פסק זמן, הושק לראשונה בשנת 1982, וממשיך להזכיר לנו שתמיד נכון לקחת הפסקה מהאינטנסיביות בשביל רגע מתוק ואישי.
מותג פסק זמן הוא מותג מוביל בקטגוריית חטיפי השוקולד הבודדים (סטורנקסט 2017) עם נתח שוק כספי של 13% מכלל החטיפים. הוא אהוב מאד על הציבור הישראלי ובכל שנה נמכרים מעל ל-5 מיליון חטיפי פסק זמן.
כמוביל בעולם החטיפים המתוקים, ממשיך המותג להפתיע ולרגש בטעמים אהובים, מפתיעים ומיוחדים.
כשרות: חלבי בהשגחת בדץ העדה החרדית.