כשיש את החיישנים האלה יש ירידה בכמות הנפגעים".

לטענת שר התחבורה: "אם היה לנהג מכשיר התראה שנותן התראה של שלוש שניות היה סיכוי גבוה שלמרות הסחת הדעת והכשל האנושי התאונה הייתה נמנעת".

כזכור, בשעות הערב של יום ראשון, התנגש אוטובוס 'אגד', שהיה נהוג בידיו של חיים ביטון, במשאית שחנתה בצדי הדרך. כתוצאה מכך נהרגו שישה מנוסעי האוטובוס, באסון מחריד שמזעזע את הציבור כולו.

תוכן שאסור לפספס
9 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
5
האם היו חבורות בטחון באוטובוס ואם היו הנוסעים משתמשים בהם כמה היה עוזר למנוע הריגה ופיצועים? ראיתי שהרבה אוטובוסים של אגד חסרים חגורות (בניגוד לחברות אחרות שלכמעט כולם יש) ולענית דעתי מוטל על הרשויות לעקוב אחר קיום חגורות במצב תקין ולפרסם עד כמה הם יכולים להציל חיים כפשוטו. עיין פה: http://he.mot.
פאר
4
עשבים שוטים צריכים אדמה פוריה לצמיחה בנידון דידן זה אגד
חיים
3
לפני כשנתיים חברת "קווים" נכנסו למודיעין עילית עם אוטובוסים חדשים, ובכולם הותקנו חיישנים המתריעים (אייווקס בלע"ז) על סטייה ממסלול, היצמדות מסוכנת לרכב מלפנים וכו'. בהתחלה היו צפצופים מהמכשירים, ואז אחרי כמה חודשים נהיה שקט. נחשו מה קרה?? מנחשים??? כן כן, לנהגים הציק הרעש אז הם ניתקו את ההתרעות. ואל
דני

הצגת כל התגובות

2
כבוד שר התחבורה כידוע אתם מפריטים קווי תחבורה לחברות פרטיות כמובן שעומדים בכל דרישות המכרז ועומדים בלוח זמני הנסיעות אבל אתם לא חשבתם מאז שהתחלו ההפרטות לבדוק מדגמי סידורי עבודה של נהגים האם יש הפסקות כנדרש או שדוחסים יותר נסיעות על מנת לקבל עוד סובסידיה וגם היה ניתן להוציא חוק שלא לדבר במכשיר נייד
חיים פלסנשטיין
1
הרי ש'אגד' אשמים במה שהפקידו בידו אקדח אה.. סליחה, הגה עם 89 נוסעים (כן, זאת לא טעות במספר!!! בכל החברות האחרות מופיע על רשיון הרכב הגבלת מספר נוסעים המירבית כולל בעמידה ורק ב'אגד' אין הגבלה!!! כך שלפעמים המספר יכול גם להיות יותר!!!!!!!!!!) לאחר שגרם לתאונה רק לפני שנתים!!!!!!!!!!!!
שמערל בית שמש
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני