נהגי האוטובוסים בישראל סובלים בשנים האחרונות מתדמית שלילית. התחבורה הציבורית בישראל על קשייה השונים, הופכת לא פעם את הנהגים לשק החבטות של ציבור הנוסעים. מבצע "הנהג שלנו", בו מתבקש ציבור הנוסעים לספר סיפור הנוגע לנהג מחוויית הנסיעה שלהם, העלה אינספור סיפורים אנושיים החושפים את הצדדים היפים של נהגי האוטובוס הבאים במגע יומיומי עם מיליוני אזרחים.
אבי פרידמן, יו"ר אגד:" בתוך למעלה ממיליון מפגשים יומיומיים בין נהגי אגד לנוסעים מתרחשים הרבה אירועים מרגשים ומשמעותיים ובהם גילויים מופלאים של אכפתיות ועזרה. חשוב לנו למצב ולחזק את תדמית הנהגים שנפגעה בשנים האחרונות. אנו, באגד, משקיעים משאבים רבים כדי לחזק את רמת השירות והמחויבות שלנו לציבור הנוסעים. הנהגים והתנהלותם מול הנוסעים - הם אלה הקובעים את תדמית אגד אצל הנוסעים. אנו רוצים להביא אותם לידיעת הציבור הרחב ולהציב לעצמנו רף גבוה של מחויבות לשירות מצוין, מקצועי ואדיב. הסיפורים שסופרו ע"י אלפי הנוסעים שהשתתפו במבצע בשנים הקודמות חשפו בפנינו את פניהם היפות של נהגי אגד".
לפני שלוש שנים הוענק לאגד במעמד נשיא המדינה, מר ראובן (רובי) ריבלין, אות "מגשים ישראל" מטעם המועצה לישראל יפה. בנימוקי הוועדה הציבורית נאמר, כי האות הוענק לאגד בשל היותה הראשונה להפעיל תחבורה ציבורית בישראל, וכן על הישגיה בתחומי איכות השירות וגילויי התחשבות למופת בקהילה ובסביבה, במשך למעלה מ-80 שנה.
אגד פונה לכלל המשתמשים בשרותי התחבורה שלה בכל רחבי הארץ ומזמינה את הנוסעים לספר את הסיפורים המרגשים והנוגעים ללב בהם נתקלו מצד נהגים. תשעת הסיפורים הטובים ביותר המבטאים את המחויבות לשירות של נהגי אגד יבחרו ע"י צוות שיפוט חיצוני, שאינו נמנה על עובדי אגד, והקהל הרחב יתבקש לדרג ולקחת חלק בתהליך הבחירה. הנהג שייבחר לבסוף יוכתר בתואר "הנהג שלנו". שולחי הסיפורים יזכו אף הם לזכות בחופשה בארץ או בחו"ל ובשלל פרסים שווים.
בשני המבצעים הקודמים של "הנהג שלנו" הגיעו למעלה מ-3,000 עדויות וסיפורים מרגשים שחשפו את הצדדים היפים של נהגי אגד המשרתים מידי יום למעלה ממיליון נוסעים ומבצעים אלפי נסיעות מעלות השחר ועד השעות הקטנות של הלילה.