בפרק הנוכחי של הסדרה הפופולרית "מאה שערים" ידובר בהרחבה על התופעה שנפוצה יותר ויותר מדי שנה, בה חרדים מפרסמים באינטרנט ומשתמשים בו לצורכי פרנסה.
לא ניתן להקל ראש בעובדה הגמורה כי האינטרנט כאן, חי ובועט וכי הוא משמש רבים בציבור החרדי ככלי יעיל לפרסום וככלי לפרנסה.
בפרק הזה צולל מגיש התוכנית בצלאל שטאובר עם האורחים באולפן יחיאל אמויאל, מנהל מרכז כיוון ואברומי לינשה איש 'כיכר השבת' ומשפיען רשת שפועל ברשתות החברתיות והסטטוסים, ובודק איך החרדים מפרסמים באינטרנט ועד כמה הם צריכים אותו לעבודה, כמו גם הכלי שכמעט רק חרדים חשופים אליו: "הסטטוסים של הוואטסאפ".
אמויאל הדגיש כי כמעט בכל עבודה חייבים כישורים בסיסיים כדי להשתלב בעבודה כלשהי במשק. "ככל שהידע שלך יעלה – כך תוכל להתקבל ליותר מקומות עבודה", אמר.
לינשה סיפר איך עבר מהישיבה עד לפרנסה מהרשתות. "לומדים לאט לאט איך עושים את זה. מדובר בידע נרכש".
באולפן התפתח דיון מעשיר האם ועד כמה יכול החרדי המצוי לרכוש מיומנויות ברשת ולהשתלב בעבודה, לצד דוגמאות ונחשפו סודות מאחורי הקלעים...
איפה מעדיפים מפרסמים להשקיע במודעות, בעיתונות או בדיגיטל ואיך הסטטוסים בוואטסאפ יצרו שינוי בשוק הפרסום?
הצגת כל התגובות